Stránka 2 z 3

Napsal: 14.11.2006 13:50
od chmelko
s fabia junior a s tým bomba motorom škodovka prestrelila ale poriadne...
neviem,ale napríklad taká dacia to urobila omnoho elegantnejšie ako sudruhovia z Boleslavi :lol:

Napsal: 14.11.2006 14:05
od bruno
Mám bohaté zkušenosti s motorem 1,4 ovšem z Escorta, ale ani u FoFa bych se ho nebál. Je fakt že jsem spíše klidnější řidič než nějaký závodník. Podle recenze ze Světa volkswagenů(motorů), staré asi 3 měsíce, porazil Focus 1,4 golfa 1,9 d jak v prostoru, výbavě, jízdních vlastnostech, tak i ve svižnosti jízdy. Ani jsem tomu nechtěl věřit.
Srovnejte si to ale třeba s nejčastějším autem u nás. Škoda Felicia 1,3, a není myslím co řešit. I s 1,4 FoFem v pohodě ujedeš 80-ti% aut na našich silnicích. A v zatáčkách za sebou necháš ještě dalších10%.

Napsal: 14.11.2006 14:19
od chmelko
asi by trebalo porovnat fabiu 1.4, alebo ešte lepšie oktávku 1.4 s fofo 1.4, to by mohlo byt dost zaujímave...
viete ktoré jediné auto nepredbehne feliciu 1.3? fabia junior 1.0 :lol:

Napsal: 14.11.2006 14:38
od Foqus
chmelko píše:asi by trebalo porovnat fabiu 1.4, alebo ešte lepšie oktávku 1.4 s fofo 1.4, to by mohlo byt dost zaujímave...
viete ktoré jediné auto nepredbehne feliciu 1.3? fabia junior 1.0 :lol:
....ano.........

.....a po obrovském prodejním úspěchu Fabie junior, která již dle názvu oslovila především cílovou skupinu zákazníků kolem Dády Patrasové (na tento vůz stačí papíry na babetu) , připravuje Škoda Auto speciální edici nové Fabie "Škoda senior", která sice nebude mít výkon verze junior (výkonný motor 1.0 bude nahrazen motorem z benzínové sekačky ESAROT 3,2kW), ale o to více naše seniory potěší možná příplatková výbava.... v přístrojové desce integrovaný defibrilátor, držák na letáky z Lidlu, na zadním platu vylisované prohlubně na vajíčka a zbyle místo v motoru může vyplnit univerzální spalovací mechanismus, který poslouží i k malé kremaci... :lol:

Napsal: 14.11.2006 14:44
od Damon
:lol: :lol: :roll: :roll: 8O 8O

Napsal: 14.11.2006 14:49
od chmelko
Foqus:tak toto sa ti podarilo :lol: :lol: :lol:

Napsal: 14.11.2006 16:38
od MK
Foqus: :D :D :D tak toto je super :)

Napsal: 14.11.2006 16:49
od Damon
Pošli to do Škodovky třeba se jim to zalíbí a začnou to vyrábět. :lol:

Napsal: 14.11.2006 17:01
od Skubi
Foqus píše:....ano.........

.....a po obrovském prodejním úspěchu Fabie junior, která již dle názvu oslovila především cílovou skupinu zákazníků kolem Dády Patrasové (na tento vůz stačí papíry na babetu) , připravuje Škoda Auto speciální edici nové Fabie "Škoda senior", která sice nebude mít výkon verze junior (výkonný motor 1.0 bude nahrazen motorem z benzínové sekačky ESAROT 3,2kW), ale o to více naše seniory potěší možná příplatková výbava.... v přístrojové desce integrovaný defibrilátor, držák na letáky z Lidlu, na zadním platu vylisované prohlubně na vajíčka a zbyle místo v motoru může vyplnit univerzální spalovací mechanismus, který poslouží i k malé kremaci... :lol:
dávám sto bodou oskara vtipkára :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: 14.11.2006 19:47
od Obake
Má pravdu předsedo :lol: výbava junior je jednoznačně nejhorší, pokud se dá hovořit ještě o automobilu :lol: možná by se mělo užít spíš spojení slov motorizovaný povoz :wink:

Napsal: 15.11.2006 08:01
od romec
Mates, ja mam 1,4 a som spokojny po vsetkych strankach, samozrejme s ohladom, ze v zadu mam 2 deti.

Napsal: 15.11.2006 16:01
od Konik
Tady máš recenzi na 1.4:
http://www.volny.cz/hide007/Focus.pdf

Napsal: 15.11.2006 20:12
od Alonso68
Mě by zajímalo srovnání motorů 1.6 a 1.4 v hatchbacku ve spotřebě v městském a příměstském provozu /každé ráno pohyb v koloně 0-70km/h / směr Praha. Tam opravdu o nějaký výkon moc nejde.

Napsal: 15.11.2006 21:04
od Ahmed
Tam by to asi vyhrala ta 1.4ka. Pokud se nemusi moc slapat po plynu, tak je na tom vzdycky lepe motor s mensim obsahem.

Napsal: 16.11.2006 18:38
od libe
Ono taky zalezi, jak to auto budes provozovat, pokud by v nem jezdilo stale 5 chlapu na delsich strekach, plny kufr, tak radsi neco silnejsiho, pokud sam nebo ve dvou, tak myslim, ze 1,4 bude v pohode.