Stránka 91 z 191

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 08.07.2011 21:34
od C-Maxis
Kdyz to vezmu ciste podle sebe, tak nedostatek Eolysu bych radeji videl oranzovy a nejaky primereny popis. Protoze pokud me nenapadne, ze cerveny ENGINE SYSTEMS FAULT znamena malo eolysu, tak asi nebudu pokracovat po dalnici spokojene v puvodni rychlosti. Skoro bych mel tendence to nekde odstavit a volat asistecni sluzbu.

Prakticky: pokud zbyva 0,3l eolysu, tak je jeste spousta km k dispozici. Minimalne to co uz mam v nadrzi (klidne 700km) a urcite jeste jedno tankovani, cili total i 1400km.
Nevim, jestli to RJ dal sleduje a dle ceho hodi nouzak...
Ale zhruba to vychazi 0,2 l eolysu na 6000 km. (nadrz 1,8l na 60 tkm).

Zjednodusene receno, ten DPF je kur...y drahy a nevyhodny :bebng:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 08.07.2011 22:22
od V12
Ked sa pozrieme na nakup noveho dieslu 1.6TDCI 80kW DPF, porovname to s cenou benzinaku a budeme uvazovat, ze po 60k km doplnim aditivum, po 120k km vymenim DPF + opat dolejem aditivum a potom auto pred dalsim nalievanim aditiva predam, vyjze mi, ze sa mi ten smradlavy diesel vobec neoplatil - ma sice nizku spotrebu, no pridane naklady na aditivum a DPF su nenormalne.

Cize ludia - kupujte FFII 1.6/2.0 TDCI s DPF :twisted:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 08.07.2011 22:28
od C-Maxis
A to nemluve o nachylnosti palivove soustavy k nemocem z nasi superkvalitni nafty. A pomalu se zahriva motor v zime a pak i ta spotreba je nad benzinem. A pomalu to topi. A turbo. A ... :mrgreen:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 09.07.2011 19:10
od martasak
C-Maxis píše: Ale zhruba to vychazi 0,2 l eolysu na 6000 km. (nadrz 1,8l na 60 tkm).
To ale při nějaké vyšší spotřebě.
Raada, který jezdí za 5,3, dolejval chvíli před 60t km 0,7l EOLYS. pokud jsem to správně pochopil.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 09.07.2011 19:21
od martasak
V12 píše:Ked sa pozrieme na nakup noveho dieslu 1.6TDCI 80kW DPF, porovname to s cenou benzinaku a budeme uvazovat, ze po 60k km doplnim aditivum, po 120k km vymenim DPF + opat dolejem aditivum a potom auto pred dalsim nalievanim aditiva predam, vyjze mi, ze sa mi ten smradlavy diesel vobec neoplatil - ma sice nizku spotrebu, no pridane naklady na aditivum a DPF su nenormalne.

Cize ludia - kupujte FFII 1.6/2.0 TDCI s DPF :twisted:
1. nákup nového auta pro soukromé účely je prodělkový vždy, už když to koupíš, má to 10-20% nižší cenu, proto kupujeme zánovní a ojeté.
2. Pokud kupuješ vše od Forda, nezbývá než souhlasit. Proto tady diskutujeme a kličkujeme a před nenažraným, hlavně českým Fordem, který si stále trochu myslí, že tu je Klondike, i když je to lepší než v minulosti.
Kdyby tak měl ti-VCT trochu jinak zpřevodované, tak ideální auto. Ale 1.6 Duratec nechci :puke_r: . Stejně dost možná brzy dostanou i benzíňáci turba a další kur.ítka jako máme my.
Ale to je dost OT.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 09.07.2011 21:51
od Dav
Uz jsem to tu drive psal, tak jeste jednou pro info :wink:
Vydrz aditiva se da teoreticky vypocitat. Zalezi na prumerne spotrebe paliva. Tedy cim vic spotrebuji paliva, tim vice spotrebuji aditiva :) S regeneracemi ta spotreba aditiva nema nic spolecneho, aditivum se davkuje automacky pri tankovani do palivove nadrze v mnozstvi 0,5mml/L.
Tj. 0,5L aditiva/1000L nafty, celkova velikost nadrzky na aditivum je 1,8L.
Tedy na 3600L nafty vypotrebuji celou nadrzku aditiva a pri prumerne spotrebe 5,2L vydrzi tedy na 69 230km.
Vse si RJ jednotka vyhodnucuje sam, vi kolik se natankuje paliva, pokud nic nenatankuji, tak se aditivum nevstrikne. Musi tam byt natankovano minimalni mnozstvi, at nekacam ale asi 5L. Myslim, ze je to v Etzoltovi.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 09.07.2011 22:36
od martasak
To zní zajímavě, pak si ale nedokážu vysvětlit, proč Raada doplňoval tak málo aditiva - 0,7l těsně před 60k km.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 09.07.2011 23:15
od V12
martasak píše: Kdyby tak měl ti-VCT trochu jinak zpřevodované, tak ideální auto. Ale 1.6 Duratec nechci :puke_r: . Stejně dost možná brzy dostanou i benzíňáci turba a další kur.ítka jako máme my.
Ale to je dost OT.
Benzinak dostane (vlastne uz dostal - Ecoboost) turbo. DPF mat nikdy nebude. Ak by mal TiVCT dlhsie prevody, pre maly krutiaci moment by bolo treba castejsie podradovat. Ta prevodovka je k nemu akurat, lepsie sa to uz skratka neda. Keby bola kratsia, na dialnici mas 4500 a viac otacok, keby dlhsia, kazdy dialnicny kopec ides na stvorke s motorom, ktory chce vyskocit zpod kapoty. Riesilo by to pridanie sestky, ostatne kvalty by mohli zostat. V kopci by bolo treba radit, ale je to vzdy lepsie ako pri 130 pocuvat vrestiaci motor na 4k rpm. A je velmi smutne, ze to neporiesili ani v FFIII - oba TiVCT su s 5 kvaltom. Co je este smutnejsie, auto je o par desiatok kil tazsie ako FFII, no patku natiahli tak, ze pri 130 toci 3500 rpm. Vysledok podla viacerych zdrojov :
- 77 kW FFIII ide ako 1.4i FFII - cize nic moc a k obedu si ho pomaly da aj HTP
- 93 kW FFIII ide iba o cosi lepsie ako 1.6i 74 kW FFII, no stoji nekrestanske prachy
Preto je jediny rozumny agregat Ecoboost 1.6 110 kW. Rozoberat diesle je bezpredmetne - maju DPF. Aj ked ineho typu ako doteraz, ale maju ho. A DPF bol, je a asi aj bude zdroj mnohych problemov.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 11.07.2011 22:23
od C-Maxis
Tak jsme dneska s martasakem dolevali Eolys, resp. Infineum od Citroenu plnici sada 1l. za 1440.
On ma tesne pred 60 tkm a ja mam asi 94 tkm.
Oba jsme dolili 1l. a z prepadoveho otvoru neslo nic. U martasaka se nedivim, u me je to trochu s podivem.
Nakonec jsme se shodli, ze jsme meli vzit to velke baleni, protoze vynulovanim pocitadla tankovani jsme defacto rekli RJ, ze ma k dispozici 1,8l, coz je mozna zhruba pravda u me, ale ne u martasaka.
Jak Focus, tak C-max maji nadobku na stejnem miste (demontaz PZ kola). Etzold v tomto pise nesmysly.
Trochu nam to trvalo, ale pokud uz bude sundane kolo, netrva to dele, nez 10 min. A to nulovani pocitadla nezabere vic, nez 2 minuty (pokud se dari) :)

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.07.2011 11:50
od Nicco

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.07.2011 13:16
od milanivs
Čiže z toho plynie, že majitelia áut vybavených DPF všetkých značiek sú v podobných sračkách ako mi. A lepšie to už nebude. Čiže nevešať hlavu a žiť s tým ďalej a už nad tým toľko neplakať.

Ja mám prvého súkromného diesla aj s tým zázrakom DPF, kupoval som ho s vedomím čo ma čaká tak neplačem.

A Murphyho pravidlo hovorí, že všetko čo sa môže pokaziť sa aj pokazí (jedno či diesel, či benzín). :nixw:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.07.2011 15:24
od C-Maxis
Dneska emise a technicka a jsem ponekud zmateny. Hodnota kourivosti je uplne nekde jinde, nez bych cekal. Zhruba na 0,45, povolena pro tenhle motor (ze stitku) 0,60. Coz tedy vyhovuje, ale je to dle meho nejak moc.
Emisni techni rikal, ze mohou jit o 0,50 nad hodnotu ze stitku, cili bych prosel az do 1,10.
Prikladam protokol. Nejak mi ten DPF malo dpfuje, nebo ze by se v tom nekdo hrabal?

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.07.2011 17:25
od Komi
tak 0,45 to su typicke hodnoty pre motor bez filtra-tolko mam napr na Octe TDI po 130t km...na Fofe pri tiez 130t km mam 0,02 a ked pozrem na koniec vyfuku tak je tam cisty surovy plech zadne cierne sadze ako na Octe

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.07.2011 20:45
od C-Maxis
Neni mozny, ze by kazda stanice pouzivala jine jednotky mereni kourivosti?
Jinak me to stalo 700+700.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 13.07.2011 22:23
od Dav
To: C-Maxis: Mas tam jeste dost rezervu do 1,1,tak to neres. Je pravda, ze s DPF by jsi mel mit jako psal Komi. Ja na stejnem emisnim pristroji Bosh mel kourivost 0,7 a to mam vykuchany DPF.

To Komi, tak oktava ma sice podobnou kourivost, ale ne asi pri 5200ot/min. Ne?
Pri otackach 4tis, jak maji jine diesly by jsi byl zase nekde jinde :?