Tak jsme si v patek se zenou vzali volno a spolesne s technikem jsme se nateseni vydali pro nas novy kocar. Z Brna do Budejek to sice neni nejbliz, ale podle vseho to melo stat za to. Auto od Fokiho, to je jistota. Bohuzel stacila chvile a nase nadseni vyprchalo.
To, ze temer neexistovala jakakoliv komunikace ze strany prodejce od chvile prijezdu a ani behem prohlidky vozu se to nezlepsilo, se da prezit. Treba jen spatna nalada.
FoFo vsak melo mit jen skrable blatniky a zapravene tuknuti na predni kapote a bocnich dverich. Prekvapenim bylo, ze na aute nelicovalo snad kdeco. Blatniky, dvere u ridice nahore I dole… Navic se cela leva cast tvarila jako cerstve lakovana ( zbytky kytu, prahy jako nove ) a sklo ridice bylo z poloviny predchoziho roku. To nas dost znejistilo. Na otazku, proc to nesedi, jsme dostali odpoved, ze to je z vyroby. Pry to je naprosto normalni a maji to takto vsechny Fordy. ( To opravdu maji u Fordu toleranci 3 mm na kazdou stranu?! ). Druha otazka smerovala k lakovani a tomu, ze se auto jevi jako bourane minimalne na ridici. Nejdrive odmitava odpoved, ze to neni mozne. Kdyz jsme to zacali rozvadet, nasledovala ironicka odpoved, ze “to teda bylo jeste otoceny pres strechu a na zadek padl strom”. V te chvili jiz bylo chovani ze strany prodejce zcela neprofesionalni a odrazujici. Aby dokazal, ze licovani neni prece zadna zasadni vec “ohnul” horni cast ridicovych dveri, kdyz zvuk daval jasne najevo, ze par plastovych uchytek to neprezilo. Clovek by zkratka cekal, ze seriozniho prodejce takoveto dotazy nevyvedou z miry a dokaze normalne odpovedet a dat argumenty.
Zeptali jsme se tedy na rovinu, zda je schopen jit na cenu 180 000,-. Jednoznacne odmitava odpoved. Ptam se tedy, proc si mysli, ze bych za to mel u nej dat 200 000,- , kdyz kdekoliv jinde se stejny stav a minimalne stejna vybava prodava za 170 000,- mi odpovida, ze ho to stalo 190 000,- a rad by na tom tedy aspon 10 000,- vydelal. Hmm, padny argument. Rikam tedy, ze dle jeho povesti na foru predpokladam, ze si auto pred koupi proveri po technicke strance a zda tedy vi, v jakem stavu je. Odpoved, ze to prece jezdi a vypada dobre a to mu staci, me prilis nenadchla. Opravdu jsem od nej cekal vic.
Abych nekrivdil, tak rizeni, motor i interier se na prvni pohled tvaril dobre. To bohuzel nevyvazilo nasi nejistotu ze zbytku auta a odrazujici chovani prodavajiciho. Podekovali jsme a rozloucili se. Bohuzel jen my, prodejce jiz po nekolikate nakvasene beze slova zmizel v garazi.
Zde by pribeh mohl koncit, ale po 20ti minutach zpatecni cesty prodejce pise, zda to za 180 000,- bereme. Volame zpet, ze je nam hloupe od nej kupovat auto 10 000,- pod castkou, kterou do toho on dal. Odpovedi je, ze to prece nevadi, ze on si to vynahradi na nekom dalsim ( Bez legrace, presne takto )! Nechavame si nejakou odbu na rozmyslenou. Nasleduje jeho dalsi sms, ze to nakonec prodal do bazaru za 160 000,- ,kdyz to byl takovy smejd ( to uz opravdu nevim, jak si ji vysvetlit ).
Z nakupu auta jsme tedy odjizdeli rozcarovani, zklamani I nastvani. Stalo nas to penize, zabite 2/3 dne a zjisteni, ze si nikdy nemuzete byt nicim jisti.
Mozna mel tedy Foki jen spatny den, na auto dopadalo spatne svetlo, my byli zcela mimo a auto bylo perfektni. Mozna vsak Foki cekal, ze prijedu jen ja, evidentne bez hlubsich znalosti o autech a ne technik. A mozna tento prispevek admin nejakou nahodou smazne (stejne jako svuj posledni komentar s foktou auta v teto diskuzi ), ale verim, ze ne.
Tento prispevek rozhodne nema byt utocny, nebo zavadejici. Je to jen vyjadreni nazoru a zkusenosti. Nemame nic proti bouranym autum ( dobre opravene auto neni proti nicemu ), ale musi se jednad slusne a ferove.
Tak a ted do me
