Tlaky ve válcích motoru

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3165
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tláky ve válcích motoru

Příspěvek od ZonixX » 29.07.2011 02:34

kaminek, precti si muj prispevek na zacatku... vse nad 10% neni normalni.. tesneni by mu neprdlo napric hlavou
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

Toncek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 21.01.2011 13:48
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Tláky ve válcích motoru

Příspěvek od Toncek » 29.07.2011 16:09

To nechapu,co se tady o mě píše.Ale ja zapomněl,že pan je mladši ročnik narozeni a takovi (ne vsichni)se dokažou jenom nasrat,ne zasmat.Nejsem tu proto abych někoho prudil a uražel,je tu bezva parta lidi,kteři jsou na stejne vlně Ford.Všeznalek určitě taky nejsem,jsem mlady a stale se učim.A nasrat mě dokaže pouze inteligentni člověk :D P.S. Puvodně jsem to tady nechtěl psat,ale musel jsem,tak prosim adminy za prominuti,že tu to nepatři a ať to tu chvili nechaji a potom tento přispěvek smaznou.dik.
Focus I sdn 1,8 16v r.v. 2001

Uživatelský avatar
kaminek
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 07.03.2009 15:30

Re: Tláky ve válcích motoru

Příspěvek od kaminek » 29.07.2011 18:16

ZonixX píše:kaminek, precti si muj prispevek na zacatku... vse nad 10% neni normalni.. tesneni by mu neprdlo napric hlavou
ZonixX píše: jelikoz ale mas ztratu komprese na vice valcich, vidim to spis na prdle tesneni pod hlavou (
..jo a komprese na tvem motoru by mela byt snad kolem 12 +- 10%... ..
ZonixX ,čtu tvůj příspěvek ze začátku horem dolem a to ,že mi kritizuješ pasklé těsnění pod hlavou které jsem si dovolil napsat jako příčinu poklesu tlaků u tří válců ,sám v tom příspěvku jako jeden z důvodů uvádíš a potom ještě ta komprese ,já jsem napsal 11 až 13 a ty 12 +- 10% ,kolik to asi je těch +- 10% z 12 když to zaokrohlím na celý? A když má v jednom válci o 3 bary míň třeba 9 místo 12 ,tak to nepoznáš ,u staršího auta je to celkem normální, ikdyž vyjímky určitě jsou ,takže pokles o víc ja 10% není žádná tragedie ,pokud nejsi na závodní dráze :wink:
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie Obrázek


Je BMW 330d Touring

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Tláky ve válcích motoru

Příspěvek od pbjun » 29.07.2011 18:18

Ja bych to spise videl na preskoceny rozvodak - auto pri koupi cca 140tis km, tacho 70 coz by mohla byt realne stoceni a tim padem rozvodak prdnul a navic rozvodak se meni bud pri 150tis nebo po 10 letech a letos je tech 10 let takze asi tak.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13477
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Tláky ve válcích motoru

Příspěvek od miki21 » 29.07.2011 20:43

miki21 píše:Mohlo povolit těsnění pod hlavou.Nemáš vodu v oleji?(takový mazlavý šlem na víčku)nesmrdí z nádržky chladící kapaliny výfukové plyny?Ventil neodejde ze dne na den.Nepřeskočil rozvoďák?Nech skontrolovat jeho správné nastavení.Jinak bude muset hlava dolů a pak budeš chytřejší.
Ty kilometry...máš ho od nového,nebo jsi koupil starši?Pokud starší,tak může mít klidně i 186 , 286 tis.km.
Ventily se otevřou dřív,než dojde ke kompresi,tím pádem jsou tlaky v pr..
Nechal bych zkontrolovat ty rozvody,až pak palici dolů. :cooler:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti