
1,6 16V je na tom se spotřebou líp? nebo jaký motor mám lovit,
aby to jezdilo nějak normálně, nevím, kolem 5 litrů? je-li možno
se na to s fordíkem dostat?

Ac1D píše:benzin/naftaKoukal bych se spis po moznostech co se da koupit a podle toho pak rozhodoval co a jak.Ptat se tu to zavani opet dohadovani jestli jsou lepsi kachle ci sekacky.Spotreba vs kachle dily: benzin musis tankovat porad ale dily odejit nemusi a muzou slouzit nez auto cele vykvete jenze taky ne a to pak je prda a za to by bylo spousta let jezdeni v benzinu
Jo a najit vhodnyho kandidata na nakup v dieslu da mnohem vic hledani nez benalu.
Wolodyjowsski píše:Ac1D píše:benzin/naftaKoukal bych se spis po moznostech co se da koupit a podle toho pak rozhodoval co a jak.Ptat se tu to zavani opet dohadovani jestli jsou lepsi kachle ci sekacky.Spotreba vs kachle dily: benzin musis tankovat porad ale dily odejit nemusi a muzou slouzit nez auto cele vykvete jenze taky ne a to pak je prda a za to by bylo spousta let jezdeni v benzinu
Jo a najit vhodnyho kandidata na nakup v dieslu da mnohem vic hledani nez benalu.
Něco mi říká, že tahle "Klára" si z vás dělá akorát tak p*del a ohromně se u toho baví...
Pročítal jsem topic a došel jsem ke stejnýmu názoru, bohužel jsi mě předběhl a napsal to dříveWolodyjowsski píše:Ac1D píše:benzin/naftaKoukal bych se spis po moznostech co se da koupit a podle toho pak rozhodoval co a jak.Ptat se tu to zavani opet dohadovani jestli jsou lepsi kachle ci sekacky.Spotreba vs kachle dily: benzin musis tankovat porad ale dily odejit nemusi a muzou slouzit nez auto cele vykvete jenze taky ne a to pak je prda a za to by bylo spousta let jezdeni v benzinu
Jo a najit vhodnyho kandidata na nakup v dieslu da mnohem vic hledani nez benalu.
Něco mi říká, že tahle "Klára" si z vás dělá akorát tak p*del a ohromně se u toho baví...
PD ani tolik ne, spíš starý rotační čerpadla. Sama údajně má TDCI a měla TDDI, tak proč se sakra pořád dokola ptá, co si má koupit?V12 píše:klara :
Klud, nechceme tu ziadne bitevne pole, ani nic podobne![]()
Zhanas FFI diesel - takto stare auta a hlavne naftaky budu mat tak velke nabehy, ze nepocitat s investiciami je sialenstvo. A je uplne jedno, ci to bude TDDI (odchadzau cerpadla, oprava od 800 EUR viac), alebo TDCI (odchadza kadeco a najlacnejsia oprava zacina tak na 400 EUR). Jednoducho sa to neoplati, pretoze co usetris na nafte, to strcis do oprav. Ked kupis benzinak, rizik je podstatne menej a pokial to nebude olejnicka so spotrebou liter oleja na 1000km, bude sluzit az kym nezhrdzavie karoseria s relativne malymi nakladmi na udrziavanie motora v slusnom stave. Ano, spotreba bude samozrejme o cosi vacsia ako v pripade naftaku. Ale pravdepodobnost, ze ta necha na holickach o to mensia.
Najst v nasich bazaroch stary diesel vo velmi dobrom stave je prakticky nemozne. Ak silou - mocou trvas na nafte, skus nieco od VW 1.9TDI PD. To su vyhlasene drziaky.
V12 píše:klara :
Klud, nechceme tu ziadne bitevne pole, ani nic podobne![]()
Zhanas FFI diesel - takto stare auta a hlavne naftaky budu mat tak velke nabehy, ze nepocitat s investiciami je sialenstvo. A je uplne jedno, ci to bude TDDI (odchadzau cerpadla, oprava od 800 EUR viac), alebo TDCI (odchadza kadeco a najlacnejsia oprava zacina tak na 400 EUR). Jednoducho sa to neoplati, pretoze co usetris na nafte, to strcis do oprav. Ked kupis benzinak, rizik je podstatne menej a pokial to nebude olejnicka so spotrebou liter oleja na 1000km, bude sluzit az kym nezhrdzavie karoseria s relativne malymi nakladmi na udrziavanie motora v slusnom stave. Ano, spotreba bude samozrejme o cosi vacsia ako v pripade naftaku. Ale pravdepodobnost, ze ta necha na holickach o to mensia.
Najst v nasich bazaroch stary diesel vo velmi dobrom stave je prakticky nemozne. Ak silou - mocou trvas na nafte, skus nieco od VW 1.9TDI PD. To su vyhlasene drziaky.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti