Tak už je to venku, jedna strana byla zarezlá tak, že jsem nakonec do toho musel bušit, jak chluchej do vrat, až se ohnul šroub. Druhá šla docela pěkně. Kdyby byl šestihran i na šroubu, tak s tím párkrát pootočím ráčnou a utrhlo by se to. Patrně nebudu potřebovat ani stahovák, protože tu dobrou pružinu jsem sundal tak, že jsem si ji jednou rukou o zem přimáčknul a povolil šroub. Takže pokud to nebylo vlivem únavy materiálu a ty nové budou stejné jako originály, tak by to mělo jít, snad. Teď budu mít doma jednu na nic, takže jestli máte někdo podobný problém, tak vám ji klidně za rozumnou cenu prodám. Samozřejmě mi pružiny z Elitu ještě nepřišly, takže jsem dál odkázaný na Maximu V6 3.0i. Mimochodem, taky tam praskla před časem jedna pružina.
Konečně jsem vyšetřil trochu času a dodělal jsem ty pružiny. Pružiny jsem tam nacpal tyto
http://www.eliteauto.cz/pruzina-podvozk ... ozku-2120/, kdy bez stahováku ani ránu, jsou delší, ale slabší drát. Byla to trošku drbačka, kdy na jedné straně se mi stalo, že díky několika neopatrným pohybům s těhlicí, kdy poloosa vyklouzla z unašeče, mi sjela ložiska z křížků a už mi to do unašeče nesedlo. Musel jsem poloosu povolit a sundat manžetu a vše to tam nasadit. Pak už nebyl problém. Je to lepší, možná i nutné, dělat ve dvou, kdy vám pomocník stlačí dolní rameno, aby se vám lépe nasazovala těhlice na spodní čep. V -10 st. C to nebylo nic moc, když jsem u toho půl hodiny klečel, tak jsem nebyl schopný se postavit a odejít po svých. Už jsem to projel a chovají se dobře, jsou možná o fous tvrdší, ale to si sedne, jsou nové. Ale dá se říct, že je to jako s originály. Tak doufám, že zase budu chvilku jezdit a nepotkají mě zase nějaké problémy, které mě znepojízdní.....
