nastavenie tuhosti riadenia

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: servo..nastavení?

Příspěvek od Dzefer » 21.04.2009 10:09

je to tak, moze byt nastartovane, ale auto musi stat. Ked som sa pohol, tak vsetky polozky okrem esp zmizli z menu, ked som zastavil, zas sa tam objavili.
To su veci :-)

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od zirafak » 14.01.2010 10:26

Mam na ST moznost nastavenia tuhosti riadenie.Maju to vsak aj vyssie motorizacie,myslim vcedula a tusim aj 1,8-mickari,mozno aj diezle.
Od kupy som mal nastavene SPORT a vcera som sa s tym babral a nastavil KOMFORT.Vecer som sa siel previest na kruhace a nechapal som.S riadenim sa sice otaca ovela lahsie,ale auto sa pritom cele hupe a mal som dojem,ze sa do kruhaca v hodne vysokej najazdovej rychlosti ani nezmetim.Som si mysle,ze mam ine auto.
Mate aj niekto iny takuto skusenost,alebo je tento citelny rozdiel vacsi len u modelu ST.
Nastavenie NORMAL som ani neskusal.

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od wilder01 » 14.01.2010 10:41

Taketo nastavenie tuhosti riadenia mam aj ja. Sport, normal a comfort.. ale nejako takto som to netestoval. A ani ma nenapadlo zeby sa to mohlo prejavit aj v jazdnych vlastnostiach, myslel som ze rozdiel bude len v tom ako mi zabera posilovac riadenia.

Aj ked ST je ST a ide tam o nieco uplne ine.....
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od Anndy » 14.01.2010 10:57

Ja som sa s tym hral - a to tak, ze som nejaky cas (par mesiacov) pouzival komfort (ako inak) a potom som presiel na sport. Pocity som mal podobne ako ty, ale obratene, ako keby auto zacalo lepsie drzat na ceste (co je somarina, pripisujem to len tomu lahsiemu otacaniu sa a pocitu z toho).

Ale raz som na dialnici skusal toto - mal som komfort a prudko som brzdil asi zo 120kmh na 30-40 km/h. A mal som az nechutne zly pocit, ze auto tancuje a skace a ze ide do strany. Tak som na prvej pumpe to prehodil na sport a skusil rovnake brzdenie a nic podobne som nezazil. A odvtedy jazdim na sport a je to velmi prijemne :).
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od foki » 14.01.2010 11:21

maji to auta co maji elektricke servo , tzn vsechny diesely , 1,8i 2,0 a 2,5i . u tlumicu je to znatelne ale u rizeni jsem se o tom bavil s cezarem a rikal ze to nepozna . asi zalezi na stylu jizdy . to vis my vyletáci a víkendáci proti TOP jezdcům to asi nepozname :mrgreen:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od Anndy » 14.01.2010 11:33

Ale predpokladam, ze u mna to ma vplyv iba na posilovac, nie na tlmice. Cize cele to vnimam iba ako pocitovy rozdiel s rukach.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od Marťas » 14.01.2010 12:13

Ja jezdim stale Sport, Comfort jsem nezkousel, ale Normal obcas jo, kdyz jedu daleko po dalnicich (dovolena). Auto je pak mene citlive na vyjete koleje a nejsem tolik unaveny po cca. 5-ti hodinach rizeni jako u Sportu. Ale jinak mam pomer Sport/Normal nekde u 85/15%.
Patrik, je to dost o zvyku. Kdybys s tim modem jezdil dele, rychle si zvyknes.
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od Anndy » 14.01.2010 12:35

Zaujimave, ze vela ludi sa stazuje pri sport, ze sa po dlhych cestach namakaju. Ale ja ten pocit nemam. Ide to tuhsie, ale nic co by mi radikalne zvysilo unavu ruk. Mozno je to tym, ze mam iba 16"-ky...
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od zirafak » 14.01.2010 13:01

Ja som len v soku z tej zmeny a chovania sa,lebo doteraz som skor poznatky vnimal stylom,je to tam,ale rozdiel minimalny,zanedbatelny.U mna to tak teda rozhodne nieje.
V den kupy som absolvoval skoro 500 kkm cestu domov a nasledne 300 do Roznavy a teda rozhodne unavene ruky som v rezime SPORT na 18-tkach nemal :wink:

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od wilder01 » 14.01.2010 13:03

nebude to aj tym ze s ST jazdis podstatne viac na hraniciach podvozku? A tym padom viac citis akekolvek zmeny v settings?
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od zirafak » 14.01.2010 13:07

Ja som jazdil aj s byvalim na hrane :mrgreen: no a tu je ta hrana posunuta podstatne vyssie,az za prah/zatial/ mojho strachu,takze v tomto to nebude.

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od Anndy » 14.01.2010 13:13

Je to velmi citit. Najma sport a komfort.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

Uživatelský avatar
BoraBora
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 20.05.2009 11:26
Bydliště: Praha 10

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od BoraBora » 14.01.2010 13:28

Take jsem si s tim chvili hral, a rozdil mezi Komfort a Sport je hodne znatelny. Ja vetsinou jezdim na "Normal" - tak neco mezi...
Ford Focus II Combi Ghia, 1.6i Ti-VCT 85 kW, 2/2006
Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Anndy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4963
Registrován: 10.08.2008 22:07
Bydliště: Bratislava

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od Anndy » 14.01.2010 13:33

Ja jazdim sport, kedze tym viem najviac citat cestu.
Sa priznam, ze ak mi este nejaky rok pobudne focus pod rukami, budem mat problem pri inom aute sa rozlucit s takou spatnou vazbou...
Naposledy upravil(a) Anndy dne 14.01.2010 13:52, celkem upraveno 1 x.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X Galéria
Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8973
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Nastavenie tuhosti riadenia

Příspěvek od zirafak » 14.01.2010 13:42

Fakt odpadavam 8O 8O 8O :wink:

Odpovědět

Zpět na „Focus - podvozek 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů