Stránka 2 z 4

Re: Vybitá baterie

Napsal: 27.02.2010 19:17
od Bomiňo
Je ale zvláštní, že se to vybilo tak rychle (cca za 14 hodin). Autem jezdíme skoro každý den a parkuje v domě v garáži, kde je teplota v zimě 7-12 stupňů. Samozřejmě stojí i v práci denně venku.

Re: Vybitá baterie

Napsal: 27.02.2010 19:24
od Black66
Někdy to může dělat zkratlá dioda v alternátoru.

Re: Vybitá baterie

Napsal: 27.02.2010 19:28
od Bomiňo
To by ale určitě svítila kontrolka dobíjení, ne? Nic nesvítí a baterka bere z nabíječky po 9ti hodinách nabíjení asi 1A, na začátku brala asi 7-8A.

Re: Vybitá baterie

Napsal: 27.02.2010 19:37
od Black66
Netvrdím, že to je tím, ale zkus nějak měřit proud při vypnutém zapalování a vylučovací metodou odpojovat (pojistky, alternátor...).

Re: Vybitá baterie

Napsal: 01.03.2010 19:32
od Bomiňo
Když známým řeknu, že mám v 1,6 benzínu 43Ah baterku, tak se diví, že je to málo.
Zatím teda do teď nebyl problém.
Je tam tedy přesně baterie Ford power calcium 43Ah, 390A. Motorcraft, o kterých se tady píše je něco jiného?
Já myslím, že je to v pořádku, ale přesto, není lepší třeba 55Ah?

Re: Vybitá baterie

Napsal: 04.03.2010 22:05
od pelen
Bomiňo, podle popisu nabijeni baterky jsi mel totalne vybitou.

Re: Vybitá baterie

Napsal: 07.03.2010 09:55
od Bomiňo
Dnes jsem ji měřil hustoměrem a naměřil cca 60-65% (v některém článku 75) - 1,24-1,22. Póly jsou trošku zabělené, takže je očistím a uvidíme, doufám, že ještě nechce odejít.

Re: Vybitá baterie

Napsal: 07.03.2010 19:13
od pelen
Pri jake teplote jsi to meril? Elektrolyt mel 20°C?

Re: Vybitá baterie

Napsal: 07.03.2010 20:39
od Bomiňo
Teplota mě nějak taky napadla, no mělo to cca 10 stupňů.

Re: Vybitá baterie

Napsal: 08.03.2010 20:17
od Bomiňo
Auto i baterka zatim šlape.
Jen ještě otázka: Po tom, co byl 12 hodin klíč v zap. v poloze jedna, má to nějaký špatný vliv např. na ŘJ nebo třeba zapalovací cívku? Myslím, jestli je to mohlo nějak poškodit, že by časem odešla...

Re: Vybitá baterie

Napsal: 08.03.2010 23:45
od pelen
Pravdepodobne by se nic nemelo stat, protoze poloha I je poloha, u ktere lze zapnout radio, aby hralo bez nastartovaneho motoru. Ridici jednotka asi vyhodnoti stav a odpoji pripadne napajeni zapalovaciho modulu.

Re: Vybitá baterie

Napsal: 24.03.2010 20:24
od Bomiňo
Dnes mě kamarád měřil baterku (zátěžák nemá). Jízda 2x12 km - 3 dny stálo - měření : 12,1 V, při startu 9 V , volnoběh + světla 14,34 V . Při startu jsem měl pocit, že by mohla točit i více. Těch 12,1 V je asi i málo, mám se pomalu připravit na novou ?

Re: Vybitá baterie

Napsal: 25.03.2010 13:09
od Julec
V predchádzajúcom príspevku sa písalo o solárnej nabíjačke. Super vec, sám ju používam. Ak by to chcel nieto zo SR, je k dispozícii tu: http://www.12volt.sk/autoelektro/nabija ... jacka.html

Re: Vybitá baterie

Napsal: 25.03.2010 13:39
od freebiker
...solární nabíječka stojí v ČR včetně dopravy (PPL) okolo 900kč! A dá se použít na cokoliv co potřebuje dobít baterie, od motorky, přes sněžný skůter až po auto! Kdyby chtěl někdo více info kontaktujte mě.

Re: Vybitá baterie

Napsal: 25.03.2010 17:46
od Radekjo
Ano! Máš pravdu že se dá použít solární panel. Ale už jsi zkoušel nechat něco za oknem (co nikdo nezná) jen tak??? Co se týče bezpečnosti? Původně jsem taky o tom uvažoval ale co jsem dnes po čtrnácti dnech došel k autu a nastartoval na první škrt po asi dvou nebo tří vteřinovém žhavení tak nemám potřebu tohle používat.
Pokud má někdo problém s baterií tak je to zapříčiněno : stářím baterie-špatným používáním-chybou v elektronice nebo špatnou údržbou. Ta poslední je z 75% nejčastějších závad.
Pokud si někdo myslí že má bez údržbovou baterii a nemusí se o ni starat tak je na omylu!
NO :D startu ZDAR :lol: