ale je to neoddelitelna sucast kompletu sanie - vacka - zvody (ladak) - remap




 no a nikdo neříká, že nemám v plánu sportovnější vačky, Ford Racing ECU a remap a cold air intake
  no a nikdo neříká, že nemám v plánu sportovnější vačky, Ford Racing ECU a remap a cold air intake 

 )
 )


 a ked mal ist novy koncovy diel, tak preco nie sportovy
 a ked mal ist novy koncovy diel, tak preco nie sportovy  
  

 o tohle mi jde
 o tohle mi jde
 ja som myslel opacne
 ja som myslel opacne  ale tato kombinacia sa mi tiez nezda
 ale tato kombinacia sa mi tiez nezda 

 a proc se ti to nezda? Docela by me to zajimalo protoze se podle toho bude odvijet koupě toho vyfuku
 a proc se ti to nezda? Docela by me to zajimalo protoze se podle toho bude odvijet koupě toho vyfuku




 pokud by to šlo tak bych koupil Magnaflow Cat-back exhaust system - http://www.magnaflow.com/02product/shop ... ll&id=3154
 pokud by to šlo tak bych koupil Magnaflow Cat-back exhaust system - http://www.magnaflow.com/02product/shop ... ll&id=3154   
  tak uvidíme jak to bude
 tak uvidíme jak to bude 

 podle toho jsem soudil, že pokud by tam nebyli jiné např. konstrukční rozdíly tak by to snad mělo být proveditelné a neškodné
 podle toho jsem soudil, že pokud by tam nebyli jiné např. konstrukční rozdíly tak by to snad mělo být proveditelné a neškodné 



 o tom je N/A benzin, pritom motor zostal vcelku pruzny aj dole, ziadna katastrofa aj ked aj to sa nevhodnou upravou moze stat
 o tom je N/A benzin, pritom motor zostal vcelku pruzny aj dole, ziadna katastrofa aj ked aj to sa nevhodnou upravou moze stat ze som bol z dosiahnutych cisiel sklamany, ale to len dovtedy, kym som to pochopil: ide totiz o zmenu charakteru, potencial, nie priamo cisla z jednej upravy.. holt babka k babce, resp konika tu, konika tam...
 ze som bol z dosiahnutych cisiel sklamany, ale to len dovtedy, kym som to pochopil: ide totiz o zmenu charakteru, potencial, nie priamo cisla z jednej upravy.. holt babka k babce, resp konika tu, konika tam... 

 byl jsem rozhodnutý pro full system, ale poslední dobou jsem stále více nakloněn "pouze" Cat-backu... bojím se, že na 1.6 Zetec-SE je přecejen oproti kopě dílů na 2.0 Zetec poskromnu
  byl jsem rozhodnutý pro full system, ale poslední dobou jsem stále více nakloněn "pouze" Cat-backu... bojím se, že na 1.6 Zetec-SE je přecejen oproti kopě dílů na 2.0 Zetec poskromnu  z toho mám obavy největší protože, ikdyž budu chtít navýšit výkon tak pokud do toho nevrazím tolik peněz jako za nový Focus RS Mk.II tak to stejně bude úprava v rámci pár koníků. co můžu vyměnit? komplet sání, komplet lauf, vačky, těsnění pod hlavou a setrvačník s řemenicema... na nic víc se stejně s jakoukoliv nižší částkou než ročním rozpočtem Fordu nezmůžu a kdoví jestli se vůbec k něčemu jinýmu než laufu a sání zmůžu...
  z toho mám obavy největší protože, ikdyž budu chtít navýšit výkon tak pokud do toho nevrazím tolik peněz jako za nový Focus RS Mk.II tak to stejně bude úprava v rámci pár koníků. co můžu vyměnit? komplet sání, komplet lauf, vačky, těsnění pod hlavou a setrvačník s řemenicema... na nic víc se stejně s jakoukoliv nižší částkou než ročním rozpočtem Fordu nezmůžu a kdoví jestli se vůbec k něčemu jinýmu než laufu a sání zmůžu...  
  takže babo raď, jak se říká a vyber co teda koupit, full system nebo Cat-Back
 takže babo raď, jak se říká a vyber co teda koupit, full system nebo Cat-BackUživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů