Řídící jednotka pro 1,6 Zetec-SE, r.v. 2002
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 12.08.2012 11:28
Re: Řídící jednotka pro 1,6 Zetec-SE, r.v. 2002
a neda se treba vyndat ze staré ŘJ epromka a paměť a dat ji do nové ŘJ?
fofo 2001 1.6 16v 74 kW
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řídící jednotka pro 1,6 Zetec-SE, r.v. 2002
a kolik bude stat tahle sranda ? a co kdyz se to nepovede ? neni lepsi dat nekomu litr aby to naprogramoval ?greg23 píše:a neda se treba vyndat ze staré ŘJ epromka a paměť a dat ji do nové ŘJ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 12.08.2012 11:28
Re: Řídící jednotka pro 1,6 Zetec-SE, r.v. 2002
no to by mě nic nestálo protože dělám v elektrotechnickem průmyslu a kolegové z práce mění takové součástky každý den, takže by to byla profi výměna.ale spíš jestli by to stačilo, protože k tomu nemám žádný schema tak nevím jestli to imobilizer pobere.
fofo 2001 1.6 16v 74 kW
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Řídící jednotka pro 1,6 Zetec-SE, r.v. 2002
No taky menim cipy a kondiky a podobne docela ve velkem, ale vymena cipu v RJ neni zrovna sranda, menil sem cipy v RJ kolegovi na eskorta a je tam trosku problem - cela rj je po pripajeni soucastek zalita vrstvou laku a vosku aby se k soucastkam nedostavala voda. Takze pred samotnym pajenim musis tuto vrstvu velmi opatrne seskrabat, nasledne pajeni taky neni takova sranda protoze v automobilkach se nepouziva standartni cin, ale nejaky odolny proti starnuti a oxidaci takze se blbe odstranuje a ty jej samozrejme nahradis cinem beznym coz muze byt problem a taky dalsi problem je ze bys spravne mel obnovit povrchovou vrstvu laku a vosku coz nejspise take neudelas takze opravdu jak psal foki je lepsi nechat to origo a preprogramovat to bez mechanickych zasahu...
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 12.08.2012 11:28
Re: Řídící jednotka pro 1,6 Zetec-SE, r.v. 2002
jak to nakonec dopadlo stim escortem?fungovalo to? s tím lakem to zas takovej problém nebude, horkým vzduchem by to šlo udělat.ale ten cín no. pokusím se zjistit jaký používají.doufám že ne s vysokým obsahem olova, jinak Jeto v pr..máme v práci pajky do 350 stupňů..ale tenhle způsob si si asi nechám jako poslední možnost.jeden známej říkal že by to šlo udělat naklónováním softu. O tom sem teda ještě nikdy neslyšel, ale prej to de a až bude mít čas tak to mužem zkusit. do toho bych možná i šel (jenom z čisté zvědavosti), ale předtím ráčí zkusím sehnat někoho s focomem..přece jenom dat litr někomu zato že mi pošle do jednotky dva kódy mi přijde moc, a zvlášť teď před vánocemi kdy se hodí každá koruna.
fofo 2001 1.6 16v 74 kW
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Řídící jednotka pro 1,6 Zetec-SE, r.v. 2002
U escorta nevim jestli to fungovalo, ale radek jezdi tak snad jo
Tam se to delalo kvuli vymeny 1,6 za 2,0 z mondea... Jinak radsi dej ten litr, taky se muze stat ze se jednotka poskodi - je tam pouzita hodne tvrda pajka a ja sem to tehdy pajel na cca 450 a bylo to tak tak a plosnak dostaval docela zabrat takze aby se Ti to neprodrazilo na koupi dalsi jednotky....

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti