Stránka 9 z 13

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 30.11.2014 13:47
od vitr73
a ja rikam zlatej karburator ...nez tyhle vynalezy... :bebng:

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 30.11.2014 14:11
od Cimi
:D a taky to skoro líp jelo, sice né tak kultivovaně ale jelo... prostě osmiventil co si brumlal

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 30.11.2014 14:15
od vitr73
no to jede lip..znamej ma 3dvirko focuse na hobby cross a misto celeho vstrikovani tam ma 2 dvojite webry a to jsem koukal jak umi jit 2litr bez turba za plynem....to leti jako 2 tyhle motory se strikanim...a nebo jeden s turbem
ukazoval protokol z brzdy a bez turba 161 koni na 5200 ot...ale reakce na slapnuti hned

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 30.11.2014 14:22
od Cimi
tohle byla 1.6 CVH karbecová a taky to pěkně tahalo od spodu a hlavně se to dalo dobře štelovat, ten motor kdyby po čase netekly kroužky, měl velkej potenciál

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 30.11.2014 14:56
od ViktorG
Vůbec dvoulitr z focuse žádnej silák není. Na spodku skoro mrtvej, jede jen když ho člověk točí, spotřeba jako u německých šestiválců, bohužel výkon ne. Zkusil jsem si ten samý dvoulitr v kupé, minimální rozdíl oproti kombi. Těch 130 kobyl prostě není moc znát.

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 30.11.2014 20:54
od vitr73
no jo no...kdyz dneska na 150 koni u 2litroveho benzinu uz potrebujou turbo...v 90 letech to vylakali i bez turba no...rad spomenu na Celicu od Toyoty 2 litr...to slo za plynem uplne jinak...no jo no...

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 01.12.2014 09:10
od petulak
zase na toto jsem musel mít synchrotest. :mrgreen: :mrgreen:
P1030763.JPG

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 01.12.2014 11:31
od miki21
Ale to už s řešením volnoběhu asi už nesouvisí, že? :nunu:

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 01.12.2014 12:34
od vitr73
s odstranenenim problemu asi ne...ale jen jsme chteli poukazat na to proc ten problem je :mrgreen:
..ze driv se volnobeh spolehlive ridil sroubkem....a ted ho nespolehlive musi ridit pocitac....

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 01.12.2014 17:17
od petulak
:palec_nahoru: :palec_nahoru:

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 02.12.2014 16:32
od vrána
Když se po 12 letech provozu objevily problémy s kolísáním volnoběhu, byla příčina v přisávání falešného vzduchu. Po kompletní výměně těch shnilých hadic a hadiček a všech těch příslušných bebechů vrní motor jak novej (obrazně, má už 230 tisíc natočeno). Po nastartování drží volnoběh cca na 1100 otáček, po zahřátí to sleze na cca 850 otáček. Pokud je vůz v klidu. Pokud jede, udržuje při vyrazení ŘJ otáčky lehce nad 1000/min.
8-)
FoFo I (2000), 1.6i, 74kw

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 02.12.2014 20:09
od Johny181
Stejně jako mě zcela bez problémů a to sem to ani nemusel zatím nic řešit :) .Snad už ani nebudu muset.

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 02.12.2014 23:08
od ViktorG
Jak vlastně funguje brzda? Když na ní dupu, znamená to že jde z posilovače do sání vzduch, nebo naopak, ze sání do posilovače?

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 03.12.2014 09:01
od petulak

Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Napsal: 03.12.2014 22:50
od ViktorG
Další část povídky z cyklu "cirkus ford"

Dostal jsem od jednoho z místních tip na TPS. Řekl že jemu taky vůz chcípal, a že na vině bylo překvapivě TPS. Mohlo by to sedět, po sešlápnutí plynu TPS hlásí do ŘJ p*čoviny a ta je zmatená, velmi zjednodušená teorie. Zaparkoval jsem tedy vůz z kopce, aby se sám rozjel, nechal jej vychladnout a zkoušel. Nastartoval motor, bez dotyku plynu, jen s odbržděním se rozjel a pomalu sjel celý kopec. Motor nechcípl, nešel pod 950ot. Po krátkém silném sešlápnutí plynu vyletěl motor na 2000ot. a při návratu na volnoběh se propadl na 700ot., pak vylezl na 900ot. Pokud jsem přidával pomalu tak propad nenastal. Jsme doma, je to TPS... Chyba lávky! Dnes jsem opět zaparkoval z kopce dolů, opět nechal vůz vychladnout a sjel kopec poněkud rychleji, ledy povolily tak to šlo. Vůbec jsem nemusel šlapat na brzdu ani na plyn, prostě nic, ten krám se začne dusit jen co se auto samovolně trochu rychleji rozjede, převaluje se na 200ot. za minutu. Tentokrát jsem nezkoušel situaci zachránit, takže se na oněch otáčkách stabilně převaloval asi 10 vteřin, nepřidával, neubíral, prostě si točil 200ot. Řídící jednotku to asi vůbec nezajímalo, jediná svítící kontrolka bylo dobíjení. Pak se srovnal. Nikde žádný chybový kód, nic, asi to kluci ve Fordu považují za standartní situaci, a tak to ŘJ ignoruje. Jen tak zkusmo jsem vzal notebook a udělal přes ForDiag servisní testy, bez motoru jen P1000, s motorem P1000 a P1650(PSP), což je vtipný, protože při sjíždění kopce jsem volantem netočil.

Jak to mají zvláštně vymyšlené. Motor je viditelně v pr*eli, nedokáže normálně fungovat, ale řídící jednotka se tváří že je všechno v pohodě :D A když není, tak servo špatný! Takovej typicky výmluvnej přístup k průseru.