FF1 bych se koukal po nejakym rv 02-04 cili uz po FL ale muzes narazit na vyjimku ze i s rv00 bude vypadat pekne (a bude i levnejsi) ale ber to tak ze kazdy rok navic je na aute znat.Kdyz vezmes ojetinu pocitej ze 15-20k do ni jeste nastrkas = zimni/letni gumy,vymena oleje/filtru,u naftaku rozvody a jine skryte vady (to muze byt cokoliv u myho auta treba trosku tekl tlumic) tak je dobry nedat veskere uspory za auto a nechat si nejakou rezervu.
Nevyhody nafty:
hlucnejsi chod
v zime topi az po 10km jizdy
o mech. problemech nema cenu psat je tady toho dost
na jezdeni po meste neni moc vhodny
nutnost castejsiho razeni
vyhody:
motor dokaze najet vetsi pocet km (teda vetsinou)
ma mensi spotrebu a nafta je porad o trochu levnejsi
nekomu se "turbo kopance " libi
(premyslim jakou to jeste ma a momentalne nevim a to mam TDDI

)
Ze zacatku sem pocital jaky je cenovy rozdil na provoze a kdyz je pocitano jenom palivo byla nafta o 0.70kč/1km levnejsi jenze provoz naftaku je drazsi (olej,svicky,ruceni atd) takze aby se to cenove srovnalo je potreba natocit 15k za rok ale s prihlednutim na nevyhody nafty s takovym najezdem bych volil benzin.Ja treba najedu skoro30k za rok a to uz muzu s te uspory skoro kazdy rok menit turbo ale jak to ted vychazi uz nevim prestal sem to pocitat.
PS:dneska sem jel kolem Renaultu a maji tam Dacii v sedanu za 109k a mel by si vonavku a jeste by ti zbylo na bublifuk jen na jezdeni to moc neni
