Stránka 84 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.12.2019 14:41
od hudyss77
3x STK v ČR (0 závad), 2x svolávací (spojka a čidlo chlad. kapaliny) a jinak jen pravidelný servis. 2x výměna žárovky v potkávacím světle. Jinak jen výměna kapalin. Každých 10k km výměna oleje, filtrů – olejový, vzduchový a kabinový. A samozřejmě pravidelná údržba AC. Výměna brzdových destiček, holt EB moc neumí brzdit motorem. A nový zadní tlumič výfuku, paní ho lehce drbnula při couvání, tak byl načatej a prorezavěl a udělala se zvenku trhlina. Ale nic na motoru či podvozku, vše origo. Olej nežere (nic nedolévám mezi výměnami), chladící kapalina nikde nemizí. Aktuálně najeto cca 99600.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.12.2019 17:13
od Anduril
1.6EB 134kW, stari 8 let, 3x STK (0 zavad). Do 1. technicke servis navstiven neplanovane jednou cca po 3,5 letech stari kvuli chybe sani vzduchu - chybu nejspise zapricinil mnou instalovany KN filtr, na jinou pricinu se neprislo (resilo se to i tu na foru) - po vymene za original papirovy uz se problem nikdy neopakoval. Nasledne servis navstiven podruhe, cca 4-5 letech stari, kvuli nefunkcnimu s/s, spatna baterie. Jinak jen bezny servis. Az tento rok pred par mesici jsem byl v servise kvuli 2 svolavacim akcim (dodelani cidla hladiny chladici kapaliny a software ohledne spojky). A abych byl fer, tak vlastne letos praskla jedna predni pruzina - u puvodni se zrejme narusil ochranny povrch a proste v tom miste uhnila, takze jeste vymena prednich pruzin. Jo a myslim ze mi taky jednou menili zadni logo Ford a taky minus pol do kufroveho vika se zlomil (slaba stranka sedanu FF3, vyreseno doma). Krome 3 zarovek jsou dokonce vsechny ostatni puvodni

Tedy z meho pohledu kvuli motoru jako takovemu auto v servise nebylo.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.12.2019 18:13
od Konik
Kolik máš aktuálně najeto?
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 21.12.2019 18:25
od Anduril
Asi 107 tisic. Posledni 3 roky jezdim velmi velmi malo (max. 9-10k/rok), kdyz tak couracky po meste nebo dalnice.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.12.2019 07:06
od Ma.rt
Jsem zvedav, zda sem taky napisou clenove dosud intenzivne diskutujici ze sekce Motor, benzin s tematy Motor KO, zadreny motor, ztrata vykonu, prasķly pist. Docela me překvapilo, kolik tam toho je

To nemyslim zlomyslne, ale je to realita. I na Facebooku pry ma Ecoboost dost širokou komunitu nestastnych vlastniku. Trochu mi to pripomina dobu motoru SCi (primy vstrik), kdy většině lidi samozrejme jezdil a beda kdyz ne, tak ceske servisy si s tim ani moc nevěděli rady. A slibovana uspora paliva se taky moc nekonala.
Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.12.2019 10:51
od vita_k
V UK mají na fb skupinu ecoboom. Tam jde jim hlavně o 1.0 a vypořádání s Fordem za KO motor. 1.6 tam ale moc neřeší. Řeší zda jim to Ford zaplatí. Po svolavacce je to asi vyřešeno. Hadičky za turbem už nepraskaji.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.12.2019 12:23
od phofy
Řeknu to asi takhle, koukněte se na jiná fora jaký mají problémy ostatní automobilky
Ve zkratce to řeknu asi takhle, je jedno jestli si člověk koupí ecoboost, nebo tsi

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.12.2019 12:26
od Ma.rt
To je pravda. Protoze obecně turbo s primym vstrikem poruchove jsou. Ford je jeste jeden z tech lepších, bych rekl.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.12.2019 12:30
od phofy
Asi tak nějak

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.12.2019 12:31
od fofok
I atmosféry 2,0 a 1,8 Ford jsou poruchový a mají svoje vrtochy.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.12.2019 13:03
od ballu
phofy píše:Řeknu to asi takhle, koukněte se na jiná fora jaký mají problémy ostatní automobilky
Ve zkratce to řeknu asi takhle, je jedno jestli si člověk koupí ecoboost, nebo tsi

Ano, Fordy jsou na tom ze všech těchto aut nejlépe. Mají minimum problémů oproti ostatním.
Psal jsem zde o problémech jiných značek, nějak bezvýsledně.
Okamžitě jsem byl zařazen do škatulky " jedna paní povídala".
Jednoduše napsáno, na výmysly ekoteroristů z Bruselu, nejsou bez pořádného technického zvládnutí motoru, konstruktěři reagovat.
Tím pádem každý, kdo si toto auto koupí, je vlastně testovacím jezdcem automobilky.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.12.2019 13:05
od Ma.rt
To ma jiste kazdy motor. Ale atmo s neprimym vstřikem je jednoznacne spolehlivejsi a prumerna cena pripadne opravy vyrazne nizsi.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.12.2019 15:11
od Renek18
Aktuálně po STK 0 chyb najeto 55kkm.Vše původní,olej výměna po necelých 15kkm,můj roční nájezd.
Mimo roční servisní prohlídky návštěva servisu jen na svolávačku spojka. Spokojenost. Spotřeba 6,8
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 23.12.2019 20:47
od ballu
Že automobilky problémy tají, tady je odkaz.
https://m.autorevue.cz/motor-15-tsi-pro ... avaci-akce
A když jsem tyto podobné informace získal od kámoše ze servisu , kdy ještě pisálci držely hubu, to bylo pindů o hospodských řečích.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 23.12.2019 21:58
od phofy
Tohle dela i 1.0 tsi a kdysi i na 1.2tsi byla "tajna" svolavaci akce, kdy menili komponenty u turba

a to me na skodovce hodne stve a pak ford udela ofiko svolavacku a hned je spatnej, ze jde s kuzi na trh. Ale ze skodovka a spol po garancce vymeni komponenty a ty pak cumis, ze mas pod kapotou jiny komponety je v poradku a proto si skodovku nikdy neporidim