Stránka 86 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.01.2020 18:45
od Konik
Ten novy dvoulitrovy ctyrvalec u BMW je taky preplnovany, ale o tom autor pomlcel :arrow: https://www.caradvice.com.au/819876/202 ... der-power/

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.01.2020 18:50
od fofok
Hele Ballu ale tam o masovým nasazování atmosfér nic nepíšou :irre: .Ten dvoulitr v BMW je turbo a ten čtyřlitrovej šestiválec ti do mainstreamovýho spotřebního auta nikdo nedá.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.01.2020 19:22
od ballu
Já vím, ty dva roky je můj odhad. Vše půjde zase do čtyřválců, některé atmosféry, jiné s turbem ale s rozumným plněním, ne na výkon, ale spotřebu. Odhaduji, že dvoulitr nenadupou přes 150 koní. To jsou však jen mé odhady, dle poznatků, co za problémy měla jednotlivá řešení pro snížení emisí.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.01.2020 19:59
od Stanley_vy
Dávám bolsevikovi rok. Maximálně dva roky. :totlsmile:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 17.01.2020 20:16
od Ma.rt
Mne se docela libi kombinace primeho a neprimeho vstrikovani. Sice je to zase dalsi složitost, ale problem lspi by to resit melo. Turbo podle me problem neni, pokud konecne prestanou setrit na mechanicke odolnosti.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.02.2020 17:47
od Ma.rt
Jsou tam :)

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 8c86b14d2/

Tak snad nové generace motorů budou lepší, každopádně řešení nových problémů přináší další složitosti. Pořád ale lepší, než slepá ulička elektro.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.02.2020 19:17
od TomFocus
Dodám, že každý motor má své auto (typ), určení i řidiče.
https://www.autosalon.tv/novinky/ridicu ... -internetu

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.02.2020 20:00
od Ma.rt

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.02.2020 21:16
od fofok
Jak to tu má někdo v profilu "jen blbec srovnává dvoulitrovou atmosféru s litrovým tříválcem" a stejně by mu Focusáckej litr 92 kW naklepal :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.02.2020 21:22
od enjoy
Jakože by mu zaklepaly ventily? :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.02.2020 21:27
od fofok
U podtočený atmosféry možná :ble2:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.02.2020 21:29
od Ma.rt
Rekl bych, ze ve stejnych autech kulovy. Kdybych v tom litru nejel, tak bych si myslel totez co Ty.
No a za druhy - jen blbec bere pri hodnoceni motoru jen jeho dynamicke vlastnosti. K cemu mi je, ze je motor pouzitelny od 2 do 4 tisic, to uz je jak nafta, ktera se nyní stava spolehlivejsi. To jsme to s temi turbobenziny dopracovali, co? :-D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.02.2020 21:31
od Ma.rt
No podtocena atmoska to snese mnohem lip nez litr, kde nefouka jeste vrtule. Mne treba motor tahne uz od 1000ot. Tam u litru litaj pisty z bloku :cooler:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.02.2020 21:42
od fofok
Jak říkám ventily ti za tohle poděkují a je jedno v čem.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 04.02.2020 21:52
od 321910336
Když se podívám na průběh výkonu 1.0 tsi tak má maximum někde za 5000 otáček a drží ho až do konce. Proč by mělo být použitelné do 4000?