Stránka 82 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 13.12.2019 08:21
od smoula
Ma.rt: Při 160-170 km/h to byl opravdu rozdíl 1L :| Ale otázka jestli nekecá PP :-)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 13.12.2019 14:00
od Ma.rt
A rozdil mezi kolika? 7 vs 8?
S 1.5tsi jsem nejel, ale s 1.2tsi v yeti dalnice byla pres 8 jako nic a to vic jak 150 tacho nejezdim.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 13.12.2019 14:08
od smoula
jjj, 7 vs 8

Mám ještě zkušenost s Rapid 1.2 TSI 81kW a tam se dalo lítat 160+ a podle PP to bylo 7,5L což mi přijde hooodně dobrý :)

Jetti je velká krabice co má velký odpor no :-)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.12.2019 21:40
od Ma.rt
Tak jsem prolezl emisemi i se studenym katem :) motor pry skvela volba - jedna z veci, co pry resit nebudu. Tak uvidime.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.12.2019 21:49
od fofok
Nic zvláštního na chlubení.Neznám nikoho kdo by s jakýmkoli benzínem pokud mu nesvítí vrtulník nebo neshnil vejfuk neprolezl emisema.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.12.2019 05:33
od Ma.rt
Se studenym katem vsichni neprolezou. S minulym mondeem uz jsme to taky turovali, aby emise spadly do zelenyho, protoze motor nebyl ohratej.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.12.2019 07:15
od smoula
No mě se ted na Focusu rozvístila kontrolka motoru :evil: Objednal jsem si v alze ELM diagnostiku a napíchnu to tak uvidíme. Auto jede normálně, necuká, spotřeba furt 7,2 - 7,3 L :nixw:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.12.2019 20:46
od fofok
Ma.rt píše:Se studenym katem vsichni neprolezou. S minulym mondeem uz jsme to taky turovali, aby emise spadly do zelenyho, protoze motor nebyl ohratej.
Tak to musel bejt strašnej vrak.O zahlřívání jsem ještě neslyšel ani jsem to neviděl a dneska je na emisích fronta min na půl hoďky vždy.Ballu by možná mohl poreferovat,ten se v těchhle historickejch věcech vyžívá.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.12.2019 21:04
od TomFocus
Kat se musí zahřát na provozní teplotu. Proto i benzíny zvyšují dávku benzínu pro zahřátí katu. A tím mají ze začátku ,,divnej,, zvuk a ředí olej. A proto se katy posunují co nejblíže k hlavě motoru.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.12.2019 21:18
od fofok
To jo,ale že by to tůrovali na emisích benzín,že nesplnil jsem ještě neviděl.Pokud se s ním jelo před půl hoďkou no problém.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.12.2019 07:01
od ballu
Fofok, a ty se vyžíváš v čem? Maximálně v rýpání, když má někdo jiný názor.
Chlapci od Babet to neznají, na první STK jedou již s vyměněným motorem.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.12.2019 07:10
od fofok
:totlsmile: :palec_nahoru:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.12.2019 09:25
od Ma.rt
Fofok: Ty jsi toho asi jeste nevidel. Ja nepsal, ze jedu na emise pul hodiny. Mam to asi 6km, to se toho moc v motoru neprohreje. A pokud tam ještě cekam se zhasnutym motorem, tak tim hur. Vrak to nebyl, nakonec ty emise byly nekolikanasobne nizsi. A ted to prolezlo i se studenym katem a to jsem taky hodne pod limitem, ted papir nemam pred sebou. Nicmene dalsi clovek, co se auty opravdu zabyva (ne blije nesmysly na netu) mi potvrdil, ze tohle je obecne lepsi volba nez EB.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.12.2019 12:25
od fofok
Hele já myslím,že to je vůbec nejlepší motor na světě,podle toho jak to tu vychvalujete.A já nikde nepsal o jízdě půl hodiny.6 km ti musí stačit.Já to mám 10 km hodinu to tam stálo a nikdo nic netůroval a prošlo to.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.12.2019 13:57
od Ma.rt
O nejlepsim motoru na svete pises jen Ty. Nikdo jiny to tu netvrdil. A pokud mi emisni & stk technik rekne, ze projit se studenym katem neni bezne, ma to pro me vetsi vahu nez tvrzeni nejakeho mouly na netu (tim nemyslim Tebe, ale myslim to obecne).
Vlastně nikdo z lidi, kteri u aut delaji, mi eb nedoporucil pred 2.0. Oni nikdy az na vyjimky moc neresili tyhle motory, ale s EB resi problémy porad.