cvakaní ventilů
- gti14
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 22.08.2008 18:59
- Bydliště: Louny
cvakaní ventilů
Cus všem chtěl sem se jen optat, focuse nemám moc dlouho a občas se stane,že při startování zacvakají ventily.V servisu mi řekli že je to normální,ale tím si nejsem jist.Máte s tím někdo zkušenost a nebo nevíte čím to mohlo být.Dík
- brena
- Nováček
- Příspěvky: 67
- Registrován: 29.08.2008 18:50
- Bydliště: Pardubice
Re: cvakaní ventilů
ja s tim zkusenosti nemam ale co jsem se docetl v manualu tak by jse melo u nekterych motoru po 150 000 km jit do servisu na kontrolu ventilu a nejakych tech veci okolo nich,
jinak zkus fokiho, treba bude vedet vic.
jinak zkus fokiho, treba bude vedet vic.
- gti14
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 22.08.2008 18:59
- Bydliště: Louny
Re: cvakaní ventilů
To jsem take cetli ze po 150000 chteji seridit ventili,jinak diky
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 22.11.2008 20:58
Re: cvakaní ventilů
nez pojedes do forda tak sundej viko .svicky dole na klice nasad klic potacej ve smeru motorem divej se na vacky ktere koli hlavne aby staly jako parozi sikmo nahoru vem merky na sani ma byt 0,20 vyfuk 0,35 kdyztak napis muzu i podrobneji
- akumulator
- Nováček
- Příspěvky: 185
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: cvakaní ventilů
No trochu blby ze gti14 ani nerekl co ma za motor. Neni od veci to mit v podpisu. Kratky zacvakani ventilu po startu (cca 2-3sec) by ukazovalo na hydrostely, tam je to normalni. Vule se serizuje pri kazdem startu.
Fofo I, ale hydrostely nema, serizuje se to podlozkama, jedna u Forda stoji nakych 450kc a serizeni uz moc prace pro kutily neni. Musi dolu rozvodak, vacky, etc, etc. Zmerit vuli je ale snadne - viz. jak to popisuje jjiri.blazek.
U Fofo II nevim jak to je. Mozna tam uz hydrostely jsou a je to i pripad gti14...
Fofo I, ale hydrostely nema, serizuje se to podlozkama, jedna u Forda stoji nakych 450kc a serizeni uz moc prace pro kutily neni. Musi dolu rozvodak, vacky, etc, etc. Zmerit vuli je ale snadne - viz. jak to popisuje jjiri.blazek.
U Fofo II nevim jak to je. Mozna tam uz hydrostely jsou a je to i pripad gti14...
Ford Focus kombi 1.6 16V ZETEC SE, 2002, tmave modra metaliza, LPG Landi Renzo Omegas + FlashLube, zimni: Goodyear Ultra Grip 7+; 185/65 R 14 86 T, letni: Michelin Energy E3A; 195/60 R 15 88 H
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: cvakaní ventilů
No mi teda ventily seveli, ale moc to neresim, spise me trapi ze mi obcas zaklepe neco na spodku motoru (nejake lozisko nebo salek nebo pistni cep to uz mi podle zvuku nikdo neurcil), dela to prevazne na volnobeh a vetsinou po dlouhe jizde... Najeto 182tis a bez kontroly vule ventilu - motor vykonove jak novy spotreba ted sem byl v sumperku a 5,8l/100km po meste do 8,5l, upozornuji ze jezdi fakt rychle takze pohoda, voda se neztraci, olej se ztraci hodne, z vyfuku ho jde minimum takze buh vi... Generalka je planovana na 200tis - nejspis pujde cely novy motor nebo jeho pulka a zbytek komplet zgeneralkovat...
- deekay
- Junior
- Příspěvky: 319
- Registrován: 21.04.2008 22:06
Re: cvakaní ventilů
No vratim se trochu zpet, nechapu nazor tech machaniku ze krok od hydrostelu k mechanickemu vymezeni je krok o 20let zpet...Ono hydrostely nejsou taky naka vyhra, pravda motor je po natlakovani zdvihatek olejem tissi, nema toliko zvuk siciho stroje, nicmene hydraulicky zdvihatka maji zase omezeni v otackach, proto na vysokovykonny NA aplikace se do motoru misto hydrostelu davaji opet mechanicky zdvihatka. Ve vysokych otackach uz nestihaji hydra totiz vymezovat.
pravdou je ze Zetec S (Sigma) co mam ve focusu a ma najeto 115tKm je na volnobeh hlucnejsi nez Zetec (Zeta) co mam v Escortu, ma natoceno 235tKm a ma hydrostely. Obecne jsou stary Zetecy mnohem mechanicky odolnejsi nez nove (netrpi na opotrebovani pistnich krouzku a vule na klice jako nove) ale zase maji horsi vyportovani hlavy, takze z nich nejde bez uprav zdimat takovy vykon. Nove Zetecy S a SE (Sigma) maji na svuj objem docela brutalni moznosti uprav (standard motor co do mechanicke stranky by mel dat dle anglanu 8000rpm) a velmi dobre na upravy reagujou a i proto je fajn ze tam jsou zdvihatma mechanicky.
pravdou je ze Zetec S (Sigma) co mam ve focusu a ma najeto 115tKm je na volnobeh hlucnejsi nez Zetec (Zeta) co mam v Escortu, ma natoceno 235tKm a ma hydrostely. Obecne jsou stary Zetecy mnohem mechanicky odolnejsi nez nove (netrpi na opotrebovani pistnich krouzku a vule na klice jako nove) ale zase maji horsi vyportovani hlavy, takze z nich nejde bez uprav zdimat takovy vykon. Nove Zetecy S a SE (Sigma) maji na svuj objem docela brutalni moznosti uprav (standard motor co do mechanicke stranky by mel dat dle anglanu 8000rpm) a velmi dobre na upravy reagujou a i proto je fajn ze tam jsou zdvihatma mechanicky.
-
- Test driver
- Příspěvky: 9136
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: cvakaní ventilů
deekay:tak rad čítam tvoje príspevky..mohli by sme urobit nejaky blog kde to všetko bude popísane 

- gti14
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 22.08.2008 18:59
- Bydliště: Louny
Re: cvakaní ventilů
Jen doplnuju ze motor mam 1.6.Chtel jsem se optat jestli cvakani ventilu pri ukonceni startu muze mit neco spolecne s cvrlikanim motoru pri rychle akceleraci-pedal az na podlahu.Motro tahne normalka ale je to slyset.
- mario
- Zkušený
- Příspěvky: 1345
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
Re: cvakaní ventilů
deekay:to se tak pěkně čte,nechceš vydat knihu? 

-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15.04.2009 15:43
Re: cvakaní ventilů
caute vie mi niekto poradit ci motor 1.8 16v ma hydraulicke alebo klesicke ventili. Mam totiz problem ked pridsm na volnobeh zaklepe to dost a pri rozjazde pocut chrcanie dik vopred za radu co s tym 

Re: cvakaní ventilů
to máš cenu pro tebe ,za tu podložku ???akumulator píše: Fofo I, ale hydrostely nema, serizuje se to podlozkama, jedna u Forda stoji nakych 450kc a serizeni uz moc prace pro kutily neni.




pro ostatní - u Forda stojí jedna vymezovací podložka 55 kč s Dph

-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15.04.2009 15:43
Re: cvakaní ventilů
dik za radu cize treba ich nastavit no som zvedavy co povedia v servise
- carPWR
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 20.03.2009 08:15
Re: cvakaní ventilů
mě v Plzni ve Fordu řekli, že se vymezovací podložka u nich koupit nedá, pouze celý ten "hrneček", ve kterém je podložka uložená a jeden stojí 440Kč. Nakonec mechanik vyřešil koupí podložek v Praze jedna za 70Kč...akorát se daly koupit jen po 0,05mm, což je moc velký rozdíl, když chce člověk honit 0,01mm....ale on je přebrousil na požadovanou hodnotu o několik setin.
Opel Zafira Tourer 2014
Ford Focus kombi 2002
Ford Focus kombi 2002
Re: cvakaní ventilů
já jdu na seřízení ventilů na 1,8-16v , 3.6. do Ford servisu ,tak pak dám vědět kolik ta sranda stojí ,ale předběžně to má být 1200kč za seřízení + co podložka to 50 kč 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů