Stránka 2 z 6
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 10.11.2010 15:58
od V12
Matoso :
Editoval som predosly prispevok, pozri vyssie. Ale poriadne si sadni na stolicku, aby si nezletel.
A ci treba menit vsetky 4 ? Tazko povedat, niektori hovoria ze ano, ini vraj nie. Ja osobne nemam rad polovicate riesenia, takze vsetky 4
K ICARE :
Skus im tam zavolat.
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 10.11.2010 16:26
od solfan
no s tym najazdom urcite nie diesel...a jak pisem, do mesta ten 1.8 nie je (mam ho, mozem posudit, ale inak je to dobry motor)
pri hentakom najzade na palive moc neusetris...a co sa tyka "pocit jazdy" co to akoze je?
ale nevravim, diesel ti moze tiez pekne slapat, poznam ludi co takto diesel uzivaju (na kratke trasy) a pohoda...len si nemyslim, ze je to najlepsia volba...
a ak diesel do ff2, tak potom asi jedine ta 1,8 co sa spolahlivosti tyka...teda pokial nekupujes novy...
tu kiu za kolko predas? lebo novy ff2 kombi benzin by sa este asi dal za 350 000 kc a vo velmi slusnom stave jazdeny za 200 000 kc...
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 10.11.2010 20:06
od tomason
Mě už z vás asi jebne

prosim tě vůbec je neposlouchej ,common rail Delphi má životnost kolem 200tisíc ,ale zde je common rail od Siemensu a ten vydrží daleko víc 250 a víc pokud koupíš skutečně nestočené auto nemusíš se bát .Navíc motor řady Kent 1,8 85KW je držák turbo vydrží vstřiky i čerpadlo.Motor je sice hlučnější a do města se moc nehodí,ale točím se kolem komína a jezdím pořád za 6,5 průměr a to kolikrát jedu jako dobytek bohužel,přes 7 sem se nikdy nedostal.
Měnil bych za facelift auto 2008 a výše a nejlépe GHIA Titanium.
Nejlíp uděláš ,když se v tom autě a motoru svezeš abys poznal,jak se motor chová ale na no name a obyč naftu to moc dobře nejezdí,ale nemá DPF.
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 10.11.2010 20:13
od foki
jsem zvedav kdy zkonci u benzinu .

Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 10.11.2010 20:33
od Ac1D
Kazdy strasi u dieslu se vstriky,cerpalem,turbem a kdovi co jeste.V pripade poruchy je znacna investice to je pravda ale kolika lidem se to stalo.Ma nekdo nejakou tabulku jak casto se to podela ci kolik procent aut to postihuje? Na forech se resi problemy a ze X lidi maji smulu,neco odejde a napisou o tom tak se s toho dela strasak pritom treba dalsich 100 jezdi v pohode ale nemaji o tom potrebu psat.
Pri rocnim najezdu 15k nema cenu naftu davat protoze clovek na palivu nic neusetri a je tu ten strasak s motorem.Pri najezdu 30k uz za usetrene palivo mate na nejakou soucastku kazdy rok a kdyz ji kupovat nemusite mate usetreny penize

teda za predpokladu ze nebude naftak zrat 10l
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 10.11.2010 21:00
od milan1
Tabulku jsem tu na foru viděl,když budeš hledat-najdeš

Problémy určitě byly,jsou a budou, ale pokud si dobře pamatuji,tak od roku výroby 2003 to bylo celkem v pohodě. Je to ale jako se vším-kus od kusu a taky záleží jak se k tomu svýmu miláčkovi člověk chová a co do něj leje

, teda do nádrže. Taky jsem se nafty bál, ale krom horších startů v zimě na něj nedám dopustit

Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 11.11.2010 09:21
od solfan
ale to je pravda, ze vacsine sa nic nestane...ide len o to, ze s kolgovym najazdom to az take usetrenie nebude (hovoril, ze to chce aj kvoli pocitu z jazdy, co stale presne neviem co je

, lebo pri tej 1,8 a hlavne v meste clovek az taky prijemny pocit nema

) a hlavne jak pises, ked sa nieco vysype, tak je to drahsie...
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 11.11.2010 11:50
od V12
Ac1D píše:Kazdy strasi u dieslu se vstriky,cerpalem,turbem a kdovi co jeste
Ked budes hladat, zistis, ze je tu minimalne 55 ludi, ktorym odislo cerpadlo v FFI TDDI. O ludoch stazujucich sa na kolisanie otacok po nastartovani, ci motore v nudzaku z dovodu velkych prepadov na vstrekovacoch ci inych problemoch s palivovym systemom ani nehovorim. Dost ludi tu riesilo EGR, este viac DPF. A dalsia zaujimava vecicka je turbo, hlavne u 1.6TDCi 80 kW. Spusta majitelov Fordov riesila uz aj dvojhmotovy zotrvacnik.
Okrem EGR nic z vymenovanych veci na benzinaku nenajdes. Oprava resp. vymena cohokolvek je dost nakladna, urcite nakladnejsia, nez udrzba benzinaku. A k tomu este ta citlivost na kvalitu nafty. Benzinak krmeny nekvalitnym palivom bude chrchlat, vynechavat, dymit, ale pojde. No CommonRail naftak a mizerna nafta vedie k zniceniu cerpadla a vstrekovacov.
Ja by som to ako strasenie vobec nebral.
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 11.11.2010 19:39
od Ac1D
zkousel sem hledat tu tabulku a bezuspesne tak jestli muzu poprosit o odkaz.
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 11.11.2010 20:07
od foki
Ac1D píše:zkousel sem hledat tu tabulku a bezuspesne tak jestli muzu poprosit o odkaz.
jen cerpadlo :
35x TDDi 1999
15x TDDi 2000
1 x TDDi 2001
2 x TDDi 2002
1x TDCi 2002
3 x TDCi 2003
ostatni muzes hledat pod DPF , turbem , strikama .
kdyz namitnes ze jsou to stare modely , to ano ale v roce 2005 (cca 6 let po prvnim focusu ) nikdo netusil ze to zacne odchazet V te tabukce jsou jen lidi co jsou na foru , ja jednoho casu behem cca 2 let programoval v okoli cerpadlo tydně .
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 11.11.2010 20:35
od V12
foki :
Doplnim odkaz, aby si pan nemyslel, ze ho tahame za nos :
Kód: Vybrat vše
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?p=506733#p506733
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 11.11.2010 21:50
od Ac1D
V12 píše:foki :
Doplnim odkaz, aby si pan nemyslel, ze ho tahame za nos :
Kód: Vybrat vše
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopic.php?p=506733#p506733
Dekuji.Ja sem spis myslel ze to bude nejaky prehled ze rvXX ma za rok,dva atd takovou poruchovost te urcite soucastky.muzu namitnout ze tady je 55 lidi co ma problemy a treba tisicovka jich jezdi bez poruchy.Vetsina lidi ma auto jen jako prostredek dopravy z mista A na misto B a nemaji potrebu chodit na forum kde budou psat ze tohle je v poradku a tohle se podelalo.Nejsem zadny zastancem naftaku (mel sem predtim 3 benziny a tohle je muj druhy naftak) a treba zitra muzu byt 56 na vasem seznamu jen si myslim ze straseni ohledne dieslu je zbytecny a kdyz bude v supr stavu tak bych se ho nebal koupit, ale s rocnim najezdem do 20k bych spis volil benzin pro klidnejsi spanek majitele.
jeste me napadla otazka kolik toho ma na svedomi kvalita nafty a co umrelo i pres max snahu uzivatele
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 11.11.2010 21:56
od foki
Ac1D píše:jen si myslim ze straseni ohledne dieslu je zbytecny a kdyz bude v supr stavu tak bych se ho nebal koupit, ale s rocnim najezdem do 20k bych spis volil benzin pro klidnejsi spanek majitele.
jeste me napadla otazka kolik toho ma na svedomi kvalita nafty a co umrelo i pres max snahu uzivatele
vetsinou na to vliv nafta nema , jen kdyz odejdou strikovace ,
a myslis ze kdyz bude neco v super stavu tak to clovek bude prodavat levne ? asi si to bude cenit kdyz za to dal treba 20000 euro a najel do 100000km za pet let , tak bude chtit pulku ale ne ctvrtinu , nebo pokud v tom neco bude ze to bude vyzadovat vetsi investici tak neco slevi at si to vyzere novy majitel .
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 12.11.2010 06:42
od V12
Ac1D :
Definuj pojem super stav.
Problem dnesnych vozov nie je stav karoserie. Toto sa pozinkovanim a dalsimi technologiami podarilo celkom dobre vyriesit - nove auta nehniju tak rychlo, ako stare. Zvonku aj zvnutra moze auto vyzerat naozaj super, po vymene polovice podvozka, vsetkych capov a inych zdrojov pazvukov bude aj dobre jazdit. No do motora jednoducho nevidis, pretoze pri nakupe Ti ho nikto nedovoli rozobrat, aby so pozrel v akom stave je turbo, co nie je zaneseny EGR a ci v palivovom filtri nie su piliny z pridierajuceho sa cerpadla. DPF nema vyznam komentovat, poznam cloveka, ktory kupil 80 kW Focusa s DPF, na tacho prijatelnych 140 tisic. Bol fakt v super stave, 3 rocny. Najazdil 1000 km a nudzovy rezim. V servise zistili, ze je v kybli DPF a vymena aj s robotou bude stat 2000 EUR, pretoze auto nema 140, ale 240 tisic. Pochopitelne nasledovala demontaz filtra a uprava RJ, no po dalsich 1000 km auto opat nepojazdne - turbo v haji. Oprava vo Forde - 1300 EUR aj s nejakym bonusom. Hned mu odporucili vymenu vstrekovacov, ktoru aj o mesiac urobili. Za tie prachy, co do toho nastrkal mohol mat novy FF II 1.6i TrendX vo velmi slusnej vybave, no podla jeh slov s mizernym motorom (co mu trochu davam za pravdu).
Moj pripad je podobny - kupil som Plechaca a po 600 km vymena turba. Auto som potreboval rychlo, repas trval dlho a hotove repasovane turba neboli k zohnaniu, tak tam slo nove. Francuz velmi dobre vedel, ze to turbo odchadza, nalial do motora riadne husty olej, takze nevydavalo ziadne rusive zvuky. No po vymene oleja zacalo. Od vymeny mam natocenych 12 tisic km, zatial nastastie bez akychkolvek problemov. Trochu sa sice ozyva spojkove lozisko, no zvuk sa vobec nemeni, takze to neriesim. Vstrekovace tiez nie su v 100% stave, ale zatial sa to nezhorsuje. Pre istotu su prachy na ich vymenu uz nachystane. Dvojhmota drzi a neklepoce a dufam, ze tak to zostane este peknych par desiatok tisic kilometrov.
Vsetky stare poucky o kupe jazdenych aut su takmer k nicomu, doba nesmrtelnych dieslov uz jednoducho skoncila a s tym sa musime zmierit. Takze budme radi, ze tu mame relativne jednoduche a bezproblemove (resp. na opravy vcelku lacne) benzinaky. Pretoze aj tu sa situacia s postupujucim trendom downsizingu zacina zhorsovat. Kupil by niekto motor 1.2 turbobenzin so 105 konmi po 150 tisic km ? Ja ani nahodou, vdaka znizovaniu vyrobnych nakladov bude zrely do srotu. Bohuzial. A je jedno, ci to bude VW, Renault ci cokolvek ine. Desim sa dna, kedy vymru moderne atmosfericke dvojlitre typu Duratec HE ci toyotacky 1.6 ValveMatic (97kW !!!) a im podobne...
Re: kupa fordu focus ll combi 2007 1,8tdci 85kw
Napsal: 12.11.2010 07:08
od foki
pod to mi nezbyva nic jineho nez se podepsat , a z pohledu prodejce jen rict ze opravdu driv nebyl problem vyjet a koupit . jeste na jare jsem treba koupil 2-3 auta a ted bude clovek rad ze se treba mesicne najde jedno , protoze co se objeví levnejsi , tak je do hodiny prodane a pokud ma clovek to stesti ze je volne tak musi hned sednout do auta a jet protoze se posledni dobou stalo ze presto ze bylo zamluvene tak prodejce zavolal ze tam nekdo prijel a nabidl mu víc aby to koupil a on mu to dal .