Stránka 2 z 4
Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 05.12.2011 20:25
od miki21
Klidně tam na zkoušku vraž kousek klacku,jen ať jsou ty dráty dále od sebe

Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 05.12.2011 23:03
od ballu
udělej odtrh na svíčkávh 1 mm
Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 06.12.2011 10:58
od vijaCZEk
Tohle mi přesně dělal taky a jak sem už psal u chcílání za studenýho startu, nech si změřit tlak ve válcích, ten můj jel na 3 + propálený těsnění.
Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 06.12.2011 11:55
od Vlast1k
ballu píše:udělej odtrh na svíčkávh 1 mm
CO TO??
Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 06.12.2011 12:05
od ballu
Mezeru na elektrodách svíček dej na 1mm a je po cukání.

Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 06.12.2011 12:46
od Vlast1k
ballu píše:Mezeru na elektrodách svíček dej na 1mm a je po cukání.

Takže vyšroubovat svíčky a co přesně zksit udělat??
Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 06.12.2011 13:02
od miki21
Vlast1k píše:Právě.. baterka nová.. svíčky origo od fordu nové.. a cívka je měměná..
!
Můžeš je vytáhnout a změřit tu mezeru , ale pokud jsou nové a origo,tak tam asi problém nebude,ale nic za to nedáš.
Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 06.12.2011 14:38
od ballu
Záleží jak který, na některých je 1mm na druhých 1,3mm. Dle normy to je OK, protože tolerance při výrobě je kolem 0,2mm. Chybou je i to, že každý spoléhá, že jsou nové, tím pádem stejné. Není pravda, pokaždé když měním nové, tak kontroluji výrobu a odchylky byly.

Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 06.12.2011 17:20
od petulak
1.8-16v---1 mm
1.6-16v---1.3mm
Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 06.12.2011 19:12
od Vlast1k
Tak to budu muuset opravdu na ty svíky kouknout.. tohle jsem odpavdu zvědav!!
Takže na můj motor 1.3mm
Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 07.12.2011 09:43
od ballu
petulak píše:1.8-16v---1 mm
1.6-16v---1.3mm
To máš pravdu, toto je udávaný ale dle normy těch 1,3 mm je maximum, protože se počítá s platinovýma kontakty, které 90 tis km by měly teoreticky vydržet na stejné hodnotě. Jinak hodnota odtrhu svíčky při udání 1,3 mm může být dle normy 1,1 - 1,3 mm, ale v žádném případě výšší, to pak dělá to kuckání v nižších otáčkách při přidání plynu. Každý motor se chová jinak, ikdyž je stejný, proto mu radím aby si tam dal 1 -1,1 mm odtrh.

Pro zamyšlení a pro to , že asi nepíšu zmatu je ta věc, proč 1,8 má 1mm a 1,6 má1,3mm , v čem se liší , cívka stejná, kabel stejný atd.

Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 07.12.2011 12:50
od Vlast1k
Půjdu na to kouknout..
Takže když bude "A" víc jak kolem 1,1 až 1,3 tak to zkusit trochu zklepnout??
Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 07.12.2011 12:56
od miki21
Nedalo mi to a zašel jsem do garáže to proměřit.Mám kompletní novou origo sadu.Odtrh od 1 mm až po 1,3.Jen jedna měla 1 mm

...tak jsem to vše sjednotil na ten jeden mm
Vlast1ku strč svíčku do klíče a lehce o něco měkého přitlač.Upozorňuji,že lehce,ten plech není kdoví jak tvrdý.

Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 07.12.2011 15:54
od petulak
ballu píše:petulak píše:1.8-16v---1 mm
1.6-16v---1.3mm
To máš pravdu, toto je udávaný ale dle normy těch 1,3 mm je maximum, protože se počítá s platinovýma kontakty, které 90 tis km by měly teoreticky vydržet na stejné hodnotě. Jinak hodnota odtrhu svíčky při udání 1,3 mm může být dle normy 1,1 - 1,3 mm, ale v žádném případě výšší, to pak dělá to kuckání v nižších otáčkách při přidání plynu. Každý motor se chová jinak, ikdyž je stejný, proto mu radím aby si tam dal 1 -1,1 mm odtrh.

Pro zamyšlení a pro to , že asi nepíšu zmatu je ta věc, proč 1,8 má 1mm a 1,6 má1,3mm , v čem se liší , cívka stejná, kabel stejný atd.

1.6--má vyšší kompresní tlaky

Re: Cukání motoru při rozjezdu
Napsal: 07.12.2011 16:48
od ballu
No to má, ale rozdíl 10 a 10,3 je u nového motoru, vychozená 1,6 s menšíma tlaky již nebude na 10,3

ale i pod 10 a to je již i těch 1,1 mm moc
