Příspěvek
od Ma.rt » 26.09.2010 22:04
chipovani atmosfer je opravdu k nicemu a nejlepsi cesta k vyssimu vykonu je prodat a koupit. Porovnani ruznych motoru je zajimave, ale vzdycky je nejak tolerance uz z vyroby, rekl bych klidne +/-5% na vykonu (driv to byly oficialni odchylky automobilek, ale neni duvod, aby to nebylo tak i dneska), takze 1.6ka muze mit, dam priklad, od 71 do 77kW. Takze treba pbjun muze mit povedeny motor 1.6 a neco poladil a jeho mati ma nepovedenou 1.8,muze mit RJ naprogramovanou na jizdu kadlekadle a tedy muze se mu zdat ta jeho 1.6ka v nekterych otackach lepsi.
A schvalne si vsimnete,ze vykon se udava v konich na konci s 5 nebo 0 (100k, 115k, 125k...), cili tak nejak zaokrouhlene. Proste presny vykon, ktery ten motor ma mit, neni znamy a je to treba brat jako prumer +/- cosi
Na druhou stranu je fajn obcas neco na aute zkusit a kdyz se to povede, je to lepsi nez prochlastat... no... nekdy...

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001