Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4977
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 20.12.2019 14:24

Hele až budu kupovat auto stavím se u mouly s foťákem na emisích.Dík za radu.A ta tvoje poslední věta jako bych jí tu už někde četl od jinýho druhýho.Ptát se na něco konkrétního nemá smysl neb bych se stejně nic nedozvěděl.A příště si to ho hoď do správnýho vlákna nebo sem budem všichni psát hurá prošel jsem emisema,když ke každýmu motoru je tu zvláštní vlákno.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 20.12.2019 17:41

Dik za radu. A Ty se nauc psat poradne :-D i moje deti z 1. stupne ZS umi psat carky v souvetich lepe :-D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4977
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 20.12.2019 18:12

Hele ty mudrlante jestli tvoje děti píšou jako ty,tak je nemohli pustit z první třídy.Si to nejdřív po sobě přečti a pak někoho poučuj. :mrgreen: :palec_nahoru: Na všech diskusích je to furt dokola,když někdo nemá argument,začne kritizovat pravopis o to smutnější je,že sám by dostal za pět hned v první větě.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 20.12.2019 20:16

Hovorova cestina je neco jineho, nez nasekat pul tuctu chyb na par radkach :-) tak nemel voloviny. Moje deti by Te utrely s prstem v nose :-D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4977
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 20.12.2019 20:47

Hele tobě to všechno trvá dýl a jestli tady budete papouškovat furt dokola ty stejný vymyšlený,hospodský a ničím nepodložený nesmysly,budu na to reagovat.Nemám rád tyhle řeči.A k tý češtině máš tam min deset chyb.

Koupim byt v Chanove s vyhledem na more :mrgreen:
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13484
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 20.12.2019 21:35

Dejte pokoj vy dva, dostanete vánočního BANána. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 21.12.2019 02:19

fofok píše:Hele tobě to všechno trvá dýl a jestli tady budete papouškovat furt dokola ty stejný vymyšlený,hospodský a ničím nepodložený nesmysly,budu na to reagovat.Nemám rád tyhle řeči.A k tý češtině máš tam min deset chyb.

Koupim byt v Chanove s vyhledem na more :mrgreen:
Vyser se na to a neotírej si neustále o mně hubu.
U tebe je každý moula, kdo má jiný názor. Technik z STK je moula, vedoucí technik servisu je moula. Prodejce v salonu je moula. Jen ty jsi in šmoula.
Napadáš , ale z tvé huby nevylezlo nic konkrétního, než oficiálně účelově požehnané dezinformace podplacených novinářů automobilkama.
A zase můžeš šmoulo napsat , kde mám důkaz, že jsou podplácení.
Ty jsi na tomto webu nasazen jako škodná.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 21.12.2019 06:13

Fofok: kde mam 10 chyb? :) krome diakritiky, ktera se v el.mediich bezne vynechava.
Jak pise ballu, fakt by bylo fajn, kdybys prinesl nejake argumenty a nevylhaval si tu pitomosti.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 21.12.2019 08:51

Když pojedu s atmosférou po koupi na první STK, budu mít za sebou garanční prohlídky a šest výměn oleje.
Když tam pojedu s EB , tak k tomu přibudou svolávačky, výměna kurvítek na motoru. To znamená, že na první rande z STK přijede motor s půlkou věcí vyměněných.
Najde se zde férový majitel EB, který se nebude bát pro posměšky jiných, potvrdit, že to tak je?
Kdo to chce vidět a slyšet, ten to vidí i slyší, že EB a oturbované babety od jiných výrobců , neplní to, pro co byly vyrobeny. Čtete dobře , nikdo nenapadá oturbované motory, jak je zde stejnýma lidma neustále podsouvaný, ale ty malé hrnky, jejichž výkon je hnán do nebes.
Proč tyto motory vznikly, no přeci pro emise, ale jejich zastánci okamžitě startují, jak jsou výkonnější a mají větší zrychlení.
To jim však nikdo nebere, ale co ty emise, ty koně musí dostat nažrat a emise jsou mimo mísu.
Tak zastánci okamžitě mění směr, a začnou prndat o tom , jakou to má malou spotřebu a tím emise.
Ano má, ale něco za něco. Jezdím sice do pěti litrů, ale prdel mě cvaká trojku drát, jestli v padesáti tisících se neozve rána z motoru.
A to zastánci neradi slyší, že se to běžně stává, a takových aut jsou plnné servisy a bazary.
A nyní nastává ten bod zlomu, kdy zastánci kličkují jak zajíci mezi tématy. ....motor má výkon a akceleraci větší.....O tři stánky dál , motor má malou spotřebu .... a o další tři stránky dále, to jsou jen blbé hospodářské kecy, že se tato auta kazí...

Přeji hezké svátky.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4977
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 21.12.2019 09:00

:totlsmile: to nemá cenu.Známej technika co dělá technika na technický říkal, že jeho bratranec co servisuje flotily pro fleety u operáků v Praze na Žižkově,že s turbama jsou pořád problémy a že něž si koupit nový auto je lepší starý, desetiletý,protože projdeš emisema i bez motoru a turba mají pořád problémy a musejí se buď namazat fritovacím olejem,ten má mimochodem uhlíkovou stopu blížící se nule nebo vyměnit celej čtvrtkomotor i se zadní převyslou katalizační Lamborghini sondou.Takže je vlastně vše v pořádku a

Veselý Vánoce
Naposledy upravil(a) fofok dne 21.12.2019 09:16, celkem upraveno 1 x.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 21.12.2019 09:13

Mám informací od známého, ten má kámoše v Praze. Ten kámoš šoupe nějakou holku, jejichž brácha řikal zaručenou informaci, že ten šmoula je vůl a volem zůstane i po svátcích.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2979
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Konik » 21.12.2019 10:15

Ballu: Mam momentalne na 1.6 EB (r.v. 2014) najeto 123 tis. km. Za celou dobu se vyskytl jediny problem, ktery ale s motorem jako takovym uplne nesouvisi. V 80 tis. se uvolnil drzak katalyzatoru, ktery rezonoval. Jinak nic. Je mi lito, ale tvoji hypotezu nemuzu potvrdit :nixw:
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 21.12.2019 10:48

Ok, je to tvá zkušenost, beru na vědomí a respektují.
Jen jedno, není to hypotéza, ale realita mnou neovlivnitelná.
A co další, je váš tady málo majitelů .
Chci jen aby jste napsali realitu, kolikrát jste navštívili servis mimo garančku, do prvního STK.
Je to těžký úkol?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5813
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Stanley_vy » 21.12.2019 13:08

Jednou. Na výměnu zadního loga Ford. Ale jinak se to furt sere a na první STK pojedu až v říjnu.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9507
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od phofy » 21.12.2019 14:14

Jednou na svolávačku spojky (přehráli soft) a podruhý, že mi neběží dochlazovací motůrek a to bylo tím, že byla vybitá baterka :roll:
Na servisce jsem byl 2 krát a 3tí sem si dělal sám 8)
V únoru jdu na první STK 8)

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti