A jak na to?
Ráno přijdu k autu, nastartuju, vynuluji spotřebu PP a pomalounku vyjedu na trasu 14 km.To samé bez nulování PP, provedu při cestě z práce. Výslednou celkovou spotřebu si řádně zaznamenám, pro možnou neuvěřitelnou hodnotu.

Druhý den, za stejných povětrnostních podmínek, nastartuji, vynuluji PP, a nechám motor bublotat a sem tam menším polechtáním plynu na zkoušku, jestli již motor nezůstane na volnoběžných otáčkách místo zvýšených bohatostí směsy. Když otáčky padnou do normálních volnoběžných, pomalu vyjedu a motor točím max. do 2500ot, než se více prohřeje a teploměr vyleze na správnou hodnotu. To samé prohřátí provedu z práce, a při zastavení u báráku jsem se divil a i vy se budete divit. Rozdíl ve spotřebě na těch 28km s prohřátým motorem na místě mě dělal na PP o 0,5 l/100km méně, než když jsem vyjel okamžitě, a to bylo léto. Nyní v zimě mě to dělá v těchto mrazech rozdíl 1,5 L/100km a to je myslím hned o nějakých 18 - 20 km na nádrž více, za dvě startování.
