Stránka 2 z 30

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 11.01.2009 20:21
od Kóťa
Já myslel kutile,že už jsi vše vyřešil.Četl jsem Tvůj profil na moje.auto.cz.Pěkně popsané :wink:

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 11.01.2009 20:23
od Kóťa
Jestli je 100kW,tak ne...

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 11.01.2009 20:32
od kutil
Kota: Už jsem rezignoval a vzhledem k tomu, že jezdím v rozsahu 1700-2700ot, tak mě pokles momentu až tak netrápí. Jen při předjíždění je to handycap. Víc mě trápí spotřeba, kterou nemůžu dostat pod 7litrů. Ale to je městem a dálnicí. V Norsku jsem měl spotřebu těsně nad 5 litrů.

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 11.01.2009 21:24
od Ahmed
tomason: ne, protože focus má nový motor od PSA a ten má 100kW, mondeo má 85 a 96kW a ty jsou od fordu, jestli mně paměť neklame...

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 23.04.2009 18:15
od Kóťa
Nemáte někdo zkušenost s čištěním vstřiků????

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 23.04.2009 19:37
od pava
Jako prevnci jsem použil tohle aditivum přímo od Delphi: http://www.tadpraha.cz/index.php?pid=323&cid=107

a do každé nádrže crbnu kapku Stanadyne, jak je na první straně. Samozřejmě značková nafta.

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 23.04.2009 22:49
od jama
Ahmed: nemyslim ze mas celkom pravdu :idea:

motory TDDi bola ciste fordia praca : 66kW a 85kW
potom boli motory TDCi : to bolo vlastne TDDi ale so vstrekovanim od Peugeotu HDi starsia generacia :prve 96kW motory
a od MY 2005 vlastne s prichodom 2,2L TDCi bol motor znova prepracovany a dostal aktualne vstrekovanie HDi : 96kW a 114kW a 85kw (CR v nich ma vyssi tlak, maju overboost, splnaju EURO4..... ) je to skoro identicky motor ako 100kW HDi akurat naladeny na 96kW
a v novom Mondeu je uz 103kW čiste HDi

..teda aspon tak nejak by to malo byt podla toho co som na nete nasiel a co mi u charouza povedali... ze posledna verzia 96kW TDCi je prakticky "detunovaný" 100kW HDi

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 25.04.2009 08:19
od Kóťa
Tak jsem se ptal na čištění a prý se to dělá někde na Kladně.Načnuté vstřiky se vymontují a odvezou.Tam se namontují na spec.stolici,která simuluje všechny možné zatížení motoru.Tam se pozná jestli je ještě možné vstřik vyčistit a pokud ano,tak cena je prý kolem 600kč za kus...Asi ty svoje dva načnutý nechám vyčistit....

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 25.04.2009 10:02
od ghostx5844
Kota ak uz do toho pojdes, a mozes, tak nechaj vycistit vsetky.

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 26.04.2009 21:04
od Kóťa
A jak je složité je vyndat?Rád bych si udělal představu na kolik vyjde práce..... :?

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 14.05.2009 08:41
od iggyrock
jama píše: 96kW a 114kW a 85kw (CR v nich ma vyssi tlak, maju overboost, splnaju EURO4..... ) je to skoro identicky motor ako 100kW HDi akurat naladeny na 96kW a v novom Mondeu je uz 103kW čiste HDi.
TDCi Motory v Mondeo MkIII nemají s Focusem nic společného. Jsou to ty samé Pumy jako v Transitu. Ve Focusu je PSA. 2.0TDCi 85 a 96kW se liší naladěním a 2.2TDCi je převrtanej na větší objem. Jinak Pumy jedou dále i v nových Transitech a nově i Boxerech v rámci kooperace PSA a Ford. V Mondeu MkIV už jsou pouze staré HDi od PSA. Je to znát i na zvuku, ale Puma nemá kromě těch pazvuků chybu, aspoň pro mě!!! Iggyrock

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 14.05.2009 08:45
od Boban
jestli to dobře chápu v novějších mondeích, čili MKIV sou naftové motory komplet od PSA ? čili se dá už teď říct, že lidi budou nakáklí na ford, že sou poruchový, protože se budou sipat stejně jako v pažoutech a kyseláčích ?

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 14.05.2009 10:17
od iggyrock
Přesně tak, TDCi v MkIV jsou 10 let staré (samozřejmě koncepčně) HDi od PSA. O spolehlivosti HDi toho moc nevím, ale Puma TDCi v MkIII je totální držák (teď nemluvím o CR-systému). Znám jednoho taxikáře (mondeotaxi na http://www.motor-talk.de), kterej si je nemůže vynachválit! Má ještě snad 2 kombíky s 350tkm a 420tkm s původním čerpadlem a vstřikovači!!! Samozřejmě záleží na provozu a u dieselu obzvlášť - to není auto do města :-). Iggyrock

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 14.05.2009 12:27
od jama
iggy, podla mojich zisteni na nete je to tak že tie "zastarale" HDi (common rail s nižším tlakom) bol použity v ramci spoluprace FORD&PSA v prvých TDCi, v tých posledných od MY2005, kde je čepadlo Siemens, tak je použitá už aktuálna verzia HDi motora resp. commmon railu. takže motor je skoro totožný s HDi. (E4+overboost). v taktomto zmysle mi to prezentovali aj vo forde :roll: ...samozrejme sa možem mýliť a ty určite máš viac vedomostí o motoroch ako ja (ja o tom viem tolko co sa ucilo na fyzike a v autoškole :D )

btw. osobne sa mi nezda ze MKIV používa 10 rokov stare HDi, nie len že to nesedí s mojim predchadzajucim presvedčením, ale pokial viem tak prve HDi nemali ani overboost a mali nižšie tlaky v common raile....

:roll: alebo si nerozumieme v nazvoch a ty beries samostatne motor a samostatne commonrail system a pre mna je to motor ako celok :?:

Re: TDCi - vstřikování

Napsal: 14.05.2009 13:17
od iggyrock
Pokud já vím, tak všechny TDCi v MkIII (85, 96 a 114kW) mají CR od Delphi a totožný motor Puma. HDi je až od MkIV a jak jsem psal starý je pouze koncepčně (litinový blok, apod.). vstřikování je samozřejmě moderní, teď nevím přesně, ale asi Siemens jak jsi psal. Ale už tam mohli dát piezovstřikovače.
I např. Mercedes používá koncepčně 15 let staré motory a vylepšuje pouze systém vstřikování a přeplňování. Zkusím někde vyhrabat podklady ohledně TDCi a hodím to sem, aby v tom bylo jasno. Iggyrock