1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
KUTY

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od KUTY » 05.05.2009 20:03

...a 1,6 16V benzín má kotouče jen ve spojení s ESP, jinak buben

ja som vynimka potrdzujuca pravidlo - vzadu kotuce a bez ESP 8)

Uživatelský avatar
autotiptop
Junior
Junior
Příspěvky: 251
Registrován: 25.11.2008 18:15
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od autotiptop » 05.05.2009 21:10

KUTAC píše:...a 1,6 16V benzín má kotouče jen ve spojení s ESP, jinak buben

ja som vynimka potrdzujuca pravidlo - vzadu kotuce a bez ESP 8)
hmmm, tak to jsem zatím u Španěla neviděl. Tak možná ještě výbava hraje roli.
F Focus / Mondeo (co je zrovna po ruce) - moje maličkost
Hyundai IX55 V6 3,0 CRDi 4x4 Style 176 kW r2009 - za tím tahám Fordíky
F Fusion Ebony 1,4i 58 kW r2009, Modrá Vision - kdo v rodině chce

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od killerhammer » 05.05.2009 22:54

Marco11 píše:V podstate proti benzinovym motorom nemam nic,ale netajim sa tym,ze moderne diesle su mi sympatickejsie
sympaticky motor je V8 biturbo benzin 8)

moj nazor je rovnaky ako ostatych chalanov, na to pouzitie co si napisal je najlepsi benzin, lebo je castymi startami a kratkymi jazdami prakticky neznicitelny :idea:
dizel sa napr. neskoro zohrieva ak nemas predohrev na dialkove, tzn., ze kratke trasy jazdis na studenom motore a tam sa ti nikdy spotreba nedostane na oficialne cisla a to nehovorim o tom ako budes ten motor trapit :idea:

ak xces mozes mat za 12500 eur moj focus, cistych 93 kW nameranych na brzde, na 1.6 tdci mozes rovno zabudnut :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Marco11
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 03.05.2009 00:54

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od Marco11 » 06.05.2009 20:21

Bol by som este rad,keby sa pripadne vyjadrili majitelia 1.6 tdci,ake maju skusenosti oni
killerhammer - ten tvoj vyzera fakt pekne,aj cena je viac ako rozumna,ale asi to nebude to prave pre mna

viacmenej som sa uz skoro rozhodol - auto bude nakoniec vyuzivane ako jedine rodinne auto,cize absolvuje aj nejake tie dlhsie vylety,ako som pisal nebyvam priamo v centre v BA ale v okrajovej casti mesta,cize nebude to cisto "mestske" auto :wink:

co sa tyka toho dlhsieho ohrievania motora .. s tym sa da samozrejme pocitat,ale auto nikdy na mraze vonku stat nebude,cize mozno aj to trochu prispeje

riesit to budem ale asi niekedy v juni,urcite sa ozvem ako to cele dopadlo,pripadne ak sa nieco zmenilo ,- drzte palce pri vybere :roll:

Uživatelský avatar
Igy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 132
Registrován: 30.04.2009 21:40

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od Igy » 09.05.2009 22:37

No odhliadnuc od vhodnosti/nevhodnoti pouzitia dieslu na kratke trate, nezabudajte aj na to ze je dolezity aj pocit z jazdy. Mne osobne vyhovuju dieslove motory pre ich spravanie. Ten krutiaci moment jednoducho podobny benzin nikdy mat nebude. Pritlacenim plynu aj na nizsich otackach motor s autom krasne pohne bez naznaku namahy. Suhlasim ze ak pozeram na peniaze to je vec druha. Ale keby sme pozerali vsetci na peniaze pri vsetkom, tak by to tu vyzeralo inak :D
Focus Cmax 1.8 TDCi Ghia 2006

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od killerhammer » 09.05.2009 22:48

aj benzin s autom krasne pohne, a ten zvuk nad 6000 otackami :idea:
proste benzin / dizel - kazdy to mame radi inak :mrgreen:
Igy píše:Ten krutiaci moment jednoducho podobny benzin nikdy mat nebude
1.4 TSI 118 kW 240 Nm 8)
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od TripleJay » 09.05.2009 23:24

Igy píše:Ten krutiaci moment jednoducho podobny benzin nikdy mat nebude
Ono ciselne max. krutak ma diesel z principu vysoky (nebavime sa este o inom sprevodovani :idea: ), ale jedna vec tam je co je ALE, ze ten max. je vo velmi velmi uzkych otackach a potom klesa a vo vyssich otackach dost radikalne. Benzin ma tu krivku o dost plochsiu, takze zrychluje akoby konstantne v sirsom spektre otacok.
Ono to co bude nakoniec rychlejsie je vzdy cisto otazka max. vykonu (opat nehovorim o sprevodovani a uz duplom nie o pomere vaha/vykon).

Jednoducho povedane, naftak ta zatlaci a zrychluje v nizsich-strednych otackach, t.j. odspodu, preto ma clovek hned pocit ze to kua jede :mrgreen: Benzin taha od stredu vyssie, takze najprv mas pocit ze nic sa nedeje a potom to nastupi a ide to a ide a ide. Vidiet to na sprintoch, kde napr. s rovnako vykonnym dieslom budes na zaciatku pravdepodobne dost vpredu, ale jednak musis skor radit co bere cas, a benzin sa chyti vo vyssich a dobehne ta ;)

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od killerhammer » 09.05.2009 23:41

Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od vcedula » 10.05.2009 01:04

treba si kupit to, co clovek chce. Ked teraz chces diesel a nechces benzin, tak si prosim ta nekupuj benzin. Budes potom stale hladat jeho chyby. Aj ked by som tiez odporucal benzin, ved co ine, ze ano :D

PS: pls neuraz sa, ale vzhladom k tvojmu veku a vodicskym skusenostiam by som doporucoval nizsi vykon. Na preteky nejdes, treba byt skromnejsi a radsej sa naucit auto riadne ovladat ako robit sprinty...ja viem, mudrujem, sorry
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od SilverGhost » 13.05.2009 11:38

autotiptop píše: Nedovolil bych si pomlouvat 1,8ičku. :wink: Jen jsem si nepatrně povšimnul, že nemá rovnoměrný zátah, ale skutečně nepatrně....
autotoptipe, prosím, mám takový částečně offtopic dotaz, když už máš, zdá se, ty zkušenosti s 1.8tdci :) . Na pár fórech jsem tu popisoval, že se mi občas stane, že po sešlápnutí plynu motor reaguje až za 1s.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 89#p312789

Je to fajn, když se chceš třeba zařadit rychlejším vyjetím do křižovatky a tak... :evil: V servisu si připadám klasicky jako debil (nám se to neprojevilo...). No a ti kteří to neznají, tak se snaží nejčastěji napadnout moje řidičské kvality :lol:

Nesetkal si se s tím také? Ten motor má přednosti i nevýhody, které asi znáš (když sis jich tak "nepatrně" všimnul), viz zde
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 24#p308624
, ale dalo by se s ním vcelku radostně fungovat. Jen občas to rozjetí nebo projetí křižovatky mně štve...
Zajímá mně jenom, jestli o tom někdo vlastně vůbec slyšel, jinak si připadám trochu jak můj neoblíbený politik Klaus, který furt tvrdí něco, co všichni ostatní popírají :twisted:
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
KubaU
Junior
Junior
Příspěvky: 200
Registrován: 19.10.2008 13:21

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od KubaU » 13.05.2009 14:36

Marco11 píše:Bol by som este rad,keby sa pripadne vyjadrili majitelia 1.6 tdci,ake maju skusenosti oni
Podle mne je 1,6 TDCi 80kW na FoFoII HB prakticky ideální motor, kombinací spotřeby a výkonu.. Dá se s ním jezdit krásně úsporně, a přitom hezky táhne, při předjíždění a tak úplně v pohodě. Turboefekt minimální, díky dlouhému zpřevodování ve 130 točí 2700 otáček, a zvukově to taky není úplný "chrochta".

Z dieselů, se kterými jsem zatím jezdil, je mi sympatičtější asi jen Boxer od Subaru - ale to už snad ani není diesel, bůhví, jak to ti kluci japonští udělali :mrgreen:

1,8 TDCi jsem pro srovnání bohužel zatím vyzkoušet nemohl :(
FoFo II Trend 5dv. hatchback, 1,6 TDCi 80kW, 2005, stříbrná

Obrázek

Uživatelský avatar
Igy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 132
Registrován: 30.04.2009 21:40

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od Igy » 14.05.2009 00:31

SilverGhost píše:
autotiptop píše: Nedovolil bych si pomlouvat 1,8ičku. :wink: Jen jsem si nepatrně povšimnul, že nemá rovnoměrný zátah, ale skutečně nepatrně....
autotoptipe, prosím, mám takový částečně offtopic dotaz, když už máš, zdá se, ty zkušenosti s 1.8tdci :) . Na pár fórech jsem tu popisoval, že se mi občas stane, že po sešlápnutí plynu motor reaguje až za 1s.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 89#p312789

Je to fajn, když se chceš třeba zařadit rychlejším vyjetím do křižovatky a tak... :evil: V servisu si připadám klasicky jako debil (nám se to neprojevilo...). No a ti kteří to neznají, tak se snaží nejčastěji napadnout moje řidičské kvality :lol:

Nesetkal si se s tím také? Ten motor má přednosti i nevýhody, které asi znáš (když sis jich tak "nepatrně" všimnul), viz zde
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 24#p308624
, ale dalo by se s ním vcelku radostně fungovat. Jen občas to rozjetí nebo projetí křižovatky mně štve...
Zajímá mně jenom, jestli o tom někdo vlastně vůbec slyšel, jinak si připadám trochu jak můj neoblíbený politik Klaus, který furt tvrdí něco, co všichni ostatní popírají :twisted:
Mam 1.8 tdci Fofo II 2008 a uz od kupy citim ze trochu trva kym sa auto pohne. Hlavne ked stojim v krizovatke a chcem sa pohnut bez toho aby som pred tym vyraznejsie zvysil otacky a pohynal sa postupne cez spojku. Ked sa pohynam tak ako sa ma tak autu trva cca 2-3 sekundy kym chyti ten spravny tah.
Focus Cmax 1.8 TDCi Ghia 2006

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od tomason » 14.05.2009 07:49

žeby turbodíra :mrgreen: prostě se stím autem musíš zžít a naučit se mu naslouchat tak to je :!: víc plynu lepší rozjezd to silver už to vyměň za Mondeo :mrgreen:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Igy
Nováček
Nováček
Příspěvky: 132
Registrován: 30.04.2009 21:40

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od Igy » 14.05.2009 08:26

tomason píše:žeby turbodíra :mrgreen: prostě se stím autem musíš zžít a naučit se mu naslouchat tak to je :!: víc plynu lepší rozjezd to silver už to vyměň za Mondeo :mrgreen:
No turbodira to nebude. To poznam ze auto potrebuje svoje otacky aby sa pohlo. Jazdil som viacej dieslov ako klasickych hladkych tak aj TDC, TDCI. Tato 1.8 vsak ma take specifikum ze ten motor by niekedy ako keby ignoroval plyn. To nie ze slabo taha pri rozjazde ale akoby netahal isty moment vobec. Treba zazit, vysvetluje sa to tazko. Podotykam ze ide o nove auto a ine muchy zatial nema.
Focus Cmax 1.8 TDCi Ghia 2006

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1.6 Tdci (81 kW) / 2.0 Tdci

Příspěvek od tomason » 14.05.2009 08:35

jí vím o čem mluvíš , co by to jak mělo být :?: prostě je tam propast (macocha)jiný motory maj uplně jinou charakteristiku :wink:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti