FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Co a jak vylepšit ...
Moderátor:ZaQik
cargy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05.12.2009 16:08

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Příspěvek od cargy » 22.08.2010 09:27

Diky za rady ale moc jste mi nepomohli. Tema vam uteklo nekde uuuuuplne jine Mechanyci od fordu :dih: Ne kazdy chce urvat asfalt a jezdit s RS. Ja v tom vozim moje deti takze neco jako davani druheho motoru do auta mi prijde jako totalni blbost. Chtel sem tomu trosku pomoct levne do kopecka. ja na silnejsi ani druhe auto nemam.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Příspěvek od pbjun » 22.08.2010 11:27

Tak v tom pripade muzes zkusit chip, ale musel by byt na miru a ne nejaky univerzal - tozn na brzdu a nechat odladit... Pripadne vlozka filtru... Ale to uz ses radove deset a vic tisic... :(

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Příspěvek od pkadecka » 23.08.2010 09:09

Chip? U atmosférickýho benzínu? IMHO jestli chce jen vyhazovat peníze do luftu, tak ať upravuje tu 1.4-ku. To je jako koupit si fabii 1.2 3-válec a snažit se u ní zvýšit výkon. Dosáhne možná nepatrnýho zlepšení za hodně peněz.

IMHO je fakt nejlepší vyměnit auto, bude to nejlevnější, nejrychlejší a nejjednodušší.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Příspěvek od pbjun » 02.09.2010 13:38

No ten chip ma smysl i u atmosfery ale ma to sva pravidla. Ja treba o chipu uvazuju, ale az po uprave sani, vymene svodu za nerez ladene a taky chci do jednotky pridat flexifuel soft a jedno cidlo do nadrze - kvuli moznosti tankovani E85 a to i cisteho a i v zime - kdyz neni flexifuel tak auto jezdi na chudou smes takze asi tak. Odladeni na brzde na miru pocitam kolem 10 - 15tis a narust by mohl byt pri provozu na E85 i 8 - 12 koniku (E85 ma vic oktanu ale RJ musi byt upravena)

Uživatelský avatar
r0mik
.
.
Příspěvky: 9356
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Příspěvek od r0mik » 02.09.2010 13:44

a to se oplati kvuli 10koni do toho nacpat cca 25-30.000 (chip na miru, svody, vyfuk, poradne sani). To uz bych radej shanel zboreny 2.0 a prehazel vnitrnosti i s VINkama kastle. A ze na 2.0 uz je pekny sortiment performance dilu 8)
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Příspěvek od pbjun » 02.09.2010 13:55

Vyplati kdyz mam novej motor :ble2: Taky jak rikam to mam jako konicka, a dneska kdy uz docela pasou po nelegalnich prestavbach tak je to taky lepsi a navic na flexifuel bys musel sehnat u forda jednotku a to jedno cidlo coz je dost slusna sumicka :D

Uživatelský avatar
r0mik
.
.
Příspěvky: 9356
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Příspěvek od r0mik » 02.09.2010 14:01

nelegal?

kdyz sezenes rozstreleneho 2.0 za dobrou cenu, prevaris VINko v kastli, prenytujes vpredu stitek. A vesele jezdis legal dal.. Teoreticky by se na prestavbe dalo jeste vydelat. Stve me ze jsem kdysi nemel 30koliku na vrak ST170 3dver..by byla panecku jizda :twisted:
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Příspěvek od pbjun » 02.09.2010 14:43

Jak se to veme :) Mi ta 1,6 vyhovuje - pojistka, spotreba stav noveho motoru :) Akorat mi chybi to flexifuel a to mi tam dodaji pri chipu coz je fajn :)

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Příspěvek od pkadecka » 02.09.2010 15:21

Čoveče a kolik stojí E85? A ty máš někdě blízko pumpu, kde ho vedou?
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: FF1,4 a RJ z Pumi 1,4

Příspěvek od pbjun » 02.09.2010 15:26

No E85 maj v havirove na Unicornu, ale uz zacinam potkavat sem tam na pumpe ze ho maj. Cena je cca 23 - 25kc za litr a focus ho umi spalovat 1:1 s benzinem - cca 25litru naturalu a 20 litru E85 bez uprav. V zime se doporucuje pomer 1:3 cca 30 litru natural a 15 litru E85... Ale ideal je mit na to jednotku ktera se tomu vic prizpusobi, origo adaptace jsou jen cca do 20% okolnich zmen...

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů