Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 26.05.2011 22:45

janohe :
Aj ti prehral software v riadiacej jednotke ? Podla Tvojho vyjadrenia, ze "nevedel" vypnut nudzovy rezim to tak nevyzera. Kde Ti to robili ?
Nemozem si pomoct, no mam z toho tvojho deFAPu zly pocit...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 27.05.2011 07:50

janohe píše:tak uz je dpf von :wink: Akurat ten chlapik nevedel vypnut nudzovy rezim ( :bebng: ), tak som siel 70 km domov v nom.. Po kratkej zastavke v obchode ale potom motor naskocil uz na normalny rezim, snad to takto bude pokracovat....
Hmm..tak toho až tak veľa nevie. Mne sa to stalo v Croatii - dva servisy sa nechytali -tak som šiel v núdzáku 900km. Doma na druhý deň som prišiel Jarovi Krajčimu - pripojil diagnostiku a po asi 3minútach hovorí - "Máš to.."
A ja že - "To ale hovorili i v Chorvátsku v dvoch servisoch a potom im oči vyliezli, keď núdzák svietil ďalej..."
- "Naštartuj." - povedal - a ono to fakt bolo už v poriadku.
Takto sa líšia servisáci od "servisákov".
No tak si kontroluj hladinu oleja - na chod ventilátora veľmi nepozeraj - ten si bude žiť vlastným životom naďalej...
Veľa bezporuchových a šťastných km prajem. :perfect:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 27.05.2011 09:19

janohe píše:tak uz je dpf von :wink: Akurat ten chlapik nevedel vypnut nudzovy rezim ( :bebng: ), tak som siel 70 km domov v nom.. Po kratkej zastavke v obchode ale potom motor naskocil uz na normalny rezim, snad to takto bude pokracovat....
Ajajaj :shocked: :shocked: Snad to bude OK.Drřím palce.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 27.05.2011 10:23

Je jasné, že to bol niekto - komu to niekto iný ukázal na jednom v lepšom prípade dvoch autách a bolo po "školení"...
Je iba mechanicky naučený čo má približne urobiť - ale o realite nemá ani páru...
Samouk "altruista" - rád skúša na cudzích veciach čo vie i čo nie...a ešte si za to pýta peniaze.
Musím povedať, že práve tu by som bol maximálne opatrný - a je štatisticky dosť veľká pravdepodobnosť, že to nebude všetko s "kostolným poriadkom"...

Poznáme i takých -chlapík lakomý kupoval naftu a keď mu odprášila CR čerpadlo a vstreky - hovorím mu daj to J.Krajčimu - nie ten je drahý XY mi to opraví. Opravil - kúpil nový VTregulák za čerpadlo a štartoval ďalej...zadrel i ten nový za 240.-E a potom odtiahli auto Krajčimu...
Tam vycáloval 2200E za nové vstreky, čerpadlo z druhej ruky, palivák, mnohonásobný preplach nádrže i hadíc nafty od "bronzovej metalízy" z čerpadla..a spojazdnenie...
Drahá "lacná nafta"..a lacný mechanik...
Lacné veci nie sú vždy lacné ani výhodné... :gott: :dih: :bebng:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
janohe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 23.11.2009 10:54
Bydliště: humenné

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od janohe » 27.05.2011 19:35

Samozrejme som mal otazky na regeneraciu a Eolys a tak - cely cyklus vraj vypol v RJ, vyzeral, ze sa vyzna, a robil uz viac aut - no kto vie... Dnes som dal nejakych 70 km, skusal vytacat motor a vsetko ok, mooozno trosicku iny zvuk motora sa mi zda a odspodu auto lepsie taha
Ford Focus Combi 1,6 TDCi, 80 kW, 5/2006 DPF off

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 28.05.2011 18:52

Myslím si, že je úplne ideálne nevypínať to - ale skôr zdvojnásobiť dávku a dať tam VIF - a máš vystaráno...žiadne babranie sa s dávkovaním aditíva pred tankovaním nafty. :Dancer: :cooler: :nazdravi:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
peter S
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 07.02.2010 08:06
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od peter S » 29.05.2011 10:58

wilder01 píše:Tak to je fajn. Nemozes popripade pripojit protokol z emisnej?
By ma zaujimalo ci to bolo tesne alebo s dost velkou rezervou oproti povolenym hodnotam.
Dymivosť: max.1,1. Namerané.0,08
Rozptyl dymivosti:max0,5. Namerané:0,11
Takže značná rezerva.

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 29.05.2011 13:51

peter S píše: Dymivosť: max.1,1. Namerané.0,08
Rozptyl dymivosti:max0,5. Namerané:0,11
Takže značná rezerva.

Tak teda gratulácia - teda prišlo leto šaty dolu a DPF von :hhura: :hah: :cooler: :bravo22: :huraa:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 29.05.2011 21:05

Gratulujem, ale dnes som isiel na bicykli za Mondeom akcelurujucim z 0 na 100 a do kopca a ako cyklista mozem povedat jedine jedno: Vivat DPF a EURO5 :palec_nahoru:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 29.05.2011 21:44

Nicco píše:Gratulujem, ale dnes som isiel na bicykli za Mondeom akcelurujucim z 0 na 100 a do kopca a ako cyklista mozem povedat jedine jedno: Vivat DPF a EURO5 :palec_nahoru:
Čau Nicco - sorry, ale prd ti pomôžu DPF na osobákoch, keď Karosy, Liazky a Tatry a všakovaké polostaré a staré náklaďáky...jazdia naďalej
a žiaľ príliš často musím náhle prepínať klímu na uzavretý okruh - keď takého stretám na križovatke a musím prejsť cez ním vyprodukovanú dymovú clonu...
Tie autá za deň jazdenia vyprdia toľko sadzí, že osobák to neurobí za rok.
:blee: :puke_r: :bebng: :wallbash:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 29.05.2011 22:25

Ahoj Bob. To som len tak napisal mimo hlavnu temu. Nechcem rozputat flame war :bebng:
Jasne Avie, Tatrovky, stocene Pasaky bez egr, ale niekedy sa to musi skoncit. Aj u benzinov je velky rozdiel ak ides za nejakou olovenou Skodovkou alebo BMW bez katu. Samozrejme, technologia ma byt funkcna a pokial mozno bezudrzbova, to suhlasim, takze DPF ano, FAP nie :wink:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 30.05.2011 07:41

Nicco píše:Ahoj Bob. To som len tak napisal mimo hlavnu temu. Nechcem rozputat flame war :bebng:
Jasne Avie, Tatrovky, stocene Pasaky bez egr, ale niekedy sa to musi skoncit. Aj u benzinov je velky rozdiel ak ides za nejakou olovenou Skodovkou alebo BMW bez katu. Samozrejme, technologia ma byt funkcna a pokial mozno bezudrzbova, to suhlasim, takze DPF ano, FAP nie :wink:
Ani ja nie :Dancer: - poznáme sa :hhura: -to nebola "ohnivá rukavica" hodená do ringu... :hah:
:perfect: :nazdravi:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Kóťa » 30.05.2011 10:25

Tak s galaxy jsme po vybrání DPF filtru.Dělali nám to na Kladně,jak jsem psal o několik stran zpět...Po druhé návštěve nějakým způsobem upravili i soft a už se kontrolka motoru nerozsvítila.Najelo se cca 500km a olej nepřibývá...Jediný problém je v tom,že poslední dobou začalo auto padat do nouzového režimu.Ale zvláštního...Nerozbliká se ani žhavení, ani se nerozsvítí kontrolka motoru...Takže zkrátka auto se omezí na výkonu,docela problém se rozjet na silnici třeba na 80km.Po nastartování se auto chová normálně,ale tento pád do nouzáku je čím dál častější.Pád začne při běžném zrychlování,např.při přeřazení z 3 na 4 atd.Takže zítra jedeme na diagnostiku...Jestli to dobře chápu,tak je to kvůli tomu,že auto ví o něčem špatném a sníženým výkonem se snaží jednotlivé díloy motoru uchránit?Pak tedy nechápu proč žádná konrolka nesvítí.Je to možný?Nebo je např.odpojená kontrolka kvůli DPF.Tam kde nám ho vyndavali si jsou jistí,že to jejich problém není...Netvrdím,že za to můžou :wink: Co si o tom myslíte?
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od vita_k » 30.05.2011 10:45

az prijdes z diag, tak budes vedet vic:) To se pozna z chyb, jestli je to filtrem nebo necim jinym. Pak je sem vypis:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Kóťa
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9765
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Kóťa » 30.05.2011 11:13

Jasný...spíš mě zaráží,že se nerozsvítí žádná kontrolka.Jinak tak přemýšlím o turbu.... :roll:
Ford Mondeo combi 2.2TDCi Ghia 8/2005 Obrázek
Řízení je radost,FORD je řízení!

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů