Re: Mondeo a LPG???
Napsal: 22.01.2012 16:38
Mám to
„(2) Garáž, která slouží i pro parkování vozidel s pohonem na plynná paliva, musí být vybavena detektory úniku plynu a účinným větráním v souladu s českou technickou normou uvedenou v příloze č. 1 části 1 bodu 2 a části 17. Požadavek uvedený ve větě první platí i pro příjezdový a výjezdový prostor hromadné garáže sloužící i pro parkování vozidel s pohonem na plynná paliva, pokud je tento prostor delší než 30 m a je obestaven stavebními konstrukcemi alespoň ze tří stran. Posouzení garáže sloužící i pro parkování vozidel s pohonem na plynná paliva a jejího vybavení elektrickým zařízením z hlediska rizika vzniku výbušné atmosféry musí být provedeno v souladu s českými technickými normami uvedenými v příloze č. 1 části 16 bodech 2 až 4.“.
Z aktualizace této vyhlášky samozdřejmně neplyne, že by ze dne na den hromadně hypermarkety odstraňovaly značky se zákazem, ale můžeme brzy očekávat změnu v přístupu velkoobchodních řetězců a majitelů placených podzemních garáží.
Každý z těchto podnikatelů chce vydělat a bránit vjezdu majitelů přibližně 200 000 vozidlům na plynový pohon není zrovna dobrá cesta k úspěchu.
Adam Gibala
„(2) Garáž, která slouží i pro parkování vozidel s pohonem na plynná paliva, musí být vybavena detektory úniku plynu a účinným větráním v souladu s českou technickou normou uvedenou v příloze č. 1 části 1 bodu 2 a části 17. Požadavek uvedený ve větě první platí i pro příjezdový a výjezdový prostor hromadné garáže sloužící i pro parkování vozidel s pohonem na plynná paliva, pokud je tento prostor delší než 30 m a je obestaven stavebními konstrukcemi alespoň ze tří stran. Posouzení garáže sloužící i pro parkování vozidel s pohonem na plynná paliva a jejího vybavení elektrickým zařízením z hlediska rizika vzniku výbušné atmosféry musí být provedeno v souladu s českými technickými normami uvedenými v příloze č. 1 části 16 bodech 2 až 4.“.
Z aktualizace této vyhlášky samozdřejmně neplyne, že by ze dne na den hromadně hypermarkety odstraňovaly značky se zákazem, ale můžeme brzy očekávat změnu v přístupu velkoobchodních řetězců a majitelů placených podzemních garáží.
Každý z těchto podnikatelů chce vydělat a bránit vjezdu majitelů přibližně 200 000 vozidlům na plynový pohon není zrovna dobrá cesta k úspěchu.
Adam Gibala