Stránka 84 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.12.2019 14:41
od hudyss77
3x STK v ČR (0 závad), 2x svolávací (spojka a čidlo chlad. kapaliny) a jinak jen pravidelný servis. 2x výměna žárovky v potkávacím světle. Jinak jen výměna kapalin. Každých 10k km výměna oleje, filtrů – olejový, vzduchový a kabinový. A samozřejmě pravidelná údržba AC. Výměna brzdových destiček, holt EB moc neumí brzdit motorem. A nový zadní tlumič výfuku, paní ho lehce drbnula při couvání, tak byl načatej a prorezavěl a udělala se zvenku trhlina. Ale nic na motoru či podvozku, vše origo. Olej nežere (nic nedolévám mezi výměnami), chladící kapalina nikde nemizí. Aktuálně najeto cca 99600.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.12.2019 17:13
od Anduril
1.6EB 134kW, stari 8 let, 3x STK (0 zavad). Do 1. technicke servis navstiven neplanovane jednou cca po 3,5 letech stari kvuli chybe sani vzduchu - chybu nejspise zapricinil mnou instalovany KN filtr, na jinou pricinu se neprislo (resilo se to i tu na foru) - po vymene za original papirovy uz se problem nikdy neopakoval. Nasledne servis navstiven podruhe, cca 4-5 letech stari, kvuli nefunkcnimu s/s, spatna baterie. Jinak jen bezny servis. Az tento rok pred par mesici jsem byl v servise kvuli 2 svolavacim akcim (dodelani cidla hladiny chladici kapaliny a software ohledne spojky). A abych byl fer, tak vlastne letos praskla jedna predni pruzina - u puvodni se zrejme narusil ochranny povrch a proste v tom miste uhnila, takze jeste vymena prednich pruzin. Jo a myslim ze mi taky jednou menili zadni logo Ford a taky minus pol do kufroveho vika se zlomil (slaba stranka sedanu FF3, vyreseno doma). Krome 3 zarovek jsou dokonce vsechny ostatni puvodni :) Tedy z meho pohledu kvuli motoru jako takovemu auto v servise nebylo.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.12.2019 18:13
od Konik
Kolik máš aktuálně najeto?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 21.12.2019 18:25
od Anduril
Asi 107 tisic. Posledni 3 roky jezdim velmi velmi malo (max. 9-10k/rok), kdyz tak couracky po meste nebo dalnice.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.12.2019 07:06
od Ma.rt
Jsem zvedav, zda sem taky napisou clenove dosud intenzivne diskutujici ze sekce Motor, benzin s tematy Motor KO, zadreny motor, ztrata vykonu, prasķly pist. Docela me překvapilo, kolik tam toho je :-D
To nemyslim zlomyslne, ale je to realita. I na Facebooku pry ma Ecoboost dost širokou komunitu nestastnych vlastniku. Trochu mi to pripomina dobu motoru SCi (primy vstrik), kdy většině lidi samozrejme jezdil a beda kdyz ne, tak ceske servisy si s tim ani moc nevěděli rady. A slibovana uspora paliva se taky moc nekonala.

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.12.2019 10:51
od vita_k
V UK mají na fb skupinu ecoboom. Tam jde jim hlavně o 1.0 a vypořádání s Fordem za KO motor. 1.6 tam ale moc neřeší. Řeší zda jim to Ford zaplatí. Po svolavacce je to asi vyřešeno. Hadičky za turbem už nepraskaji.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.12.2019 12:23
od phofy
Řeknu to asi takhle, koukněte se na jiná fora jaký mají problémy ostatní automobilky :wink:
Ve zkratce to řeknu asi takhle, je jedno jestli si člověk koupí ecoboost, nebo tsi :roll:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.12.2019 12:26
od Ma.rt
To je pravda. Protoze obecně turbo s primym vstrikem poruchove jsou. Ford je jeste jeden z tech lepších, bych rekl.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.12.2019 12:30
od phofy
Asi tak nějak :palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.12.2019 12:31
od fofok
I atmosféry 2,0 a 1,8 Ford jsou poruchový a mají svoje vrtochy.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.12.2019 13:03
od ballu
phofy píše:Řeknu to asi takhle, koukněte se na jiná fora jaký mají problémy ostatní automobilky :wink:
Ve zkratce to řeknu asi takhle, je jedno jestli si člověk koupí ecoboost, nebo tsi :roll:
Ano, Fordy jsou na tom ze všech těchto aut nejlépe. Mají minimum problémů oproti ostatním.
Psal jsem zde o problémech jiných značek, nějak bezvýsledně.
Okamžitě jsem byl zařazen do škatulky " jedna paní povídala".
Jednoduše napsáno, na výmysly ekoteroristů z Bruselu, nejsou bez pořádného technického zvládnutí motoru, konstruktěři reagovat.
Tím pádem každý, kdo si toto auto koupí, je vlastně testovacím jezdcem automobilky.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.12.2019 13:05
od Ma.rt
To ma jiste kazdy motor. Ale atmo s neprimym vstřikem je jednoznacne spolehlivejsi a prumerna cena pripadne opravy vyrazne nizsi.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 22.12.2019 15:11
od Renek18
Aktuálně po STK 0 chyb najeto 55kkm.Vše původní,olej výměna po necelých 15kkm,můj roční nájezd.
Mimo roční servisní prohlídky návštěva servisu jen na svolávačku spojka. Spokojenost. Spotřeba 6,8

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 23.12.2019 20:47
od ballu
Že automobilky problémy tají, tady je odkaz.

https://m.autorevue.cz/motor-15-tsi-pro ... avaci-akce

A když jsem tyto podobné informace získal od kámoše ze servisu , kdy ještě pisálci držely hubu, to bylo pindů o hospodských řečích.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 23.12.2019 21:58
od phofy
Tohle dela i 1.0 tsi a kdysi i na 1.2tsi byla "tajna" svolavaci akce, kdy menili komponenty u turba :roll: a to me na skodovce hodne stve a pak ford udela ofiko svolavacku a hned je spatnej, ze jde s kuzi na trh. Ale ze skodovka a spol po garancce vymeni komponenty a ty pak cumis, ze mas pod kapotou jiny komponety je v poradku a proto si skodovku nikdy neporidim