Stránka 2 z 2
Re: Zvysenie podvozku FFII
Napsal: 11.02.2011 18:14
od V12
Ano, SX4 je bez pochyby lepsia volba.
Toto je fikcia, Photoshop alebo nejaky fordacky pokus o Scouta ?
Kód: Vybrat vše
http://www.focusowners.com/forum/viewtopic.php?f=82&t=41536
Re: Zvysenie podvozku FFII
Napsal: 11.02.2011 18:17
od Anduril
MS Design tuning

Re: Zvysenie podvozku FFII
Napsal: 11.02.2011 19:01
od V12
Quickie píše:a fusion? ten je tiez dost vysoky
Fusion nie je zly napad, no nepaci sa mi. Okrem toho je aj problem zohnat dobry kus s 1.6i 74kW. V kazdom pripade je to ale lepsia volba ako Stepway, to uznavam. Hlavne to oplastovane Calero ci ako sa to vola.
Re: Zvysenie podvozku FFII
Napsal: 12.02.2011 17:42
od FUGAS
A co octávka 4x4? Má to sice haldex, ale co jsem četl tak ten ve svých dalších generacích nefunguje úplně špatně, 4-kolky bývají zvýšené, s možností plechového krytu pod motorem který něco vydrží, a když nechceš diesel, určitě seženeš benzína. Než nové Sandero stepway, koupil bych mnohem radši tohle, byť 3-4 roky staré. Navíc podle toho co jsi napsal, si myslím, že je to pro tebe ideální volba

Re: Zvysenie podvozku FFII
Napsal: 12.02.2011 18:01
od BrAtKo
Pani malo tu pisete o Dacii Duster, za 9900EUR niet co riesit... A ked si pozriete akekolvek testy tak su len a len pozitivne. Mrknite si archiv autosalontv.cz a uvidite, pacil sa mi duel Duster vs Jeep Wrangler v snehovom terene. Ja viem, v zaklade to nie je 4x4, bohuzial, najnizsia vybava sa asi nevyplati, chce to aspon o jeden stupen vyssie.
Re: Zvysenie podvozku FFII
Napsal: 12.02.2011 18:58
od V12
FUGAS píše:A co octávka 4x4? Má to sice haldex, ale co jsem četl tak ten ve svých dalších generacích nefunguje úplně špatně, 4-kolky bývají zvýšené, s možností plechového krytu pod motorem který něco vydrží, a když nechceš diesel, určitě seženeš benzína. Než nové Sandero stepway, koupil bych mnohem radši tohle, byť 3-4 roky staré. Navíc podle toho co jsi napsal, si myslím, že je to pro tebe ideální volba

Jediny problem Octavky su dlhe previsy. Aby neprekazali, musela by mat svetlost minimalne o 10 cm vyssiu. Okrem toho, drviva vacsina 4x4 su kombicka, co ja nemusim.
BrAtKo :
Duster je taktiez zaujimava volba, no ma vyznam iba diesel a 4x4 (benzinak v tomto aute by mi zozral aj gate). Na takuto verziu ale nemam (ARCTICA 15290 €, nizsia vybava totiz nema predpinace pasov, co sa mi zda ako vazny nedostatok) a jazdenky este nie su. V kazdom pripade je ale Duster velmi velmi zaujimavy voz, no ako novinku by som to radsej nebral, treba aspon rok na vychytanie much. A ak sa po roku ukaze, ze to auto nema ziadne podstatne technologicke a technicke problemy, nic nestoji v ceste jeho objednavke, cakat nan budem aj tak dalsi minimalne polrok
BTW, prave som objednal nove letne gumy - GoodYear Eagle F1 GSD3. Povodne som chcel prave na geocacherske ucely nejake lepsie traktory - napr. Vrederstein HiTrac, no dlhodobo nie su na sklade. A do blata az tak casto nechodim, takze asi este rok, mozno dva zostanem pri Focuse. Potom sa uvidi.
Re: Zvysenie podvozku FFII
Napsal: 15.02.2011 06:43
od V12
Takze mam zopar poznatkov o Dusteri - previezol som sa v benzinaku 4x4 (16v, 77kW, 148Nm/3700 rpm) so sestkvaltom v zakladnej vybave, majitel mal prikupene iba bocne ABG. Ziadne hovadiny ako palubny pocitac, klimatizacia a pod. A musim povedat, ze to vobec nebolo zle zvezenie. Nie je ziadny sprinter, predbiehanie si treba naplanovat (nech ziju diesle - pristupis a ideeees), dynamika je velmi podobna dynamike FFII 1.6i, motor je optimalizovany na tah z nizkych otacok, takze to ide naozaj velmi pekne. Vdaka velmi kratkej jednotke nie je ziadny problem ani rozjazd do kopca. Co ma ale prekvapilo - auto malo na tacho 2500 km a podla majitela jazdilo s kombinovanou spotrebou 7.5l/100 km, vsade sa uvadza spotreba podstatne vyssia. K jazdnym vlastostiam sa vyjadrovat nebudem, 16' balony a vyssie tazisko robia svoje, takze na vylomeniny typu vpalit do zakruty, lavou pribrzdit az do pretacaveho smyku a potom pod plnym plynom prec treba zabudnut - to auto na to nie je stavane ani nahodou. V 90-tke (podla tacho, nemal som pri sebe GPS) ide aj relativne potichu, otackomer ukazoval na sestke cca 2700 rpm, co na 130-tku dava cca 4000 rpm, takze na dialnicu sa velmi nehodi. Ako by to bolo pri tejto rychlosti s hlukom sme neskusali - nebolo kde a vsade plna prdel polisov. Aj nas zastavili, no iba boli zvedavi, co je to za auto, ani si od znameho nepytali papiere. Prehodil s nimi par slov a frcali sme dalej. Offroad mi majitel nepredviedol, pretoze akurat siel z umyvacky po jednej terennej skuske. Celkovo mam z neho velmi dobry dojem. Za 12k vynikajuca kupa, uvidime, co ukaze buducnost a ci sa neprejavia nejake detske choroby. Z mojho pohladu o Sandere Stepway ani nema cenu uvazovat - toto je podstatne lepsia volba, ako nejake 10-rocne CRV ci nieco podobne.
Re: Zvysenie podvozku FFII
Napsal: 25.02.2011 18:21
od Sobull
Re: Zvysenie podvozku FFII
Napsal: 25.02.2011 19:07
od V12
Ee, ja radsej F650
Mustang je uz otrepany a ta cajtka ? Doma mam krajsiu

Re: Zvysenie podvozku FFII
Napsal: 25.02.2011 19:12
od Sobull
Vlastně proč ne. Brodivost bude stejná a do tohohle ti nenateče, voda bude sotva po podlahu
