Stránka 87 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.02.2020 22:02
od fofok
On v tom nikdy nejel,to píšou v tom testu.Litr ecoboost taky točíš do omezovače a nikde nic najednou neumře po čtýřech tisících.Pokud není lama tak se stín jezdí úplně normálně uživatelský příjemně.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 07:14
od Ma.rt
321910336 píše:Když se podívám na průběh výkonu 1.0 tsi tak má maximum někde za 5000 otáček a drží ho až do konce. Proč by mělo být použitelné do 4000?
Ano, to ale znamena, ze tocivy momenr docela strme pada. Drzi si to svych 85kW jen diky otackam. Atmosfere vykon roste do nejakych 6000, tocivy moment pada jen mirne.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 07:20
od Ma.rt
fofok píše:On v tom nikdy nejel,to píšou v tom testu.Litr ecoboost taky točíš do omezovače a nikde nic najednou neumře po čtýřech tisících.Pokud není lama tak se stín jezdí úplně normálně uživatelský příjemně.
Ja nerikam, ze litr nejde tocit do omezovace, ale nema to skoro smysl. Tyhle maly motory jedou sice hezky, ale v uzsim spektru otacek. Vetsi atmoska dole tahne temer stejne, nahore si vytre s ekomotorem zadel, chod o 3 levely kultivovanejsi a o par decek horsi spotreba, ale nesere se.
Jezdi si, jak a cim chces, jsem ochoten o tom diskutovat, ale nechovej se jako kreten

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 09:16
od smoula
Divné, mám naprosto jiné zkušenosti. 1.2 TSI 82kW a 1.5 TSI a 110kW v nízkém spektru otáček, dejme tomu od 2,5tis jede rozhodně lépe jako 2.0i 107kW. Dovoluji si říct, že 1.2 TSI, pokud nemám podřazeno tak mi dokáže i o kousek ujet 8O :perfect:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 09:57
od Ma.rt
Ty nizke otacky nerozporuju, tam to turbo nafouka 200Nm, to ta atmoska tam nema. Zpravidla tem turbum ubira tezsi zprevodovani, ale i tak jsou dole hbitejsi. 110KW u turba pak uz je proti 107kW v atmosce nekde jinde.
Ja tu zminoval clanek o porovnani 1.0T a 2.0. Vysledek byl, a ja to citim stejne, 2.0 je vyrovnanejsi, prijemnejsi, dynamikou se vice nez vyrovna, sezere o par decek vice a hlavne je to uz z principu spolehlivejsi. Kazdy, at si z toho vybere, co chce. Take bych dokazal s 1.0T zit, ale kdyz mam zatim na vyber?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 11:08
od ballu
smoula píše:Divné, mám naprosto jiné zkušenosti. 1.2 TSI 82kW a 1.5 TSI a 110kW v nízkém spektru otáček, dejme tomu od 2,5tis jede rozhodně lépe jako 2.0i 107kW. Dovoluji si říct, že 1.2 TSI, pokud nemám podřazeno tak mi dokáže i o kousek ujet 8O :perfect:
2,0L bez vířivých klapek v sání, to by spíše ani ten kousek neodjel. Motor má jiný nástup krouťáku.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 11:23
od 321910336
1.0 EB 92 kw neklesne kroutící moment mezi 2000 a 6000 otáček pod 150 Nm, takže nijak dramaticky neklesá z max 170 Nm. Určitě bude mít nahoře víc kroutícího momentu na kolech, než dole na vyšší kvalt a vyplatí se ho točit. Navíc jde hezky do otáček a má zajímavý zvuk.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 12:45
od fofok
Ma.rt píše:
fofok píše:On v tom nikdy nejel,to píšou v tom testu.Litr ecoboost taky točíš do omezovače a nikde nic najednou neumře po čtýřech tisících.Pokud není lama tak se stín jezdí úplně normálně uživatelský příjemně.
Ja nerikam, ze litr nejde tocit do omezovace, ale nema to skoro smysl. Tyhle maly motory jedou sice hezky, ale v uzsim spektru otacek. Vetsi atmoska dole tahne temer stejne, nahore si vytre s ekomotorem zadel, chod o 3 levely kultivovanejsi a o par decek horsi spotreba, ale nesere se.
Jezdi si, jak a cim chces, jsem ochoten o tom diskutovat, ale nechovej se jako kreten
S tebou to bohužel jinak nejde.Tak jel si v tom nebo ne.Vypadá to že to máš akorát hezky načtený.Potom diskuse s tebou namá smysl.To je jak vlákno o elektromobilech.Všichni je kritizujou a nikdo v tom ani neseděl :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 12:47
od smoula
ballu píše:
smoula píše:Divné, mám naprosto jiné zkušenosti. 1.2 TSI 82kW a 1.5 TSI a 110kW v nízkém spektru otáček, dejme tomu od 2,5tis jede rozhodně lépe jako 2.0i 107kW. Dovoluji si říct, že 1.2 TSI, pokud nemám podřazeno tak mi dokáže i o kousek ujet 8O :perfect:
2,0L bez vířivých klapek v sání, to by spíše ani ten kousek neodjel. Motor má jiný nástup krouťáku.
Tomu 1.2 TSI možná, ale u 1.5TSI by si viděl akorát moje zadní světla a neměl bys šanci mě dohnat :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 12:48
od Ma.rt
Ja ted nemam pred sebou data konkretne 1.0EB, ale u tech turb byva max vykon treba pri 5000 a pak uz se nezvyšuje. 2.0i ma max 190Nm a tech 170 tam je nekde u 2000ot plus minus taky a tech 92kW tam bude nekde u 5000 treba, akorat dal se to dostane k tem 107 kW. Ten dvoulitr jde do otacek lepe a i ja z toho mam takovy pocit, byt litr jsem jel ve focusu a 2.0 mam v tezsim mondeu.
Nejvic se mi na tech turbech zamlouvaji prevodovky. Sestka u 2.0 by bodla, to teda jo.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 12:51
od Ma.rt
Fofok: samozrejme, ze v litru 92kw jsem jel. Nerikam tisice km, ale od mesta pres okresky, i dalnici. Moje auto mi prijde nahore zivejsi. Dole asi ne..i když pod temi 2000, kdy to solicham nekde v jedouci zacpe, to je ten dvoulitr vyrovnanejsi

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 13:07
od Karel2
fofok píše:To je jak vlákno o elektromobilech.Všichni je kritizujou a nikdo v tom ani neseděl :mrgreen:
Srovnavas nesrovnatelne, navic u elektroaut jde jen o dojezd, nabiti baterek a cenu na 1km. :nixw:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 13:17
od fofok
Ne to je úplně stejnej případ.Načtený na autoforu a hejt za hejtem.Neříkám,že úplně všichni,ale přijde mi,že nejvíc kritizují ti co to viděli akorát na obrázku.Ale co už,je to všude stejný.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 13:19
od smoula
fofok: wtf? S 1.2 TSI mám najeto přes 20tis. S 1.5TSI mám najeto kolem 30tis. Se svojí 2.0i najeto přes 50tis. Takže si myslím, že vím jak to funguje a že ty malé turba, pokud se neserou, nejsou vůbec špatné na běžné ježdění

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 05.02.2020 13:21
od fofok
Na tebe to není,oni vědí a stejně ti budou tvrdit,že to nejede,se.e se to a žere to.