Zvysenie podvozku FFII

Nápravy, řízení ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zvysenie podvozku FFII

Příspěvek od V12 » 11.02.2011 18:14

Ano, SX4 je bez pochyby lepsia volba.

Toto je fikcia, Photoshop alebo nejaky fordacky pokus o Scouta ?

Kód: Vybrat vše

http://www.focusowners.com/forum/viewtopic.php?f=82&t=41536
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Zvysenie podvozku FFII

Příspěvek od Anduril » 11.02.2011 18:17

MS Design tuning :)
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zvysenie podvozku FFII

Příspěvek od V12 » 11.02.2011 19:01

Quickie píše:a fusion? ten je tiez dost vysoky
Fusion nie je zly napad, no nepaci sa mi. Okrem toho je aj problem zohnat dobry kus s 1.6i 74kW. V kazdom pripade je to ale lepsia volba ako Stepway, to uznavam. Hlavne to oplastovane Calero ci ako sa to vola.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Zvysenie podvozku FFII

Příspěvek od FUGAS » 12.02.2011 17:42

A co octávka 4x4? Má to sice haldex, ale co jsem četl tak ten ve svých dalších generacích nefunguje úplně špatně, 4-kolky bývají zvýšené, s možností plechového krytu pod motorem který něco vydrží, a když nechceš diesel, určitě seženeš benzína. Než nové Sandero stepway, koupil bych mnohem radši tohle, byť 3-4 roky staré. Navíc podle toho co jsi napsal, si myslím, že je to pro tebe ideální volba ;-)
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
BrAtKo
Junior
Junior
Příspěvky: 364
Registrován: 22.09.2010 09:24

Re: Zvysenie podvozku FFII

Příspěvek od BrAtKo » 12.02.2011 18:01

Pani malo tu pisete o Dacii Duster, za 9900EUR niet co riesit... A ked si pozriete akekolvek testy tak su len a len pozitivne. Mrknite si archiv autosalontv.cz a uvidite, pacil sa mi duel Duster vs Jeep Wrangler v snehovom terene. Ja viem, v zaklade to nie je 4x4, bohuzial, najnizsia vybava sa asi nevyplati, chce to aspon o jeden stupen vyssie.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zvysenie podvozku FFII

Příspěvek od V12 » 12.02.2011 18:58

FUGAS píše:A co octávka 4x4? Má to sice haldex, ale co jsem četl tak ten ve svých dalších generacích nefunguje úplně špatně, 4-kolky bývají zvýšené, s možností plechového krytu pod motorem který něco vydrží, a když nechceš diesel, určitě seženeš benzína. Než nové Sandero stepway, koupil bych mnohem radši tohle, byť 3-4 roky staré. Navíc podle toho co jsi napsal, si myslím, že je to pro tebe ideální volba ;-)
Jediny problem Octavky su dlhe previsy. Aby neprekazali, musela by mat svetlost minimalne o 10 cm vyssiu. Okrem toho, drviva vacsina 4x4 su kombicka, co ja nemusim.

BrAtKo :
Duster je taktiez zaujimava volba, no ma vyznam iba diesel a 4x4 (benzinak v tomto aute by mi zozral aj gate). Na takuto verziu ale nemam (ARCTICA 15290 €, nizsia vybava totiz nema predpinace pasov, co sa mi zda ako vazny nedostatok) a jazdenky este nie su. V kazdom pripade je ale Duster velmi velmi zaujimavy voz, no ako novinku by som to radsej nebral, treba aspon rok na vychytanie much. A ak sa po roku ukaze, ze to auto nema ziadne podstatne technologicke a technicke problemy, nic nestoji v ceste jeho objednavke, cakat nan budem aj tak dalsi minimalne polrok :)

BTW, prave som objednal nove letne gumy - GoodYear Eagle F1 GSD3. Povodne som chcel prave na geocacherske ucely nejake lepsie traktory - napr. Vrederstein HiTrac, no dlhodobo nie su na sklade. A do blata az tak casto nechodim, takze asi este rok, mozno dva zostanem pri Focuse. Potom sa uvidi.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zvysenie podvozku FFII

Příspěvek od V12 » 15.02.2011 06:43

Takze mam zopar poznatkov o Dusteri - previezol som sa v benzinaku 4x4 (16v, 77kW, 148Nm/3700 rpm) so sestkvaltom v zakladnej vybave, majitel mal prikupene iba bocne ABG. Ziadne hovadiny ako palubny pocitac, klimatizacia a pod. A musim povedat, ze to vobec nebolo zle zvezenie. Nie je ziadny sprinter, predbiehanie si treba naplanovat (nech ziju diesle - pristupis a ideeees), dynamika je velmi podobna dynamike FFII 1.6i, motor je optimalizovany na tah z nizkych otacok, takze to ide naozaj velmi pekne. Vdaka velmi kratkej jednotke nie je ziadny problem ani rozjazd do kopca. Co ma ale prekvapilo - auto malo na tacho 2500 km a podla majitela jazdilo s kombinovanou spotrebou 7.5l/100 km, vsade sa uvadza spotreba podstatne vyssia. K jazdnym vlastostiam sa vyjadrovat nebudem, 16' balony a vyssie tazisko robia svoje, takze na vylomeniny typu vpalit do zakruty, lavou pribrzdit az do pretacaveho smyku a potom pod plnym plynom prec treba zabudnut - to auto na to nie je stavane ani nahodou. V 90-tke (podla tacho, nemal som pri sebe GPS) ide aj relativne potichu, otackomer ukazoval na sestke cca 2700 rpm, co na 130-tku dava cca 4000 rpm, takze na dialnicu sa velmi nehodi. Ako by to bolo pri tejto rychlosti s hlukom sme neskusali - nebolo kde a vsade plna prdel polisov. Aj nas zastavili, no iba boli zvedavi, co je to za auto, ani si od znameho nepytali papiere. Prehodil s nimi par slov a frcali sme dalej. Offroad mi majitel nepredviedol, pretoze akurat siel z umyvacky po jednej terennej skuske. Celkovo mam z neho velmi dobry dojem. Za 12k vynikajuca kupa, uvidime, co ukaze buducnost a ci sa neprejavia nejake detske choroby. Z mojho pohladu o Sandere Stepway ani nema cenu uvazovat - toto je podstatne lepsia volba, ako nejake 10-rocne CRV ci nieco podobne.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Zvysenie podvozku FFII

Příspěvek od Sobull » 25.02.2011 18:21

FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Zvysenie podvozku FFII

Příspěvek od V12 » 25.02.2011 19:07

Ee, ja radsej F650 :mrgreen:

Obrázek

Mustang je uz otrepany a ta cajtka ? Doma mam krajsiu :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Zvysenie podvozku FFII

Příspěvek od Sobull » 25.02.2011 19:12

Vlastně proč ne. Brodivost bude stejná a do tohohle ti nenateče, voda bude sotva po podlahu :cooler:
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Odpovědět

Zpět na „Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů