Kabely se nejspis budou kontrolovat jednoduseji, nez svicky a zvladnes to bez problemu samMagic píše:Svíčky, kabel, cívky v tomhle pořadí to nechám skontrolovat. Nemyslím si, že to je nějak extra akutní, tak až při nějaké úpravě na FoFo.


Sorry ale řek bychj že to není normální!!!FII píše:Mě to dělá když zkusím rychle přidat na volnoběh, tak se to chvilku dusí. Je to normální a to mám nové auto, u motorky mi letí otáčky nahoru okamžitě.
Tak výsledek čím to bylo:banda píše:Ahoj, dnes cestou z práce mi najedou zničehonic začal cukat motor když jsem prudce přidal plyn.Zkoušel jsem to teď projíždět a pokud přidávám polu rovnoměrně, tak to je v pořádku, ale když na to šlápnu (třeba kdybych chtěl někoho předjet), tak to začne škubat. Připadá mi to jak kdybych měl špatnou směs benzínu, nebo něco takového. Napadlo mě že to může být benzínem, jenže jsem netankoval nikde tam kde údajně byly problémy se špatným benzínem, navíc jsem tankoval už 29.11. a polovinu nádrže jsem už vyjel. Čím by to mohlo být?? Díky.
Stejný problém u svíček mě po rozvodech auto nechtělo jí vůbec do otáček a nehorázně cukalo, tak se tam daly zpátky Motorcraft a vše ok. Tj. doufám, že za dva týdne až to dám pomalu k mechanikovi že postačí výměna svíček.banda píše:Tak výsledek čím to bylo:banda píše:Ahoj, dnes cestou z práce mi najedou zničehonic začal cukat motor když jsem prudce přidal plyn.Zkoušel jsem to teď projíždět a pokud přidávám polu rovnoměrně, tak to je v pořádku, ale když na to šlápnu (třeba kdybych chtěl někoho předjet), tak to začne škubat. Připadá mi to jak kdybych měl špatnou směs benzínu, nebo něco takového. Napadlo mě že to může být benzínem, jenže jsem netankoval nikde tam kde údajně byly problémy se špatným benzínem, navíc jsem tankoval už 29.11. a polovinu nádrže jsem už vyjel. Čím by to mohlo být?? Díky.
Na konci léta mi měnili svíčky (ne v originál servisu) a dali tam nějaké levnější svíčky. Ty prý propálily kabely a od těch se poškodila cívka (takže Foki měl opět pravdu). Čili mám teď originál Motorcraft svíčky, kabely, cívku, celkem 6000 i s prací. A to mě říkali že časem by mohla odejít lambda sonda a pak snad že by odešel katalyzátor a to by pak byla mnohem dražší oprava. Takže varuju všechny kdo má podobné problémy, neriskujte a nechte si to odborně opravit. Každopádně od teď budu používat originál náhradní díly i když jsou dražší, nebo ekvivalentní náhradu, čili např. svíčky NGK apod. Ahoj
Priste budes chytrejsi a budes ihned kontrolovat zmeny, ktere ti na FoFo nekdo udelal.Magic píše:Tak jsem zjistil, že ti šmejdi mi tam dali u rozvodů NGK, narvali to tam na doraz, teď tam pěkně zatuhly a nejdou ven. Strihli dokonce i gumový kontakt od kterého vede lanko. Ten je ale kupodivu funkční, doufám že to bude svíčkama a jak dám nazpět Motorcrafty bude vše ok. Bude se to muset asi zkusit vyměnit za studeného motoru.
tak presne toto to robi aj mne. Sviecky som uz vymenil za original (boli tam NGK a jedna bola cela zaolejovana) a stale je to rovnake. Mne vlastne este okrem toho zvuku z vyfuku semtam motor zdochne. Co mam este vymenit???Lexie píše:Ahojki. Tak jsme s mym fofem odjeli prvni narocnou jizdu... dovolena v krkonosich, a uz to zacalo..
Motor nam hrozne skube, nejcasteji kolem 2000 otacek, volnobech na krizovatce nedrzi, ale spadne na 500 a pri tom to udela divny zvuk z vyfuku... V tydnu jdu do servisu, snad to budou jen ty svicky a nic vic...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů