
Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Třeba chtěl jen dostat téma nahoru 

Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
-
- Nováček
- Příspěvky: 77
- Registrován: 30.07.2011 12:32
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jak vidím tohle téma je hodně obsahlé ale podle mě dost zbytečně.
Hodně z vás tu řeší to co tu už někdo ríkal
1) Pokud máte fitr pevných částic tak s ním nic nedělejte dokud se sám neozve to znamená snížení výkonu-zajedete do Fordu napichnou vás na diagnostiku a řeknou vám.
2)Jak se ozve tak ho dejte vykuchat a je po problemech
Ještě tu nekdo vzpomínal to že někdy netáhne motor a dělá to nepravidelně. Mě to začalo dělat zavezl jsem to do FOrdu ve Zlíně a zjistili že je to nějaká vzduchová klapka ktárá prostě je zasraná a občas "náhodně" nedovírá a motoru a nevznikne daný podtlak a je to v haj.... prostě:) Vyčištění pomůže na 80% ale jen dočasně.
Nová klaptka stojí 10k takže celkem vyděláné
Hodně z vás tu řeší to co tu už někdo ríkal

1) Pokud máte fitr pevných částic tak s ním nic nedělejte dokud se sám neozve to znamená snížení výkonu-zajedete do Fordu napichnou vás na diagnostiku a řeknou vám.
2)Jak se ozve tak ho dejte vykuchat a je po problemech

Ještě tu nekdo vzpomínal to že někdy netáhne motor a dělá to nepravidelně. Mě to začalo dělat zavezl jsem to do FOrdu ve Zlíně a zjistili že je to nějaká vzduchová klapka ktárá prostě je zasraná a občas "náhodně" nedovírá a motoru a nevznikne daný podtlak a je to v haj.... prostě:) Vyčištění pomůže na 80% ale jen dočasně.
Nová klaptka stojí 10k takže celkem vyděláné
Ford Focus kombi 1.6TDCi 80kW
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zpátky k zjištění doby regenerace DPF.
Mám C-maxe 1,6 TDCi 80kW r.v.2008 a DPF samozřejmě mám. Tak jsem se napích u konektoru teploty filtru, natáhl provizorně kablík do kabiny a připojil na V-metr. A tu jsou výsledky:
Za studena - před startem (po zap. žhavení) je tam 4,5V. Během jízdy zaznamenáno: po pár km zahřátí napětí od 4,3 -volnoběh, během jízdy 2,2 - 4V podle otáček a zatížení motoru, jednou při stoupání na IV stupeň až 1,6V cca 30-40s. To nedokážu odhadnout, zda probíhala regenerace, ale musel jsem zpomalit a napětí normálně narostlo do normálních hodnot = teplota filtru klesla. Zvažuji zbastlit nějaký LED bargraf pro trvalé připojení-sledování, zda napětí klesne ještě níž a na jak dlouho. To by již asi byla ona regen. ??
Druhá věc je, zjistit hodnoty na difer. čidle tlaku - tím by se mohlo jednoduše vyhodnotit, nakolik je již filtr přicpán. K tomu jsem se však ještě nedostal.
Jestli máte někdo další poznatky - dejte ve známost...
Mám C-maxe 1,6 TDCi 80kW r.v.2008 a DPF samozřejmě mám. Tak jsem se napích u konektoru teploty filtru, natáhl provizorně kablík do kabiny a připojil na V-metr. A tu jsou výsledky:
Za studena - před startem (po zap. žhavení) je tam 4,5V. Během jízdy zaznamenáno: po pár km zahřátí napětí od 4,3 -volnoběh, během jízdy 2,2 - 4V podle otáček a zatížení motoru, jednou při stoupání na IV stupeň až 1,6V cca 30-40s. To nedokážu odhadnout, zda probíhala regenerace, ale musel jsem zpomalit a napětí normálně narostlo do normálních hodnot = teplota filtru klesla. Zvažuji zbastlit nějaký LED bargraf pro trvalé připojení-sledování, zda napětí klesne ještě níž a na jak dlouho. To by již asi byla ona regen. ??
Druhá věc je, zjistit hodnoty na difer. čidle tlaku - tím by se mohlo jednoduše vyhodnotit, nakolik je již filtr přicpán. K tomu jsem se však ještě nedostal.
Jestli máte někdo další poznatky - dejte ve známost...
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- milanivs
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 10.04.2011 09:43
- Bydliště: Košice - Dargovských hrdinov
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Asi by bolo najlepšie, ak by si vedel auto napichnuť aj na diagnostiku a porovnávať tebou merané hodnoty s údajmi, ktoré ukáže diagnostika. Tak by si vedel určiť, že čo vlastne tebou merané údaje v skutočnosti znamenajú. Toť môj skromný laický názor.
Ford Focus II Wagon Generation X- 1,6TDCi 80kW - Black Panther (d.v.: 16.12.2010)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a


-
- Nováček
- Příspěvky: 86
- Registrován: 09.09.2011 13:11
- Bydliště: 3nec-ko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Bohužel v současné době nemám možnost to napíchnout - mám už to asi CAN, - ale pro základní info... mohlo by stačit. Ještě zkusím proměřit ten "tlak před a za filtrem".
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 77kW, r.v.2015
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
C-max 2008 1,6TDCi, 80kW, New DPF - historie
Escort combi 1.8 TD 66kW, Ghia r.98, PP vlastní výroby - historie
Ford Orion 1,8D r.v. 1991 - historie
Š105L, r.v.1979 - historie
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tudy cesta nevede...domnievam sa že treba iba meranie teploty na správnu indikáciu stavu i dejov v DPF. Meranie tlaku je bezpredmetné pre "patológov"...a regenerácie podľa dátumu a podľa km im možno budú chodiť ďalej...teda jedine teplota podľa mňa.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- omezenec
- Nováček
- Příspěvky: 91
- Registrován: 22.03.2011 12:09
- Bydliště: Pardubice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
právě jsem zaslechl, že nějaká poslanecká bestie vrtá do aut s odstraněným filtrem pevných částic..mám ho chvilku venku 

Ford Focus II Tournier 1,6TDCi, 80kW, 10-2006, DPF off
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
- omezenec
- Nováček
- Příspěvky: 91
- Registrován: 22.03.2011 12:09
- Bydliště: Pardubice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
tož tos mně Maxis nepotěšil..ale zřejmě to chce klid..
Ford Focus II Tournier 1,6TDCi, 80kW, 10-2006, DPF off
- salamio
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22.07.2010 09:48
- Bydliště: Bystřice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No co, si ho tam zase necháš namontovat, ne?
Časem se určitě objeví nějaká firma FAPon nebo tak nějak
.


Kdo se bojí, sere v síni.
- omezenec
- Nováček
- Příspěvky: 91
- Registrován: 22.03.2011 12:09
- Bydliště: Pardubice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
tak lehce mně štve, že jsem problémy neměl a ještě ten filtr nechal u kuchače. No uvidíme..dyť jsou na světě horší věci..řeším vrzaní podvozku
Ford Focus II Tournier 1,6TDCi, 80kW, 10-2006, DPF off
- salamio
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22.07.2010 09:48
- Bydliště: Bystřice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak ono je hlavně důležité nepodléhat nějakým davovým hysteriím ohledně DPF. V12 v tomhle udělal tady na fóru kus dobré práce
.
Já třeba DPF mám, šel jsem do toho s plným vědomím, co to znamená a nečekám nějaké výraznější problémy. Snad nebudu nemile překvapen.

Já třeba DPF mám, šel jsem do toho s plným vědomím, co to znamená a nečekám nějaké výraznější problémy. Snad nebudu nemile překvapen.
Kdo se bojí, sere v síni.
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ono to neni az tak o problemech, jako spis o penezich.
Problem teda muze byt pad do nouzaku, kor nekde v cizine. To zase jo.
Problem teda muze byt pad do nouzaku, kor nekde v cizine. To zase jo.
- salamio
- Junior
- Příspěvky: 232
- Registrován: 22.07.2010 09:48
- Bydliště: Bystřice
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Peníze by měly samozřejmě být součástí úvah, jestli si auto s DPF koupím, nebo ne. To ostatně platí i pro diesel obecně. Jak D-F v jednom článku poznamenal, turbodiesely jsou výhodné pro lidi, kteří neumějí počítat. Otevřeně přiznávám, že si zatím nejsem jist správností své volby paliva (to ukáže budoucnost), ale ohledně DPF jsem z možné nabídky Fordu v době, kdy jsem auto kupoval, chybu myslím neudělal.
Kdo se bojí, sere v síni.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů