Stránka 81 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.11.2019 08:37
od smoula
fofok píše:Já mám s TSI taky pozitivní zkušenosti.U prvních se měnily řetězy a jezdí doteď.Mají už i ke dvoum stům a to jsou některý desetiletý.

Honem rychle než to smažou.Rozešlete to svým známým.
Zajímavé. Bohužel ballu si to nepřečte. Spíš dodá, že to není možné, že jeho kejmoš z autorizáku mu říkal něco jiného. Že není možné, aby daný motor najel více než 100tis km :D Jakmile vidí, že někdo píše o větším nájezdu tak vidí rudě

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.11.2019 08:52
od Karel2
K nam jezdi revizak elektro a ten menil 1,8TSI po 80k a po zaruce, platil polomotor, asi nekterej z tehle motoru https://www.auto.cz/motory-1-8-tsi-a-2- ... eny-103972
takze to neni tak ruzovy jak se snazite nadhodit. Prusery konstrukce novych typu motoru jsou uz znamy(teoreticky) a muzeme doufat ze to bude lepsi. :D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.11.2019 08:58
od smoula
U prvních 1.8 TSI bylo známo, že rádi papali olej :-)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.11.2019 09:37
od Ma.rt
1.8 TSI byly pruserovy dlouho. To EB, byt se obcas taky vysypou, tak porad jsou nekde jinde.
U tech kolon je podle me otazka, jestli ty tb nekarbonuji. Kdyz jedu ve fakt blbou hodinu pres Prahu, tak prumerne otacky odhaduju tak nekde kolem 1300 :)
Opotrebeni spojky je hodne ovlivnitelne ridicem, i kdyz u tb asi zjevne poddimenzovane jsou.

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.11.2019 10:06
od kozelos
Já jezdím po Praze porad, ale většinu času na trojku a ani v kolonach pod 2000 otacek nejdu, to se radši rozjedu, vyradim a dojíždím na neutral

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.11.2019 10:33
od Ma.rt
Tohle nejde moc praktikovat porad. Po Jizni spojce se to kolikrat soura krokem, ze jedu na volnobeh na jednicku. Ale uz mozna chapu, proc se nekteri rozjedou, az kdyz je pred nimi aspon 30metrova mezera :)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.11.2019 11:21
od ballu
smoula píše:
fofok píše:Já mám s TSI taky pozitivní zkušenosti.U prvních se měnily řetězy a jezdí doteď.Mají už i ke dvoum stům a to jsou některý desetiletý.

Honem rychle než to smažou.Rozešlete to svým známým.
Zajímavé. Bohužel ballu si to nepřečte. Spíš dodá, že to není možné, že jeho kejmoš z autorizáku mu říkal něco jiného. Že není možné, aby daný motor najel více než 100tis km :D Jakmile vidí, že někdo píše o větším nájezdu tak vidí rudě
Ale čte, kdyby jsi četl ty pořádně, tak by jsi pochopil, že nepíši o porodních bolestech TSI, ale o zlomu, kdy ve jménu ekologie od roku 2016 , tam začali dávat olej 0W20, což většina zdejších ani neví, a těchto aut jsou plné servisy a bazar aut před smrtí.
Že takový TSI služebák nejede více, je známo. Je to služební, tak mu dávají za krk, což potřebuje a je na to stavěný ,ale rodiný vůz šetrným způsobem na spotřebu, pro kterou si jej dle mediální masáže kupují, je v servisu raz dva.
Je to těžké pochopil, že výkonové a na spotřebu otáčkové spektrum je míle od sebe. Když chceš výkon, nemůžeš mít emise, pro které se tyto motory začaly vyrábět.

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.11.2019 12:05
od kozelos
Ma.rt píše:Tohle nejde moc praktikovat porad. Po Jizni spojce se to kolikrat soura krokem, ze jedu na volnobeh na jednicku. Ale uz mozna chapu, proc se nekteri rozjedou, az kdyz je pred nimi aspon 30metrova mezera :)
Tak 30m fakt nenechavam, ale nevidím duvod, proc se lepit na naraznik autu před sebou

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.11.2019 12:45
od Ma.rt
Tak ja to myslel v nadsazce. Ve skutečnosti ti umelci cumi do telefonu.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.11.2019 13:00
od Stanley_vy
Karel2 píše:Tam jde spis o kroutak a i tu probirane problemy se svolavackou na spojku. Nevim jak "malej" ecoburt, ale ty vetsi by to male popojizdeni mely zvladnout i bez plynu. Kour ale dostavaji vsechny spojky.
S 1.5 v koloně v pohodě popojíždim bez plynu.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.12.2019 18:33
od miki21
:arrow: http://www.autoforum.cz/predstaveni/eu- ... -internetu :totlsmile: :totlsmile: :totlsmile:
To se budou soudruzi z Bruselu divit, kolik to žere na papíru a kolik ve skutečnosti. :Dancer:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 09.12.2019 18:41
od fofok
No tak hlavně přijdou na to,že nafta je pořád nejúspornější proti který dneska pruděj nesmyslně nejvíc.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 10.12.2019 07:55
od smoula
S tím bych až tolik nesouhlasil ;-)

Mám porovnání

Kámoš O3 TDI po Fl 2.0 TDI 110kW vs. Karoq 1.5 TSI 110kW.

Při klidně jízdě je spotřeba +/- stejná. A Pokud jede člověk dýku, tak je rozdíl max 1L :-) Dokážu si představit, že pokud by TSI bylo v O3, tak je ten rozdíl ještě menší ;-)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 10.12.2019 11:46
od TomFocus

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 13.12.2019 08:19
od Ma.rt
Smoula: to si nemyslim. Tb pri velkém zatizeni ztrácí tu dobrou ucinnost a jet za > 10 vubec neni problem. Diesel si tu ucinnost drzi prakticky porad.