Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 14.07.2011 07:13

myslim ze tie otacky su limitovane obmedzovacom, na Octe som mal tusim 4900...tam zasadny rozdiel nebude - Fofo ma max vykon pri 4000, Octa az pri 4150...nemyslim ze by sa merala dymivost pri max otackach, meria sa dymivost pri prechode z volnobehu na plny plyn na obmedzovac a nie v ustalenom rezime maximalnych otacok a okrem splnenia limitu - napr 1,1 este musia byt 3 po sebe iduce merania v nejakej tolerancii - max rozdiel medzi meraniami je definovany - asi percenta...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sobull » 14.07.2011 07:18

Ty hovada to do omezovače pošlou 3x za sebou?! :puke_r:
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 14.07.2011 08:30

Kdyz se podivas na moje emise, tak tam je : 5140, 5140, 5150, 5140. Bylo to tak po 1-2 minutach (mam pocit). Pro jistotu jsem pred emisema Maxika trochu prohnal, aby mel motor pekne ohraty.
Ale tyhle testy nemam rad. Sam sem to nikdy neposlal vys, nez na 4500.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 14.07.2011 08:59

tak pardon neni to 3 ale 4 merania po sebe iduce musia byt v tolerancii 0,25 - je to na tom protokole...samotnych 5140 kratkodobo ten motor nelikviduje, na EK uz odisli viackrat TDI motory so zlomenymi klukami ale nie pri behu na max otacky, ale pri prudkom naraste na plny plyn na volnobeh, TDCI tym neni zname, ale zasa je ich podstatne menej ako starych TDI...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 14.07.2011 11:30

Komi píše:..samotnych 5140 kratkodobo ten motor nelikviduje,...
Ted nevim, jestli je to reakce na me. Ja nemluvil o likvidaci motoru. Ja psal, ze to nemam rad. A ze osobne jsem nikdy netocil pres 4500.
A porad zastavam nazor, ze co se nepodela pri 4000 rpm, to se pri 5000 rpm podelat muze.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 14.07.2011 11:38

Komi píše:tak 0,45 to su typicke hodnoty pre motor bez filtra-tolko mam napr na Octe TDI po 130t km...na Fofe pri tiez 130t km mam 0,02 a ked pozrem na koniec vyfuku tak je tam cisty surovy plech zadne cierne sadze ako na Octe
Tak jsem laboratorne premeril zaneseni koncovky vyfuku. Objektivni mereni viz. priloha. Subjektivne mam pocit, ze to zase tak moc zasvinene neni.
Laboratorni mereni probehlo pomoci testovaci tycinky. 10 krouzivo-posuvnych pohybu uvnitr koncovky vyfuku, kam az dovolovala delka testovaci tycinky. Potom mereni pomoci fotometrie na pristroji OKO v. <|> . Povetsinou to byl taky cisty kov.
Tak nevim, emise rikaji, ze DPF asi ne, laborator se priklani k nazoru, ze toho ven zase moc nevylejza.
Přílohy
saze z vyfuku.jpg
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 14.07.2011 12:22

Co keby si radsej odfotil koncovku vyfuku?
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... ek#p523989
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 14.07.2011 13:36

Oki, podle toho to vypada na DPF OK. Ale ne ty emise. Netrapi me namerene hodnoty, spis tomu nerozumim. DPF mam, kour 0,45, ostatni maji treba 0,02.
Přílohy
Vyfuk C-max s DPF, ale kourivost 0,45
Vyfuk C-max s DPF, ale kourivost 0,45
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od spanel » 14.07.2011 14:17

A jak vypadá ta mrcha EGR?
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 14.07.2011 15:25

No, slovo EGR jsem tu cetl, ale vubcec netusim, co to je, ani kde to roste :)
Tak doufam, ze se mu dari dobre.
Ale neco tu bylo o cisteni EGR. Nekdo si pochvaloval, ze pak auto jelo lepe, nekomu to nepomohlo vubec.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2760
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Raada » 14.07.2011 17:14

EGR dle meho nazoru navraci cast vyfukovych plynu zpet do valcu a tim by melo dochazet k nizsim emisim. Tak nejak jsem to pochytil...

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od spanel » 14.07.2011 17:26

Ještě k té kouřivosti - tam se na ME uvádí 2 hodnoty :

Hodnota kouřivosti (m-1) dovolená a ta je například u mého vozu : 2,20
naměřená : 0,78
a pak

Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucí měření (m-1) - dovolená 0,25
- naměřená 0,01


Takže aby to nebylo míchání kouřivosti a rozpětí hodnot kouřivosti.

Jo a ještě k tomu čištění - tak jsem si právě kvůli výskytu problému s EGR nechal udělat dekarbonizaci motoru (cca 640 Kč).
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 14.07.2011 17:56

Cece, s tim rozpetim by to mozna mohlo byt. To mam 0,09. To posledni mereni nejak ulitlo. Pokud by bylo blizko ostatnich, tak rozpeti uz mam treba 0,03 a to uz je skoro ono.
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od spanel » 14.07.2011 18:37

Pokud jedno měření ulítlo, pak to může být opravdu jen chyba měření, nebo to může znamenat nějakou občasnou odchylku a třeba zrovna EGR.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 14.07.2011 18:57

0,45 - 0,43 - 0,41 - 0,50
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů