Pružné zrychlení je krásná věc, ale k čemu ti je, když je motor pod 1800otáčkama nepoužitelný. Měl jsem 1,8tddi 66kw a ten tahal od volnoběhu na pětku díky lehkým převodům a 200Nm bylo srovnatelných s 280 s těžkým převodem a nemluvě o tom, že i těch 280Nm mělo s autem problém se rozhýbat a od 1500otáček to bylo v říši snů. Nezbývalo než kvedlat s řadičkou jako v benzínu. Těžký předek nebudu zmiňovat, nemá to cenu, alespoň do doby než se svezeš s něčím jiným a na limitu, pak teprve poznáš rozdíl. Staré tddi v litině dost trpělo na předek, v kdejaké malé díře a v zatáčkách, ať byl krásně čitelný, ukazoval, že má dost. Za limitem tahal ze zatáčky ven, ale pořád se dal nedotáčivý smyk krásně ovládat. Žádné tdci mně neujelo, ale problém mohl být v řidiči

S maxem stejnou zatáčku projedu ještě rychlej a problémy s nedotáčivostí jsem ještě nezaznamenal, esp pustí dál než byl limit u focuse, někdy mě srovná při špatně najeté stopě. Dál limit hledat nepotřebuju, stejně už by ses i tak díval, jak krásně mi svítí zadní diodové světla
Jinak přesně tohohle focuse jsem si jel koupit i s tím motorem:
http://magazin.auto.cz/testy/ford-focus ... firmy.html
jenže po svezení jsem uvážil, že mi prostě nesedí právě ta převodovka a neochota motoru pracovat odspodu. Nakonec máš to tam černé na bílém.
Jinak ty články co jsi sem nakopíroval taky neberu. Proč si myslíš, že lidi sem píšou o rady? Protože se jim to sere! Ti, kteří jezdí bez závad sem chodit nepotřebujou. Kolik já jsem se dočetl negativ na tddi nebo na 1,8D v escortu... to byly samé prasklé hlavy, pumpy, vstřiky, motory tddi značně nespolehlivé, přidírají se čerpadla apod. Výsledek byl takový, že escort šel z domu při 300tis, ale na motor jsem nešáhl a startoval i při mínus třiceti. Focus šel z domu při 120tis a ten byl naprosto spolehlivý a za celou dobu jsem měnil pouze čepy řízení plus spotřebák. Taky jsem se dočetl, že jeden dotyčný si nechal vyměnit turbo a nové mu odešlo cestou domů, poněvadž mu servis nevyčistil sítko, takže když se zanedbá údržba se to musí projevit. Vzpomínám na doby, kdy se začaly dodávat auta s katalizátorem a nikdo je nechtěl, dnes nikdo ani neví, že katalizátor má. Taktéž to bude s DPF, nové auta už mají catalický bezúdržbový DPF a vydrží ještě větší nájezd. Kolik takových aut dnes jezdí s filtrem ani o tom nevíš, ale na netu si přečteš dva články a jsi z toho vedle. Občas si přečti i články jak je dobrý motor 1,8TDCI (vím, že je dobrý) a jak si každý vychvaluje 1,6TDCI. Péče o důchodce je taky jiná, než péče o malé dítě
