ja som vynimka potrdzujuca pravidlo - vzadu kotuce a bez ESP

hmmm, tak to jsem zatím u Španěla neviděl. Tak možná ještě výbava hraje roli.KUTAC píše:...a 1,6 16V benzín má kotouče jen ve spojení s ESP, jinak buben
ja som vynimka potrdzujuca pravidlo - vzadu kotuce a bez ESP
sympaticky motor je V8 biturbo benzinMarco11 píše:V podstate proti benzinovym motorom nemam nic,ale netajim sa tym,ze moderne diesle su mi sympatickejsie
1.4 TSI 118 kW 240 NmIgy píše:Ten krutiaci moment jednoducho podobny benzin nikdy mat nebude
Ono ciselne max. krutak ma diesel z principu vysoky (nebavime sa este o inom sprevodovaniIgy píše:Ten krutiaci moment jednoducho podobny benzin nikdy mat nebude
autotoptipe, prosím, mám takový částečně offtopic dotaz, když už máš, zdá se, ty zkušenosti s 1.8tdciautotiptop píše: Nedovolil bych si pomlouvat 1,8ičku.Jen jsem si nepatrně povšimnul, že nemá rovnoměrný zátah, ale skutečně nepatrně....
Podle mne je 1,6 TDCi 80kW na FoFoII HB prakticky ideální motor, kombinací spotřeby a výkonu.. Dá se s ním jezdit krásně úsporně, a přitom hezky táhne, při předjíždění a tak úplně v pohodě. Turboefekt minimální, díky dlouhému zpřevodování ve 130 točí 2700 otáček, a zvukově to taky není úplný "chrochta".Marco11 píše:Bol by som este rad,keby sa pripadne vyjadrili majitelia 1.6 tdci,ake maju skusenosti oni
Mam 1.8 tdci Fofo II 2008 a uz od kupy citim ze trochu trva kym sa auto pohne. Hlavne ked stojim v krizovatke a chcem sa pohnut bez toho aby som pred tym vyraznejsie zvysil otacky a pohynal sa postupne cez spojku. Ked sa pohynam tak ako sa ma tak autu trva cca 2-3 sekundy kym chyti ten spravny tah.SilverGhost píše:autotoptipe, prosím, mám takový částečně offtopic dotaz, když už máš, zdá se, ty zkušenosti s 1.8tdciautotiptop píše: Nedovolil bych si pomlouvat 1,8ičku.Jen jsem si nepatrně povšimnul, že nemá rovnoměrný zátah, ale skutečně nepatrně....
. Na pár fórech jsem tu popisoval, že se mi občas stane, že po sešlápnutí plynu motor reaguje až za 1s.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 89#p312789
Je to fajn, když se chceš třeba zařadit rychlejším vyjetím do křižovatky a tak...V servisu si připadám klasicky jako debil (nám se to neprojevilo...). No a ti kteří to neznají, tak se snaží nejčastěji napadnout moje řidičské kvality
![]()
Nesetkal si se s tím také? Ten motor má přednosti i nevýhody, které asi znáš (když sis jich tak "nepatrně" všimnul), viz zde
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 24#p308624
, ale dalo by se s ním vcelku radostně fungovat. Jen občas to rozjetí nebo projetí křižovatky mně štve...
Zajímá mně jenom, jestli o tom někdo vlastně vůbec slyšel, jinak si připadám trochu jak můj neoblíbený politik Klaus, který furt tvrdí něco, co všichni ostatní popírají
No turbodira to nebude. To poznam ze auto potrebuje svoje otacky aby sa pohlo. Jazdil som viacej dieslov ako klasickych hladkych tak aj TDC, TDCI. Tato 1.8 vsak ma take specifikum ze ten motor by niekedy ako keby ignoroval plyn. To nie ze slabo taha pri rozjazde ale akoby netahal isty moment vobec. Treba zazit, vysvetluje sa to tazko. Podotykam ze ide o nove auto a ine muchy zatial nema.tomason píše:žeby turbodíraprostě se stím autem musíš zžít a naučit se mu naslouchat tak to je
víc plynu lepší rozjezd to silver už to vyměň za Mondeo
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti