Brzdové destičky a kotouče

Nápravy, řízení ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 05.01.2008 17:07

No dneska jak sem je mel vedle sebe tak jediny rozdil krom tlouskty byly drazky na novych kotoucich :D takze asi budou stejne... Ted jen otazka jaka je cena? Ja sem nakonec koupil za pekne ceny :)

Uživatelský avatar
Jarek83
Nováček
Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Breclav

Vyzkoušejte !!!!!

Příspěvek od Jarek83 » 06.01.2008 00:20

Po výměně kotouče se nesmí ihned na brzdu na plno šlápnout. Pokud vyměníte kotouče mělo by se správně cca několikrát přerušovaně jemně šlápnout na brzdu. To proto, aby se kotouč pořádně usadil a zahřál se. Po zahřátí a ochlázení dochází ke zpevnění kotouče (viz. jev kalení skob a hřebíků, aby získ. tvrdost). Proto se některým z Vás kotouče zvlní. Taky jsem s tím měl problém, ale dozvěděl jsem se o tomto problému. Tak jsem kotouče zreklamoval a nasadil nové a udělal to takhle a jsou v poho. I kamoš tohle udělal a kotouče napoprvé napohodu.
Ford Focus Combi, 1,6 16V, 74kW - ZETEC-S - r.99, zelená metalíza  /  <br>

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 06.01.2008 09:07

Jj taky mi to rikali kdyz mi to prodavali ze prvni zabrzdeni prerusovane a jemne pak zastavit seslapnout pedal na max a pustit a pak 20 km velmi opatrne na brzdy a 200km nebrzdit prudce...

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 11.01.2008 18:21

Tak jak sem slibil pisu jak to brzdi, takze ty drazkovane ATE a k tomu desky ATE brzdi bezvadne. Vrele muzu doporucit!!! Jelikoz jezdim porad nalozeny tak stare brzdy velmi rychle vadly, tyhle nevadnou snad nikdy :) Takze hura pro brzdy ATE :)

Uživatelský avatar
hasart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od hasart » 11.01.2008 19:02

pbjun píše:No na mojich kotoucich toho uz moc nenameris :D minule to byly takove ziletky :D Zitra to zmerim presne pri vymene :)
Kolik měli ty tvoje starě kotouče??Já se rozhoduji,jestli mám koupit nový.Desky už mám koupený a kotouče mají 19,8mm,tak nevím jestli ještě jedny desky vydržej.
Ford Focus 1,6 16V Sedan Ghia 1999

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 11.01.2008 19:06

pbjun píše:Tak mam namontovane, uz sou i usazene do pondelka budou i zajete tak pak budu vedet jak to brzdi... :) Puvodni kotouce 16,3mm... Zkroucene nebyly ani prasklinky nebyly, asi byly kvalitni...
¨

hned predchadzajuca stranka...

Uživatelský avatar
hasart
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od hasart » 11.01.2008 19:48

JJ,tak to se omlouvám,nevšiml jsem si.Tak to by ještě ty moje kotouče mohli jedny desky vydržet.Jsou asi ještě původní,protože teď mám najeto jen 90000km.
Ford Focus 1,6 16V Sedan Ghia 1999

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 11.01.2008 19:57

No ja bych je byt Tebou hned vymenil... Ja sem na nich jezdil z nouze protoze sem cekal na nove... Ale myslim si ze tech udavanych MIN 20mm by se melo dodrzovat, myslim ze to ma svuj vyznam (aby to nepraskalo a podobne...) Ja bych je tez hned vymenil ale nebyly k mani driv... Jinak ja mel taky puvodni...

Uživatelský avatar
Milinko
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1699
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Milinko » 18.01.2008 11:35

Dneska jsem zakoupil přední brzdové destičky ATE, z Autokelly. Stávající origo mě už dosluhují a osobně mě připadají, že rychle "vadnou". Příští týden je nechám namontovat a pak dám vědět jak to brzdí.
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery
Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silver Gallery

Uživatelský avatar
Milinko
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1699
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Milinko » 28.01.2008 10:44

chlapi,
máte někdo zkušenosti se "stáčením" kotoučů na soustruhu?
Jde o to,že chci vyměnit jen brzdové destičky a v servise mě řekli, že prý doporučují na soustruhu upravit i nerovnosti kotouče. Není to prý nutné, ale bez toho to bude brzdit údajně hůř...ten soustruh koštuje 6 kil za oba kotouče.

Co na to odborná veřejnost? Jít do toho nebo ne?
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery
Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silver Gallery

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kasi » 28.01.2008 10:54

mě to dělali u forda stáčeli mě kotouče rovnou na autě měl sem tam obruby jako pra.e tak to začistili a OK jinak sem platil za všechny 1tis :wink:
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
Milinko
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1699
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Milinko » 28.01.2008 11:45

kasi píše:mě to dělali u forda stáčeli mě kotouče rovnou na autě měl sem tam obruby jako pra.e tak to začistili a OK jinak sem platil za všechny 1tis :wink:
uhm, ja do toho teda půjdu...na brzdách bych škudlit neměl..
Ford Mondeo 1.6 Ecoboost 118kW - Enterprise - White Frozen Gallery
Byl: Ford Focus II, Eibach Pro-Spacer & Pro-KIT, Machine silver Gallery

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kasi » 28.01.2008 13:46

ale jestli je máš už moc úzké:!: tak si raději kup nové já je mám dobré jen sem měl ty okraje rezavé a dělalo to bordel tak mě je začistili jinak by sem taky kupoval nové :wink:
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
lupo66
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 758
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Žimrovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lupo66 » 28.01.2008 17:39

Milinko píše:chlapi,
máte někdo zkušenosti se "stáčením" kotoučů na soustruhu?
Jde o to,že chci vyměnit jen brzdové destičky a v servise mě řekli, že prý doporučují na soustruhu upravit i nerovnosti kotouče. Není to prý nutné, ale bez toho to bude brzdit údajně hůř...ten soustruh koštuje 6 kil za oba kotouče.

Co na to odborná veřejnost? Jít do toho nebo ne?
Já jsem na feldě nechával stáčet kotouče a po týdnu šly ven.Při delším brzddění vibrovaly ja svi.a.U forda je minimální šířka kotouče 20 mm,je to na tom kotouči napsané,protože jsou chlazené tak je moc oslabíš a můžou se ti rozpadnout jak švárovi na Mazdě.Jediná rada běž do nových hned a ještě ušetříš.
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 2/2000 - Hatchback - Silver 63 - 0 Rh+
Obrázek
Galeriehttps://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Stela
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2754
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Stela » 28.01.2008 17:57

to stáčení je v pohodě já to dělám soukromě nesmí se to moc zeslabit . Pokud se tem kotoučum věnuješ tak je to v pohodě .Z kotouču se soustruží 0,2 mm z každé strany pokud ji do toho udělal drážky od železa (destiček) tak to už de blbě .Vždy je to na posouzení toho kdo to dělá
S-Max - 2.0 Duratorq TDCi 140 k, Titánium - 7 míst černá Panther
Na blbnutí a do práce: SMART FORTWO
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů