Stránka 92 z 191
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 07:13
od Komi
myslim ze tie otacky su limitovane obmedzovacom, na Octe som mal tusim 4900...tam zasadny rozdiel nebude - Fofo ma max vykon pri 4000, Octa az pri 4150...nemyslim ze by sa merala dymivost pri max otackach, meria sa dymivost pri prechode z volnobehu na plny plyn na obmedzovac a nie v ustalenom rezime maximalnych otacok a okrem splnenia limitu - napr 1,1 este musia byt 3 po sebe iduce merania v nejakej tolerancii - max rozdiel medzi meraniami je definovany - asi percenta...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 07:18
od Sobull
Ty hovada to do omezovače pošlou 3x za sebou?!

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 08:30
od C-Maxis
Kdyz se podivas na moje emise, tak tam je : 5140, 5140, 5150, 5140. Bylo to tak po 1-2 minutach (mam pocit). Pro jistotu jsem pred emisema Maxika trochu prohnal, aby mel motor pekne ohraty.
Ale tyhle testy nemam rad. Sam sem to nikdy neposlal vys, nez na 4500.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 08:59
od Komi
tak pardon neni to 3 ale 4 merania po sebe iduce musia byt v tolerancii 0,25 - je to na tom protokole...samotnych 5140 kratkodobo ten motor nelikviduje, na EK uz odisli viackrat TDI motory so zlomenymi klukami ale nie pri behu na max otacky, ale pri prudkom naraste na plny plyn na volnobeh, TDCI tym neni zname, ale zasa je ich podstatne menej ako starych TDI...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 11:30
od C-Maxis
Komi píše:..samotnych 5140 kratkodobo ten motor nelikviduje,...
Ted nevim, jestli je to reakce na me. Ja nemluvil o likvidaci motoru. Ja psal, ze to nemam rad. A ze osobne jsem nikdy netocil pres 4500.
A porad zastavam nazor, ze co se nepodela pri 4000 rpm, to se pri 5000 rpm podelat muze.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 11:38
od C-Maxis
Komi píše:tak 0,45 to su typicke hodnoty pre motor bez filtra-tolko mam napr na Octe TDI po 130t km...na Fofe pri tiez 130t km mam 0,02 a ked pozrem na koniec vyfuku tak je tam cisty surovy plech zadne cierne sadze ako na Octe
Tak jsem laboratorne premeril zaneseni koncovky vyfuku. Objektivni mereni viz. priloha. Subjektivne mam pocit, ze to zase tak moc zasvinene neni.
Laboratorni mereni probehlo pomoci testovaci tycinky. 10 krouzivo-posuvnych pohybu uvnitr koncovky vyfuku, kam az dovolovala delka testovaci tycinky. Potom mereni pomoci fotometrie na pristroji OKO v. <|> . Povetsinou to byl taky cisty kov.
Tak nevim, emise rikaji, ze DPF asi ne, laborator se priklani k nazoru, ze toho ven zase moc nevylejza.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 12:22
od Nicco
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 13:36
od C-Maxis
Oki, podle toho to vypada na DPF OK. Ale ne ty emise. Netrapi me namerene hodnoty, spis tomu nerozumim. DPF mam, kour 0,45, ostatni maji treba 0,02.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 14:17
od spanel
A jak vypadá ta mrcha EGR?
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 15:25
od C-Maxis
No, slovo EGR jsem tu cetl, ale vubcec netusim, co to je, ani kde to roste

Tak doufam, ze se mu dari dobre.
Ale neco tu bylo o cisteni EGR. Nekdo si pochvaloval, ze pak auto jelo lepe, nekomu to nepomohlo vubec.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 17:14
od Raada
EGR dle meho nazoru navraci cast vyfukovych plynu zpet do valcu a tim by melo dochazet k nizsim emisim. Tak nejak jsem to pochytil...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 17:26
od spanel
Ještě k té kouřivosti - tam se na ME uvádí 2 hodnoty :
Hodnota kouřivosti (m-1) dovolená a ta je například u mého vozu : 2,20
naměřená : 0,78
a pak
Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucí měření (m-1) - dovolená 0,25
- naměřená 0,01
Takže aby to nebylo míchání kouřivosti a rozpětí hodnot kouřivosti.
Jo a ještě k tomu čištění - tak jsem si právě kvůli výskytu problému s EGR nechal udělat dekarbonizaci motoru (cca 640 Kč).
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 17:56
od C-Maxis
Cece, s tim rozpetim by to mozna mohlo byt. To mam 0,09. To posledni mereni nejak ulitlo. Pokud by bylo blizko ostatnich, tak rozpeti uz mam treba 0,03 a to uz je skoro ono.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 18:37
od spanel
Pokud jedno měření ulítlo, pak to může být opravdu jen chyba měření, nebo to může znamenat nějakou občasnou odchylku a třeba zrovna EGR.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 14.07.2011 18:57
od C-Maxis
0,45 - 0,43 - 0,41 - 0,50