

Myslím, že to není pravda:Konopka píše:... takže pánové, svítí-li vám občas kontrolky nabíjení baterie a ABS (jako mi), a jste taky tak hloupí a šetříte za každou cenu, tak vězte, že do Focusu TDCi nepatří olověný akumulátor. Když mi to ve Fordu zjistili a vyměnili za "stříbrovápenatý" (ten název jsem slyšel poprvé), tak je to O.K. Akorát škoda těch 1 800 za Pb, ten správný je jen o necelou tisícovku dražší. A to mám neskonalé štěstí, že něco v řídicí elektronice nepoškodilo ...![]()
Tak tomu never. Hranice napeti, od ktereho zacina Pb baterie vice plynovat je prave 14,4V. Toto by melo byt nastaveno jako maximalni napeti. Tovarni nastaveni byva o nejakych 0,1V mene, pro jistotu.Peter píše:niekde som cital ze novsie auta maju trochu vyssie napetie okolo 14.5 az 14.8 V a ze obycajna bateria by sa mohla prebijat a po urcitej dobe odist... pozrite si toto http://82.193.8.14/akuma_website/cz/ind_kat.htm
Pokud jsi tam byl s novou baterkou, tak diagnostika mela ukazat, ze tam byla spatna baterka a ne, ze tam je spatna baterka.Galbas píše:Zdarec borci,
Já vím z vlastní zkušenosti, že když jsem nabijel baterku přes noc a následně na to jsem zjístij, že je baterka špatná a koupil novou. Pak jsem se stavoval ve Fordu na diagnostiku tak mně řekl technik, že je vše v pořádku, ale že tam mám špatnou baterku. Tak jsem mu řekl že už mám novou a on mně tu chybu vymyzal. Takže i po delší době co je auto odpojené od baterky zustavají chyby v paměti jednotky.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti