Stránka 83 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 24.08.2016 10:24
od vita_k
Nejde o to kolik to stoji (to je az druhorady problem). Ale jde o to, ze to jako sekundarni efekt nici spolehlive olejovou napln, zarucuje vyssi spotrebu ale co je nejhur nechova se pri regeneraci jako za normalni jizdy - de facto muze ohrozit bezpecnost jizdy. Kazdymu vadi neco trochu jineho a tim padem to neni cerna-bila. Treba katalyzator je prima. Nepotrebuje zmenu rezimu motoru, s nim nebo bez nej pro ridice zadny rozdil. Ale regenerace DPF u tohoto motoru to je vysmech.
citace se kterou souhlasim
Vůbec jsem nechápal, jak může někdo vypustit na světlo světa „s.h.i.t“, který vás někdy při předjíždění může takto (zbytečně) ohrozit, případně až pojedete třeba k moři, tak spadne do nouzáku (ale to je na jinou diskuzi).
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 24.08.2016 11:11
od Raada
Takhle - za tech cca 140tis.km, co jsem s DPF najel jsem ani jednou nezpozoroval problem pri regeneraci za jizdy. Az do vymeny motor jel bez problemu, zadnej nouzak a pri predjizdeji me regenerace vubec neomezovala. Nikdy. Proto ja nemohu rici, ze jsem mel s DPF jakykoliv problem. Ani na spotrebe jsem nepoznal nejake negativum - dlouhodoba spotreba se drzi kolem 5,1-5,2 litru. MOzna, ze bez DPF bych mel spotrebu pod 5litru...
Problem nastal az cca 2000km pred vymenou, kdy jela regenerace v podstate nonstop a mel jsem spotrebu o 1-1,5litru vyssi. Ale motor porad jel v pohode. Teprve v tomto obdobi se mi zacala zvysovat hladina oleje (jako, ze dost brutalne, kdy pri pokusu o statickou regeneraci po 2000km od vymeny oleje vypustili pres 2 litry navic). Jinak zadne zvysovani hladiny neprobihalo. Je ale potreba rici, ze jsem s autem jezdil vetsinou delsi jizdy (kratke do 10km uplne minimalne) a pri prijezdu jsem se vzdy snazil pockat az dobehne regenerace.
Takze za sebe muzu rici, ze s DPF (ac souhlasim s tim, ze je to zbytecne kurvitko, zvysuje spotrebu a prinos pro ekologii je mozna diskutabilni) nemam problem a pri delsich jizdach nepoznate rozdil. Nejake omezovani vykonu jsem nepoznal. Vymena pri 155tis. km za novy DPF.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 29.08.2016 20:21
od omezenec
Nazdar pánové, před 5 lety jsem bez důvodu nechal vypreparovat DPF. V Bystřici, najezdil jsem kolem 70 t. km absolutně bez problemů. Před týdnem jsem absolvoval STK a při odchodu z emisí mi technik špitnul - prodej to...za dva roky neprojdeš. Možná, kdyby mlčel, byl bych v klidu. Teď se nad mým mazánkem stahují mračna. Scháním, kde to vrátit zpět. Nebo nejhorší varianta - prodej. 5 let jsem na fóru nebyl, nebylo proč. Mrzí mě to...ale co dělat.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 30.08.2016 08:42
od vita_k
Jj, tento motor je super, kdyz nema DPF. Ti co ho nemeli z vyroby maji klidek :-). Ja mam jeste rok a pul a uvidi se, jak se situace bude vyvijet. Zrejme bude stejne cas na vymenu za vetsi auto. Je nas moc :-)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 30.08.2016 12:14
od Raada
Tak dodat zpatky DPF asi neni zadny problem. ROzhodne jsi tomu motoru prospel maximalni moznou merou a pokud bude nejaky legislativni tlak tak se to da vratit do puvodniho stavu a jezdit dal hodne velkou porci kilometru.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 30.08.2016 13:10
od vita_k
Ja kdyz vratim dpf zpet, tak dopadnu jako pepe, viz
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 9#p1090889
+ nasledujici.
Proste to auto pri regeneraci dela nevysvetlitelne hovadiny a nikdo nezna duvod.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 26.10.2016 16:17
od omezenec
Tak zatím ještě vydržím, mám asi 180 000 a přemýšlím nad rozvody. Mám slíbeno, že za zvýšenou taxu mi bude STK provedeno. No ještě čas. Pak dám vědět. Ale znovu opakuji...auto už několik let po vyndání DPF absolutně bez problémů. No asi to nevyhovuje všem.
Napsal: 26.10.2016 23:48
od vita_k
auto no dpf = no problem.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 28.10.2016 07:40
od ZaQik
tohle neni vhodny argument ... pepe tam neustale zkousel nejake upravy ve fw a neresil, co by mohlo byt spatne

Napsal: 28.10.2016 11:50
od vita_k
To musím uznat. pravda je, že nemám vyzkouseno, když dám do svého auta nový dpf, jak se to bude chovat.
Mám jen zkušenosti, když probíhala regenerace bez dpf v období špatně upraveného softwaru. A to bylo to to samé, co popisoval pepe.
Špatný výkon, cukani, zblaznene vzduchové klapky,prasklé hadice od IC v důsledku pretlaku v potrubí (zřejmě kvůli zbláznenym klapkam a kolísání tlaku).
Možná bych teď třeba přišel na to čím to může být. Současný SW se nedá zálohovat, upravce to má ošetřené, elmconfig vycte prázdná data.
Když ono je to bez dpf tak zlaté auto

se trema detma se ale moc experimentovat nedá. Auto bývá potřeba.
Nicméně není to jen pepe, kdo s tím měl problém. Přes SZ a emaily mi psalo dost lidí s tímto trablem a na řešení se nepřišlo.
Tím chci říct, že vrátit dpf do auta, nahrát původní SW nemusí znamenat konec problémů.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 29.10.2016 03:33
od misak77
Musím jen potvrdit slova viti , přesně ví co říká .

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 15.11.2016 14:39
od omezenec
Možná stupidní dotaz, nedá se nepřítomnost DPF nějako softwearově oblafnout? Dyť to auto nekouří, motor jenom ševelí... Je mi to opravdu líto, se tohoto auta zbavit. No snad se na toto nějako zapomene, je snad problémů na světě víc a důležitejších. I když na druhou stranu chápu Forda, že tuší jistý kšeft. Prý nás málo není

Napsal: 15.11.2016 17:42
od vita_k
Neztracel bych naději. Obecně se soudí, že pokud auto, hlavně motor není vrak, tak i novými emisemi a stk bez dpf prochází, parametry vychází v limitu...
Jj, zlatá 1.6 80kW bez dpf
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 15.11.2016 18:50
od Jenyk
omezenec píše:No snad se na toto nějako zapomene
Snad ne. Chodím ráno okolo školky, kam maminy a tatiny vozí piškoty. Samozřejmě to přece nebudou vypínat. Vzduch tam je děs. Tak když už tu jezdí hovadiny jako osobáky s diesely, tak se snad aspoň ty krámy s vykuchanými DPF ze silnic podaří vymýtit.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 15.11.2016 19:47
od vita_k
neboj, TDIcka 99+ tu budou jeste dalsich 15 let. Hodne NOx + velky i maly saze - to je nadhera:)