Stránka 2 z 2

Re: Sportovní vzduchový filtr Simota

Napsal: 04.12.2013 14:24
od Cimi
vtec je dobrej stroj tam je ale vysokej výkon založen na proměnném časování vaček. proto ty vysoké otáčky. mam zato že nový 1.6Ti VCT pracujou podobně. VTEC= valve timing electronic control jestli to říkám správně. Dobrej motor mezi tunery oblíbenej ale kvuli těm otáčkám to hodně bumbá olej. a spotřeba je taky jinde. Na pumaspeed jsem koukal se daj sehnat i na 1.6 ostřejší vačky ale to už je zásah jak něco.

Re: Sportovní vzduchový filtr Simota

Napsal: 04.12.2013 14:28
od Fofan
Ja ten nerez prave mam chyby me jen ty svody :-D ty bych rad nahodil pristi rok tak uz dopredu planuju co se sanim aby to bylo aspon trochu sladeny dohromady

Re: Sportovní vzduchový filtr Simota

Napsal: 04.12.2013 14:36
od r0mik
ST airbox+kobru+vetsi saci klapku
nebo
4klapu

Re: Sportovní vzduchový filtr Simota

Napsal: 04.12.2013 14:40
od Cimi
:D ja měl takové podezření na prasklej vlnovej u mojí 1.6 takže sem čekal že se to bude řezat a navařovat neoriginalní kus no a někdo to taky nedoporučoval že prej musim dát celé svody a když sem zjistil že nové originální stojí u fordu 11 táců tak sem si říkal no tyvole za 13 tisíc bych měl celonerez miltec myslim že včetně svodů. Nakonec to je asi trochu fouklý těsnění na svodech při chcípnutí tam je slyšet únik... ale žádný varovný kontrolky nebo ztráta výkonu to nedělá... takže to zatim neřešim jediné co tak cítim smrad pod kapotou :D

Re: Sportovní vzduchový filtr Simota

Napsal: 04.12.2013 15:51
od Fofan
Mam navarenej neorigo vetsi vlnovec uz par let a porad je jak novej, nemam s tim problem zatim

Re: Sportovní vzduchový filtr Simota

Napsal: 06.12.2013 09:57
od Cimi
ja mam typ motoru FYDD nevim jak ty starší typy ale mam dvě lamba sondy tak sem měl strach že by nějaka dírka mohla způsobit vyhazování chyb nebo nějaké problémy s otáčkama nakonec to vypadá jen na drobet fouklé těsnění na svodech :D