Postupná strata výkonu

Uživatelský avatar
cumel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 30.12.2009 22:30
Bydliště: Trnava

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od cumel » 07.09.2010 08:41

Čo si myslel s tým lepším benzínom? Môžem tam prsknúť aj 98 okt.
pbjun píše:Auto po case kdyz s nim jezdite na spotrebu a obcas ho neprotahnete zlenivi... Zkuste ujet aspon jednu nadrz sportovnim stylem jizdy a vse bude jako driv a u nekoho i lepsi :) Pripadne zkusit lepsi benzin...
FORD FOCUS 1.4, 16V benzín - zetec,modrá met. hatchback r.v.2000 Nemecko.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od pbjun » 07.09.2010 09:12

No spis lepsi benzinkou :)

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od petulak » 07.09.2010 21:37

pbjun píše:Auto po case kdyz s nim jezdite na spotrebu a obcas ho neprotahnete zlenivi... Zkuste ujet aspon jednu nadrz sportovnim stylem jizdy a vse bude jako driv a u nekoho i lepsi :) Pripadne zkusit lepsi benzin...
:palec_nahoru: :palec_nahoru: :palec_nahoru: :palec_nahoru:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
hamer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 22.11.2009 17:40
Bydliště: Dechtice

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od hamer » 08.09.2010 18:42

Neviem, tiež si nemyslím, že keď jazdím s autom okolo 2500 ot, že by malo zlenivieť. Veď to sú optimálne otáčky pre motor. Diagnostika vôbec nič neukázala, všetko bolo v poriadku. Spravili reset, auto sa začalo divne správať, skákali otáčky, no asi po 60 km sa všetko ustálilo a výkon ostal tak ako bol predtým...
Ford Focus 1.4 combi

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od pbjun » 09.09.2010 00:01

Auto musis obcas protahnout. Vyhnat pavouky z vyfuku. Dej tam lepsi benzin a parkrat tomu po zahrati dej pokourit. Ja tocim klidne do omezu, motoru to neublizi kdyz je zahratej na provozku - cca po 10km klidne jizdy...

Uživatelský avatar
sid
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1097
Registrován: 15.05.2009 00:06
Bydliště: Brno

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od sid » 09.09.2010 01:04

jj ono těch 2,5t otáček není až tak ideál přeci jen je to 16v a to chce točit /aspoň občas/
Ford focus II 1,8 HB 2007
Obrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od pbjun » 09.09.2010 07:37

Prave... Treba u 1,6 je podle krivky nejlepsi jezdit mezi 3500 - 5000ot (mezi nejvyssim kroutakem a nejvyssim vykonem) takze pokud jezdis na 2500ot tak ten motor defakto trapis :D Ne, ja sem chorvatsko odjezdil kolem 1250 - 1750ot a obcas pri predjizdeni sem to protah az k omezu aby si motor nezvykal na klidovy rezim :D A jel sem za 6,58l na 100 a motor mi nezlenivel :)

Uživatelský avatar
cumel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 30.12.2009 22:30
Bydliště: Trnava

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od cumel » 07.10.2010 01:16

tak ja som vymenil všetky filtre,sviečky,váhu vzduchu, vyčistil som škrtiacu klapku tankoval som lepší kvalitnejší benzín,auto som viac krát prehnal športovou jazdou aj vo vysokých otáčkach, ale zlepšenie žiadne. / reštart RJ bol robený/. Neviem čo by som mal už vymeniť ale asi celé auto. Diagnostika ukazuje všetko v poriadku. Všetky hadičky sú v poriadku. Otáčky na volnobehu pridaním plynu vyletia do max. bez problémov, auto počas jazdy necuká, len ten výkon :?: :?: :?: :?: Neviem či sa oplatí meniť ešte aj palivové čerpadlo,alebo aj niektoré čidlá. Keď je motor ešte nezohriaty a ide sitič, tak vtedy je výkon parádny, ale keď sa zohreje tak :wallbash: :wallbash: :wallbash: Že by to bolo len tým že je to 55kw motor? To snáď nie. Dajme hlavy dokopy a poradte ešte niečo.
FORD FOCUS 1.4, 16V benzín - zetec,modrá met. hatchback r.v.2000 Nemecko.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od petulak » 07.10.2010 08:26

Dej si změřit tlaky ve válcích / kolik máš najeto km?/
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od maxo111 » 07.10.2010 09:40

http://www.icare.sk/

Hod sem VINko a napis typ staleho prevodu.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od pbjun » 07.10.2010 10:17

No ja bych rek ze je to tim ze ten motor je proste slaby.

Uživatelský avatar
cumel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 57
Registrován: 30.12.2009 22:30
Bydliště: Trnava

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od cumel » 11.10.2010 09:43

Tlaky som ešte nemeral ale skúsim,lebo tiež som uvažoval aj nad týmto riešením. Najazdených mám 142000 km. Pod VIN sa skrýva toto:VIN: WF0AXXGCDAYC62145
Dátum výroby: 19.05.2000
Rada vozidla: Focus
Typ karosérie: 5 Dveřový Sedan
Verzia: Série 15
Motor: 1.4L Duratec 16V EFI DOHC (75/80PS)
Prevodovka: 5rychl. manuální - B5/IB5
Strana riadenia: LHD FWD
Stály prevod rozvodovky: 4.06
Emisie: D4/E4 EEC (EEC 6)
Klimatizácia: Mauální Klimatizace
Krajina: (+)"D"
Lak: Modrá State (metal.)
Látka čalúnenia: Amandine/Twill
FORD FOCUS 1.4, 16V benzín - zetec,modrá met. hatchback r.v.2000 Nemecko.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od maxo111 » 11.10.2010 22:28

Podla toho co pises som cakal dlhsi staly prevod... Ak vykon odchadzal postupne a vsetko mozne si uz poskusal/pomenil, este je tu moznost pripchateho katu. Este ma napada ci si neobul sirsie pneu ako boli predtym... Inak z 55kw v takom tazkom aute raketa nebude :idea:
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
Dingo-zetec se
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 08.01.2009 01:19
Bydliště: Trenciansky kraj

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od Dingo-zetec se » 12.10.2010 01:46

je to cudnee,,ale 80konovy focus musi zvladnut 160km len taky fukot...moj tatos zvladne 190km a tocim ho cez 6000 ot. ...(1,6) ta 1,4 bude mat niaku poruchu ale neviem akuu :? :?
1.6 16v zetec-se 2004 Black Panther metal
Dingo-Black Panther
Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: Postupná strata výkonu

Příspěvek od matys » 12.10.2010 17:00

cumel.......máš už dost najeto , tak si nech udělat rozvody a proměřit na teplém motoru tlaky ve válcích . Stejně se už k tomu nájezdem km blížíš . Dej si sportovní vložku K&N do airboxu . I to zlepšuje vytáčení motoru .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů