Stránka 2 z 2

Re: pomocne naftove čerpadlo

Napsal: 05.01.2009 18:36
od Rumcajs1
Já vám nevím, ale je to zhruba měsíc, co jsem s tím samým čerpadlem měl problém. Je to v mojí galerce.
Přestalo mi fungovat aauto prostě chcíplo na nedastatek paliva. Vysálo to všechno z trubek a chcíplo, pak když jsme rozdělali palivovej filtr aby jsme se podívali jestli to tam někde nepšisává vzduch, nemohli jsme ani vytáhnout ty hadičky kvůli tomu jakej tam byl podtlak.
Když se to čerpadlo vyndá a zkusíte do něj něčím fouknout když se netočí, není průchozí, tudíš přes něj nemůže procházet nafta dál. To by bylo možný jen v tom případě, že by v něm byly třeby vylámaný lopatky, který by to blokovali aby se netočilo, ale zároveň by to bylo i průchozí. Jinak fakt nevim. Možná kdyby se ty hadičky napojily napřímo tak by to jelo, ale já to nezkoušel, beru to tak, že to tam asi kvůli něčemu je.
Jo a není u TDci náhodou taky, ale jen v nádrži?? Já nevim, jen se ptám :wink:

Re: pomocne naftove čerpadlo

Napsal: 05.01.2009 20:48
od nikec
pava píše:Když se nato podívám zdravým selským rozumem. TDCi žádné podávací čerpadlo nemá, vše obstarává vysokotlaké čerpadlo. Soustava se nesmí zavzdušnit, nesmí dojít nafta, problématičtější je proto výměna palivového filtru. Pokud by bylo i podávací čerpadlo, všechno by odpadlo, dvakrát bych otočil klíčkem v zapalování, čerpadlo by natlakovala naftu do soustavy a vysokotlaké čerpadlo by se postaralo už jen o tlak v railu. Takto musí zvládnout všechno. Mám pocit, že je to pouze hon na snížení nákladů při výrobě. Proč dávat čerpadla dvě, když to zvládne jedno. Pokud si to vysvětluji špatně, tak mě opravte.
když se na to podívám já selskym rozumem tak jsem psal TDDI :roll: :roll: ne TDCI .. to skutečne žádné podavací čerpadlo nemá ani v nádrži ani nikde jinde :lol:

Re: pomocne naftove čerpadlo

Napsal: 05.01.2009 20:55
od nikec
nic méně jsme dosly asi na to proč to bez toho čerpadla jede / .. je to jen náš trapnej názor ../
pomocny podavaci čerpadlo je uplne zadřeny ale průchozí nikde není netesnej spoj kde by byla možnost podsavat falešnej vyduch.... a z toho vyplívá že ... pokud je nádrž plná a palivovy system v pohode auto skutečne jede ale do te doby než klesne hladina paliva cca na polovinu nebo neco pod . pak hlavní vstřikovací čerpadlo nemá tu schopnost si nasát a dojde k zastavení motoru .

Re: pomocne naftove čerpadlo

Napsal: 05.01.2009 21:06
od Rumcajs1
trapnej? Proč, myslím že je to docela reálný, jen nevím jak jsi přišem na to, že pod polovinu nádrže to chcípne, to z vlastní zkušenosti? Já měl plnou až do hrdla a stejně to nejelo.
Mimochodem, víš jistě že to čerpadlo netočí???? Ono když se začne sr*t, tak do něj stačí klepnout a třeba 14 dní zase funguje.
Moje netočilo, vyndali ho ven, pořád netočilo, poklepali s ním a na 2 týdny bylo vše OK. Pak, až zase nefungovalo, stačilo kleknout pod auto, ťuknout do něj kladívkem a zase se roztočilo. Není možný, že když jste ho dávali nazpět s doměním, že je nefunkční, tak se s ním při manipulaci kleplo a zase chvíli běží? Když si k němu dáš ucho a JE NASTARTOVÁNO, slyšíš že to čerpadlo vrčí nebo ne? Nestačí jen zapnout klíček, elektrika do něj jde až když jdeš s klíčkem jakoby do startu.

Re: pomocne naftove čerpadlo

Napsal: 06.01.2009 19:35
od nikec
samozřejmě co se tyka nadrže jestli je plna nebo prazdna a jede a nejede je jen naše doměnka , nic méne odpustil jsem z nadrze cca 25 l nafty a auto nam chytlo a po 2min zhaslo , nešlo nastartovat .... čerpadlo je sekly ješte večer jsem ho vydelal z auta a ani se nehne zkoušel jsem ho rozpohybovat ale nic ... stejne koupim druhý novy