A kolik má být minimální tloušťka kotouče? Na bubnech je max průměr vyražený uvnitř bubnu, ale na kotoučích to asi nenajdu...madbugie píše:hmmm... chcelo by to zmerat hrubku toho kotuca...
Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
-
Nedbik
- Nováček

- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
- madbugie
- Zkušený

- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
co ti ja viem to sa musi niekdo fundovany vyjadrit...
napr. co som mal favorita tak novy kotuc bol 20 mm a pouzitelne minimum 12mm a pri 11 uz uricte vymenit... (samozrejme merane brzdne plochy lebo ked je kotuc vydraty tak sa robi na konci zliabok ktory je vacsi ale to nie je cinna plocha)
napr. co som mal favorita tak novy kotuc bol 20 mm a pouzitelne minimum 12mm a pri 11 uz uricte vymenit... (samozrejme merane brzdne plochy lebo ked je kotuc vydraty tak sa robi na konci zliabok ktory je vacsi ale to nie je cinna plocha)
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta

-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Na kotoučích je to samozřejmě taky, ale proto, že je to na obvodové hraně kotouče, po nějakém čase a vrstvě rzi už to k přečtení není.Nedbik píše:A kolik má být minimální tloušťka kotouče? Na bubnech je max průměr vyražený uvnitř bubnu, ale na kotoučích to asi nenajdu...
Já mám tl.kotouče 24mm a minimální tloušťku 22 mm.
Ty budeš mít něco podobného, ale to není rozhodující.
Pokud se ti při brzdění třepe volant, je kotouče třeba vyměnit taky.
A dát pozor, aby se před montáží nových řádně očistily náboje kol od rzi.
A natřely vrstvičkou vazelíny.
Jinak vznikne rychle mezi novým kotoučem a nábojem vrstva rzi, která nabobtnává v různých styčných místech různě rychle.
To pak způsobí nesouosost kotouče a náboje a kmitání volantu při brzdění.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
-
Nedbik
- Nováček

- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Chlapci, co říkáte na značku Ate? Vyplatí se? Není to náhodou prvovýroba z Fordu?
Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Mám s kotouči od Alfreda Tevese ty nejlepší zkušenosti.
Můžu jen doporučit.
Můžu jen doporučit.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
-
Nedbik
- Nováček

- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Takže když je seženu za lepší cenu než originály, mám do nich jít? Je to asi kvalitativně stejné? Nerad bych něco ušetřil na úkor kvality... 
Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
-
Nedbik
- Nováček

- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Samozřejmě mám na mysli kotouče, desky i pakny... 
Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Abys to nějak nepředobřil...
1) Kotouče ATE klidně kup, jsou fajn.
2) Destičky Ford originální kup taky.
3) Válečky a pakny máš vzadu nové - tak nekupuj nic a dej jim ještě šanci, ne?
1) Kotouče ATE klidně kup, jsou fajn.
2) Destičky Ford originální kup taky.
3) Válečky a pakny máš vzadu nové - tak nekupuj nic a dej jim ještě šanci, ne?
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
-
Nedbik
- Nováček

- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Nepředobřil... to je dobrý
Kotouče Ate ano, destičky Ate Nee (tudíž Ate neumí destičky???) a pakny jsem chtěl vyměnit, protože mi tyhle "levné" (FriTech) pískají jak blázen (jen na levém kole při dobržďování např.u křižovatky). Zřejmě špatná směs obložení. Válečky jsou samozřejmě v poho, ty jsme měnit nechtěl! S tím pískáním se asi nedá noc dělat, což
Kotouče Ate ano, destičky Ate Nee (tudíž Ate neumí destičky???) a pakny jsem chtěl vyměnit, protože mi tyhle "levné" (FriTech) pískají jak blázen (jen na levém kole při dobržďování např.u křižovatky). Zřejmě špatná směs obložení. Válečky jsou samozřejmě v poho, ty jsme měnit nechtěl! S tím pískáním se asi nedá noc dělat, což
Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Destičky od ATE jsem nikdy neviděl a tak s nimi nemám žádnou zkušenost.
Jak to, že máš na levém zadním kole špatnou směs a na pravém ne?
Já bych ty bubny sundal a podíval se, co se tam děje.
Jak to, že máš na levém zadním kole špatnou směs a na pravém ne?
Já bych ty bubny sundal a podíval se, co se tam děje.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
- kaminek
- Pokročilý

- Příspěvky: 530
- Registrován: 07.03.2009 15:30
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Neboj Nedbik,ATE umí dobrý kotouče,ale i dobý destičky,když je koupíš neprohloupíš 
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie
Je BMW 330d Touring
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie

Je BMW 330d Touring
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
20mmNedbik píše: A kolik má být minimální tloušťka kotouče?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
Nedbik
- Nováček

- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Máte někdo vyzkoušené Ate Power Disc???kaminek píše:Neboj Nedbik,ATE umí dobrý kotouče,ale i dobý destičky,když je koupíš neprohloupíš
Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
-
Nedbik
- Nováček

- Příspěvky: 119
- Registrován: 13.10.2008 14:34
- Bydliště: Most, Ústecký Kraj
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Někde psali, že Power Disc jsou o něco hlučnější (nedokážu si představit, já při brzdění kotouče neslyším), ale že oproti origo kotoučům mají mnohem rychlejší náběh, vyšší účinnost a nevadnou... Tak co Vy na to? 
Ford Focus 1,8TDdi 66KW 1999
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Vadnutí brzd při intenzivním brzdění, slabý účinek
Já jsem zažil zlepšení jen při jízdě na dálnici v dešti.
Normální kotouče se ochladí vodou, jsou mokré a při prvním šlápnutí to není ono. Chvíli trvá, než se té vody zbaví a začnou brzdit.
Frézované kotouče brzdí v téhle situaci hned.
Jinak jsem žádný rozdíl nezaznamenal.
Pokud ovšem brzdy vadnou, je to záležitost destiček a ne kotoučů.
Obložení destiček má nějaký průběh součinitele tření v závislosti na teplotě a tenhle součinitel od určité teploty výrazně klesá - bez ohledu na použité kotouče.
Normální kotouče se ochladí vodou, jsou mokré a při prvním šlápnutí to není ono. Chvíli trvá, než se té vody zbaví a začnou brzdit.
Frézované kotouče brzdí v téhle situaci hned.
Jinak jsem žádný rozdíl nezaznamenal.
Pokud ovšem brzdy vadnou, je to záležitost destiček a ne kotoučů.
Obložení destiček má nějaký průběh součinitele tření v závislosti na teplotě a tenhle součinitel od určité teploty výrazně klesá - bez ohledu na použité kotouče.
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

