Stránka 10 z 14

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 21:06
od miki21
CVH byl nesmrtelný motor,ZETEK podlehl loby ekoteroristů(jako všechno).
Hydroštely jsou dobré,pokud fungují jak mají.Pokud jsou přidřené,přicpané,tak jsou vůle v prd...
Řešení vůlí podložkami je jednoduché a nemá se na něm co pos..Výhoda je,že nemusí při seřízení dolů rozvody.S kalíškama to je horší.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 21:28
od matys
......proto je také pro kontrolu i seřizování vůle ventilů shodný km proběh s výměnou rozvodů .

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 21:58
od Wolf2
matys píše:tak proč jsi si kupoval Focusa , když ho považuješ za zmetka . Mohl sis koupit auto Tvých snů a neremcat na Focuse .
:dih: :dih: :dih: předpokládám,že jsi ještě mladej pták (bez urážky ) a neznáš přirovnání ZETEK = ZMETEK , které se používá ve všech debatách na ostatních fórech :wink: :wink:
A už jen pro pořádek mám 1,8 ,ne 1,6 :wink: a na Focuse nemůžu říci nic špatného ,taky už mám s ním něco najeto :ble2:

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 22:13
od matys
Wolf2 píše:
matys píše:tak proč jsi si kupoval Focusa , když ho považuješ za zmetka . Mohl sis koupit auto Tvých snů a neremcat na Focuse .
:dih: :dih: :dih: předpokládám,že jsi ještě mladej pták (bez urážky ) a neznáš přirovnání ZETEK = ZMETEK , které se používá ve všech debatách na ostatních fórech :wink: :wink:
A už jen pro pořádek mám 1,8 ,ne 1,6 :wink: a na Focuse nemůžu říci nic špatného ,taky už mám s ním něco najeto :ble2:
...........v pohodě , většina na fóru je s ním spokojena.........podle profilu jsi mladší , než můj syn .......zdravím

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 22:14
od Bullitt
Wolf2 píše:Měl jsem ,jezdil jsem s tím a nikdy nebyl problém :wink: :wink: Když jsem auto kupoval mělo najeto 100tis km ,ja jsem najezdil dalších více než 100tis. km ( větší část byla na LPG ) a nikdy jsem neměl žádný problém , nejspíš to bylo tím ,že to byla 1,6 - 8v (76kW -CVH ) a ne ZMETEK 1,6 - 16v :puke_r: :puke_r:
Stačí si pročíst tu escorťáckou diskuzi(escorta jsem měl dlouho, takže fórum jsem četl hodně a s těma lidma se znám), s hydroštely měl nějakej problém pomalu každej, většina měnila aspoň ty výfukový - že ty jsi neměnil, to je spíš štěstí.
Mimochodem stejnej motor(1.6cvh/77kW, 8V) jsem měl v escortu, hydroštely jsem měnil taky(asi 160t km). Já dával olej vždy kvalitní, měnil pravidelně, mazání v pořádku a stejně hydroštely časem zase začaly rachotit(ale to cvh dělají často), ale fakt že motor furt jede(i když ne v ideální kondici, ale nemá do něj cenu cpát). Auto už nemám, ale je v rodině - má najeto přes 220t km, letos mu bude 20 let.

Tohle je prostě zásadní pravda:
miki21 píše:...
Hydroštely jsou dobré,pokud fungují jak mají.Pokud jsou přidřené,přicpané,tak jsou vůle v prd...

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 22:28
od Wolf2
to matys - taky jsem to nepsal ,abych tě urazil :wink: :wink: :nazdravi: :nazdravi: :nazdravi:

to co napsal miki21 "Hydroštely jsou dobré,pokud fungují jak mají. " pod to se můžu také podepsat :wink:

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 02.03.2011 07:56
od gargulakj
Takže šest výfukových ventilů nebylo v toleranci...Takže momentálně se čeká až přijdou kalíšky a v pondělí by to mělo zase jezdit.
A jezdí :-) Ráno je to o 100% klidnější a klepotání ustalo... celé to vyšlo na 8tis.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 23.06.2011 12:05
od zbyndatvrd
miki21 píše:Změřit vůle není zas takový problém,horší bude seřízení.Pokud nemáš podložky,tak rozvody dolů :cry:
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 66&t=25553
Zvolené téma neexistuje.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 23.06.2011 12:48
od miki21
Vyskytly se jisté technickoorganizační problémy. :nixw:
Mohu poskytnout nějaké fotky jak to vypadá,pokud by byl zájem.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 23.06.2011 12:59
od zbyndatvrd
Pokud to jde, tak je sem hod.
Mam na motoru Zetec SE nalitano pres 200tis a chci seridit ventily. Po precteni vlakna bych tam mel mit kalicky bez podlozek. Existuje nejaka moznost, ze by se samotne kalisky dali upravit? Zabrousit?

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 23.06.2011 13:10
od matys
zbyndatvrd píše:Pokud to jde, tak je sem hod.
Mam na motoru Zetec SE nalitano pres 200tis a chci seridit ventily. Po precteni vlakna bych tam mel mit kalicky bez podlozek. Existuje nejaka moznost, ze by se samotne kalisky dali upravit? Zabrousit?
Když ty kalíšky přebrousíš , tím je vzhledově zlepšíš , ale i více zvětšíš vůli na ventilech .Při větší vůli ventilů se dávají delší kalíšky (pro zmenšení vůle) a ne ještě více zkrácené přebrusem .
To , abys měl malou vůli na ventilech , bys musel mít hodně zaklepaná dosedací sedla v hlavě i dosedací plošky ventilů .

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 23.06.2011 14:41
od gargulakj
zbyndatvrd píše:Pokud to jde, tak je sem hod.
Mam na motoru Zetec SE nalitano pres 200tis a chci seridit ventily. Po precteni vlakna bych tam mel mit kalicky bez podlozek. Existuje nejaka moznost, ze by se samotne kalisky dali upravit? Zabrousit?
Já to nechával dělat ve fordu. Bylo to zhruba na 5 dnu než to změřili a objednali nové kalíšky. Největší problém mě přišel v tom je ukecat aby to udělali.. budou ti tvrdit že se to nedělá a že to normálně naběhá 300 tis. zkrátka se jim do toho nechce. Je s tím asi dost práce. Musí se zhodit i rozvody když se mění kalíšky.. takže i nové rozvody.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 23.06.2011 20:33
od Wolf2
I takhle vypadá hlava po seřízení ventilů v servisu Ford Kruml Brandýs nad Labem Chtěl bych vidět to prase co mi udělal tak hluboké vrypy do hlavy :nunu: :nunu: a hlavně proč tohle způsobil ???

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 24.06.2011 07:18
od miki21
Wolfi tak to je teda dobrá prasárna :shocked:

Hlava s podložkama vypadá nějak takhle Obrázek

Na stlačení ventilů,aby se dalo dostat podložky ven, jsem si vyrobil takové udělátko- Obrázek

Obrázek

Možná mi někdo napíše,že to je bastl,ale origo Ford přípravek funguje na stejném principu. :mrgreen:

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.06.2011 20:58
od h4gis
jsou motory 1.6 s plastovým a hlinikovým víkem stejné?