Re: výběr mondea - motorizace
Napsal: 13.05.2010 10:03
				
				Kolega měl Oktávku 1.9 TDI PD 96kW čiplou na nějakých 120kW/390Nm a myslím, že to byl 6ti kvalt. Nebyl problém aby jela přes 220km/h, ale problém byl jí (díky krátkému rozvoru) udržet na silnici.
Sám občas jezdím firemní 1.9TDI PD 77kW a nijak neosloví. Sice jde za plynem, ale žádný zátah se nedostavuje a spotřeba dost vysoká.
Ale třeba kamarád má Golf 2.0TDI PD 125kW a to už lítá pěkně, ve 4200ot má ještě 190Nm. A jeho kamarád má stejný motor čiplý a ten má ve 4200ot víc jak 400Nm. A to už je opravdu letadlo, žádné vadnutí.
A třeba jiný kolega má Fabii 1.9TDI PD 77kW, která ale podle brzdy má 88kW a po čipu má 120kW. A to už dělá z Fábie taky letadlo. Osobně považuju tak silné motory v tak malých autech za nebezpečné.
			Sám občas jezdím firemní 1.9TDI PD 77kW a nijak neosloví. Sice jde za plynem, ale žádný zátah se nedostavuje a spotřeba dost vysoká.
Ale třeba kamarád má Golf 2.0TDI PD 125kW a to už lítá pěkně, ve 4200ot má ještě 190Nm. A jeho kamarád má stejný motor čiplý a ten má ve 4200ot víc jak 400Nm. A to už je opravdu letadlo, žádné vadnutí.
A třeba jiný kolega má Fabii 1.9TDI PD 77kW, která ale podle brzdy má 88kW a po čipu má 120kW. A to už dělá z Fábie taky letadlo. Osobně považuju tak silné motory v tak malých autech za nebezpečné.
 ale jinak souhlas, turbobenziny urcite maji budoucnost, sice ve spotrebe jsou furt za turbodiesely,ale melo by to byt porad spolehlivejsi a nebudou se tak dlouho ohrivat jako nafta.
 ale jinak souhlas, turbobenziny urcite maji budoucnost, sice ve spotrebe jsou furt za turbodiesely,ale melo by to byt porad spolehlivejsi a nebudou se tak dlouho ohrivat jako nafta. 
  
 

 ovšem záleží také na postavené převodovce a krouťák u nafty je prostě takový jako je
  ovšem záleží také na postavené převodovce a krouťák u nafty je prostě takový jako je  
 
 

 
  
