Re: Kontrolka zhaveni
Napsal: 13.10.2011 22:21
Kdyz to spadne tak to neni turbem. Kdyz to nespadne tak to muze byt ten ventil. Kdybys mel cestu na Brno tak bych tady jeden na vyzkouseni mel.
Abys v tom mel jasno tak to je zapojeny takhle.
Vakuova pumpa -> hadicka k ventilu podtlakovy regulace - cerny valecek s trema vyvodama do ktery vede elektrickej konektor
1 vyvod zdroj podtlaku
2 vyvod atmosfericky tlak
3 vyvod - smer banka na turbu - Ta banka je jen malej zasobnik s pruznou membranou uvnitr, ktera se prohyba podle toho kolik je na vstupu podtlaku a tim taha za tycku od regulace turba. Zpatky se to vraci tou membranou. Uroven nastaveni ty tycky se ovlivnuje rychlym elektrickym prepinanim toho ventilu mezi vakuem a atmosferickym tlakem. Tim, ze tu hadicku od banky odpojis tak je vrati do vychozi pozice coz je turbo na minimum. Je to takovej bezpecnostni stav kdyz to nereguluje.
Abys v tom mel jasno tak to je zapojeny takhle.
Vakuova pumpa -> hadicka k ventilu podtlakovy regulace - cerny valecek s trema vyvodama do ktery vede elektrickej konektor
1 vyvod zdroj podtlaku
2 vyvod atmosfericky tlak
3 vyvod - smer banka na turbu - Ta banka je jen malej zasobnik s pruznou membranou uvnitr, ktera se prohyba podle toho kolik je na vstupu podtlaku a tim taha za tycku od regulace turba. Zpatky se to vraci tou membranou. Uroven nastaveni ty tycky se ovlivnuje rychlym elektrickym prepinanim toho ventilu mezi vakuem a atmosferickym tlakem. Tim, ze tu hadicku od banky odpojis tak je vrati do vychozi pozice coz je turbo na minimum. Je to takovej bezpecnostni stav kdyz to nereguluje.