Horní silentblok motoru

Uživatelský avatar
HonzaFF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 16.06.2011 13:44
Bydliště: Praha

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od HonzaFF » 09.04.2012 22:50

Nene, motor podložený měl.
Teď bez Focusu, BMW E46
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)

Uživatelský avatar
HonzaFF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 16.06.2011 13:44
Bydliště: Praha

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od HonzaFF » 10.04.2012 12:07

Ještě mě napadá jedna možnost: to auto bylo havarované na pravý předek a ten podélný nosník, ke kterému je uchycení silentbloku připevněno, nese nějaké stopy po rovnání nebo něčem takovém. Je možné, že není srovnaný úplně přesně a proto je to malinko celé ujeté. Asi by bylo řešení díry v tom držáku trochu probrousit směrem doleva a nechat ho sednout tak, aby byl rovně (je to odhadem tak 3-4 mm). Je to dobrý nápad nebo úplná blbost?
Přílohy
nosnik.jpg
Teď bez Focusu, BMW E46
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od pbjun » 10.04.2012 15:49

No a nebylo by lepsi reseni to opravit do spravneho stavu? :)

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od miki21 » 10.04.2012 16:36

Pokud po té havárce auto nedělá žádné jiné vylomeniny(sjíždí gumy,tahá do strany...)tak bych ty díry radši přiškrábl,než nechal "nějak" rovnat nosník a všechny trable s tím spojené :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Bany121
Junior
Junior
Příspěvky: 332
Registrován: 07.03.2011 16:42
Bydliště: Tesarske Mlynany - SK

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od Bany121 » 10.04.2012 16:55

co taka vymena silentblokov obnasa ??? teda okrem dvihnutia motora...co vsetko sa odpaja/odmotovava ???
Dakujem
Ford KUGA 2018, 1,5 EcoBoost 110kW, frozen white

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od miki21 » 10.04.2012 17:42

Tři šrouby a tři matky.Nádržku serva vycvaknout z plechu a chytit drátem někam bokem.
http://img14.imageshack.us/i/aretacekla ... npump.jpg/

Tady jsem shodil altík pro lepší přehlednost :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
HonzaFF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 16.06.2011 13:44
Bydliště: Praha

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od HonzaFF » 10.04.2012 23:34

Fofík jezdí i brzdí rovně a gumy nežere (zatím jsem najel asi 10 tisíc, letní už sice budu měnit, protože nestojí za nic, ale jsou sjeté naprosto stejnoměrně). Takže to asi ještě sundám a trochu propiluju ty díry v držáku. Ten silentblok by měl být zcela bez pnutí do stran?
Ten starý se teda nejspíš utrhl kvůli tomu.
Teď bez Focusu, BMW E46
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od miki21 » 11.04.2012 15:36

Dle mně ano.Měl by mít na obě strany "stejně daleko"tzn. v prostředku.Dle mně, pokud je natažený na jednu stranu,tak ta se rychleji unaví a tím i dříve vyrve.
Toť můj laický názor, možná mně nějaký mehanic vyvede z omylu. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od pbjun » 11.04.2012 17:18

Mam stejny ale taky laicky nazor :D

Uživatelský avatar
HonzaFF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 16.06.2011 13:44
Bydliště: Praha

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od HonzaFF » 15.04.2012 19:12

Tak jsem to celé znovu rozebral, probrousil díry v držáku (hlavně přední) a tady je výsledek. Motor navíc ještě více ztichl, přestaly snad úplně všechny vibrace a podobné hluky.
1_pred.jpg
2_po.jpg
Teď bez Focusu, BMW E46
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od miki21 » 15.04.2012 19:21

:palec_nahoru: Koukal jsem se nedávno na svůj silentblok a mám ho rovně
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od pbjun » 15.04.2012 19:22

Ale este bych mu teda pridal... Jeste je nakrivo. Ale byl docela moc vyhly, asi bych nechal zmerit auto na stolici teda....

Uživatelský avatar
HonzaFF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 16.06.2011 13:44
Bydliště: Praha

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od HonzaFF » 16.04.2012 11:28

No, už není kam- ten držák se už skoro opírá o hranu. Ale fakt je, že když jsem to fotil, měl jsem ještě motor na heveru, takže je to trochu zkreslené. Teď (bez heveru a po najetých cca 200 km) je to mnohem rovnější.
Teď bez Focusu, BMW E46
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)

Uživatelský avatar
HonzaFF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 16.06.2011 13:44
Bydliště: Praha

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od HonzaFF » 04.05.2012 14:55

pbjun píše:Ale este bych mu teda pridal... Jeste je nakrivo. Ale byl docela moc vyhly, asi bych nechal zmerit auto na stolici teda....
Včera jsem byl na výměně čepů a silentbloků předních ramen, samozřejmě se při tom dělala i kompletní geometrie (laserovým zařízením) - vyšla v pohodě :Dancer: , takže to nejspíš nebudu dál řešit.
Teď bez Focusu, BMW E46
Předtím:
DNW FYDC Ghia 2000 (předek po individuálním FL) - předán do dobrých rukou,
Škoda Forman 135L 1992 , Škoda 105L 1988, Trabant 601 lim. 1972 , Škoda Octavia "Barča" 1964 (skončila jako traktor)

gerome
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02.02.2013 00:27

Re: Horní silentblok motoru

Příspěvek od gerome » 02.02.2013 15:16

chtěl bych se zeptat co dalšího by ještě mohlo způsobovat vibrace motoru na volnoběhu i v otáčkách, cukání při akceleraci (cca mezi 2-2,5tis otáček hlavně u studeného motoru) a problémy se studeným startem. silentblok motoru vypadá v pořádku, zapalovací kabely, svíčky i VN cívka jsou měněny cca před měsícem, kabel snímače teploty motoru odstíněn a upevněn co nejdál od zapalovacích kabelů. co může ještě způsobovat vibrace motoru?
Přílohy
Silentblok vypadá vpořádku
Silentblok vypadá vpořádku
Focus I 1,6 16v 74kw
předtím: Peugeot 206 1,9D 51kw

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti