Stránka 2 z 11

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 23.08.2010 21:37
od HmerX
Tak to radši kup ty nové svíčky a kabely(jedině Motorcraft) a vyjde Tě to podobně jako práce v servisu a výměnu určitě zvládneš ... Ale pořád může být přicpaný některý tlumič výfuku, třeba částkama ze starého katu :idea: Existuje možnost: sundej výfuk za katem a projeď to. Bude to rámus, ale vyloučíš možnost výfuku ... A co ta váha vzduchu?

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 23.08.2010 21:54
od Boban
přijeď mám kabely origo, cívku jinou, a váhu můžeme taky vyzkoušet :-)

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 23.08.2010 22:17
od HmerX
Boban(sůl) nad zlato :bravo22:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 23.08.2010 22:19
od jenikl
Odkud jsi??? 8O Abych tam dojel :D Já tomu moc nevěřím, zůstal jsem viset na dálnici z Prahy do Plzně, takže se s tim nikam nehrnu..

Jsi moc daleko, do Prahy bych ještě mořná měl odvahu, ale Havlíčkův Brod radši nee :(

A ten výfuk bych mohl zkusit, za to nic nedám, když nebude pršet, tak pod to vlezu a shodím poslední kus výfuku a pak prostřední..

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 23.08.2010 23:09
od buceek07
ty brďo todle je vážně divny...mám ten samí motor, tak sem zvědav jak to dopadne...

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 24.08.2010 00:03
od Vlada
Měl jsem něco podobnýho na Focusu, prudce jsem přidal plyn - motor cukal, když jsem přidával pomaličku, tak vše OK. Čím se to víc hřálo, tím jsem musel přidávat pomaleji... do 2500ot/min se vše chovalo normálně...

Byla to cívka.

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 24.08.2010 06:13
od DjFresh666
ahoj neviem ci pomoze..ale skus palivovy filter...mne sa uz stalo ze som daval novy a za 2dni som ho menil pretoze bol od sameho sajrajtu...nie na mondeu ale na mercedese...robilo to to ze ked som chcel obehovat tak mi to normalne vsetko zhaslo svetla motor palubovku....zaoberal som sa vsetkym az na konec 5den som vymenil filter a doteraz ide v pohode...snad pomohlo

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 24.08.2010 08:33
od Boban
Já měl taky takový problémy s cukáním při záběru, byla to svíčka prokleplá přes keramiku, tím pádem byl v kelu i kabel a když sem to vyměnil, blblo to stejně, dal sem cívku a mám klid do dnes :-)

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 24.08.2010 17:34
od Wizzy008
Podle mě..kdyby to byly svíčky, kabely, cívka, tak to cuká a škube, ne že by se to dusilo. Lambda se zase projevuje tak, že auto nechce jít za plynem, ale když se plyn přizemní na podlahu, tak se rozjede jak raketa (když EEC zjistí WOT, tak přejde z režimu uzavřené smyčky do otevřené - plný výkon a v tu chvíli na lambdu hazí bobek). Nehledě na to, že za studena se lambda taky ignoruje.
Mohlo by to být palivo a konkrétně podltalokvý regulátor na sání...jenže to by zase dělalo víc potíží za studen, kdy motor víc chlastá, než za tepla a tu je to obráceně... Takže mě napadají dvě možné příčiny, buď sdružené čidlo tlaku a teploty v sání...ale oboje by šlo vysledovat na diagnostice, jestli dávají hodnoty, jak mají... Nebo je zacpaný výfuk, třeba prostřední díl... Klidně bych ho zkusil za katem rozpojit a jít se projet...pokud možno někde v neobydlené oblasti ;-)

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 24.08.2010 17:48
od HmerX
To jsem psal taky :)

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 24.08.2010 19:01
od buceek07
takže třeba někde na sídlišti :?: :?: :mrgreen:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 24.08.2010 19:17
od jenikl
Díky za rady, zkusím první sundat ten výfuk.. Ale je tu ještě jedna divná věc, na kterou se musím zeptat! Dneska jsem najel cca 80km a prostě problémy a problémy, jsem rád, že jsem dojel domů.. Když jedu trochu do kopce, tak jako by do auta někdo kopnul a začně se to dusit xkrát víc, než před tím.. Najedu na rovinu a postupně to přestane.. Myslím, že by to mohl být vážně ten výfuk. Ale je tu ještě něco, na co mi odpoví někdo, kdo má stejný motor.. Nastartuju, nechám běžet motor na volnoběžný otáčky, odpojím hadici od víka ventilů a měl bych ze sání cítit podlak, jak saje vzduch, ne? Odebírá to tlak z motorový skříně nebo se pletu? Když totiž tuhle hadici dam zpět a sundám víčko na dolejvání oleje, tak to HODNĚ fouká ven.. Takže sem si říkal motor KO, ale to by snad neměl dobrý tlaky, ne? Navíc když zatáhnu za plyn, tak slyšet, jak od sání někde dost zasyčí, takže ještě hádám, že to přisává vzduch a proto si to nebere ani přetlak od ventilů a možná i váha pak neměří to co má..

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 25.08.2010 14:35
od buceek07
Jenikle žádnej stres, to že ti fouká ven vičkem je normal....mě to dělá taky...a podle toho co pišeš s tim kopcem tak ten vyfuk to vážně asi bude....sedni na to rozeber to a bude jasno...to je otázka na jedno odpoledne... :palec_nahoru:

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 25.08.2010 19:21
od jenikl
Jo a co jsem zapomněl napsat - Rozsvítila se mi kontrolka u budíků, takže to vidim opět na diagnostiku.. Písnu sem, co mi to hodilo za chybu..

Re: DuraTec HE 2.0i ztráta výkonu nad 3000ot..

Napsal: 26.08.2010 14:15
od buceek07
no to je ulet že to to dělá takovy hapry...já sem s tim motorem nad míru spokojen :!: