foki: chápu tvůj postoj - pravidlo kdy je vhodný benzín a kdy nafta není zas takový nesmysl a zase je tu další adept, který bude litovat, že to bere na lehkou váhou. Asi se prostě musím nejdřív spálit..
Pro moje rozhodnutí pro naftu hrají následující důvody:
- již nevím, zda jsem se ti zmiňoval o délce mých tras, ale v současné době to mám 22 km do práce - za tu dobu se tenhle dvoulitr zahřeje několikrát (důvodně nechci 1.8 diesel)
- ještě větší poměr kilometrů mám ale na dálnici Praha - Hradec Králové
- benzín nemá šestku! A to mě žere.
- ano, celkový nájezd teď nemám tak vysoký - motor ale s věkem nestárne
- jezdí tu hromady Fordu s TDCI - no neříkejte mi, že procento problémů tak vysoké.
až odejde turbo a vstřiky, tak se trochu prohnu a ekonomická stránka věci dieselu bude v troskách - jenže já se rozhodl, že to má i jiné stránky. Sám jsem zvědav jestli budu litovat..
Každopádně vše ještě může být jinak - pokud nenajdu kus, co se mi bude líbit, tak to stejně budu muset přehodnotit. Nenech se odradit od dávaní rad nováčkům jako jsem já.
LamB_17: To si myslím je dobrá připomínka!
