
Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
a ja rikam zlatej karburator ...nez tyhle vynalezy... 

Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO

Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
no to jede lip..znamej ma 3dvirko focuse na hobby cross a misto celeho vstrikovani tam ma 2 dvojite webry a to jsem koukal jak umi jit 2litr bez turba za plynem....to leti jako 2 tyhle motory se strikanim...a nebo jeden s turbem
ukazoval protokol z brzdy a bez turba 161 koni na 5200 ot...ale reakce na slapnuti hned
ukazoval protokol z brzdy a bez turba 161 koni na 5200 ot...ale reakce na slapnuti hned
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
tohle byla 1.6 CVH karbecová a taky to pěkně tahalo od spodu a hlavně se to dalo dobře štelovat, ten motor kdyby po čase netekly kroužky, měl velkej potenciál
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

-
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 21.05.2014 09:05
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
Vůbec dvoulitr z focuse žádnej silák není. Na spodku skoro mrtvej, jede jen když ho člověk točí, spotřeba jako u německých šestiválců, bohužel výkon ne. Zkusil jsem si ten samý dvoulitr v kupé, minimální rozdíl oproti kombi. Těch 130 kobyl prostě není moc znát.
NeumímStudenýVolnoběh kombi mk1, 2.0i r. v. 99
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
no jo no...kdyz dneska na 150 koni u 2litroveho benzinu uz potrebujou turbo...v 90 letech to vylakali i bez turba no...rad spomenu na Celicu od Toyoty 2 litr...to slo za plynem uplne jinak...no jo no...
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
zase na toto jsem musel mít synchrotest.



FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13477
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
Ale to už s řešením volnoběhu asi už nesouvisí, že? 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
s odstranenenim problemu asi ne...ale jen jsme chteli poukazat na to proc ten problem je
..ze driv se volnobeh spolehlive ridil sroubkem....a ted ho nespolehlive musi ridit pocitac....

..ze driv se volnobeh spolehlive ridil sroubkem....a ted ho nespolehlive musi ridit pocitac....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
- vrána
- Nováček
- Příspěvky: 191
- Registrován: 24.06.2010 05:17
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
Když se po 12 letech provozu objevily problémy s kolísáním volnoběhu, byla příčina v přisávání falešného vzduchu. Po kompletní výměně těch shnilých hadic a hadiček a všech těch příslušných bebechů vrní motor jak novej (obrazně, má už 230 tisíc natočeno). Po nastartování drží volnoběh cca na 1100 otáček, po zahřátí to sleze na cca 850 otáček. Pokud je vůz v klidu. Pokud jede, udržuje při vyrazení ŘJ otáčky lehce nad 1000/min.

FoFo I (2000), 1.6i, 74kw

FoFo I (2000), 1.6i, 74kw
Ford Focus 1.6 16V ZETEC, 5D hatchback (2000), Trend + vyhřívané čelní sklo a 4x kotoučové brzdy.




- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
Stejně jako mě zcela bez problémů a to sem to ani nemusel zatím nic řešit
.Snad už ani nebudu muset.

FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

-
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 21.05.2014 09:05
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
Jak vlastně funguje brzda? Když na ní dupu, znamená to že jde z posilovače do sání vzduch, nebo naopak, ze sání do posilovače?
NeumímStudenýVolnoběh kombi mk1, 2.0i r. v. 99
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 21.05.2014 09:05
Re: Volnoběh studeného motoru při dobržďování - (NE)VYŘEŠENO
Další část povídky z cyklu "cirkus ford"
Dostal jsem od jednoho z místních tip na TPS. Řekl že jemu taky vůz chcípal, a že na vině bylo překvapivě TPS. Mohlo by to sedět, po sešlápnutí plynu TPS hlásí do ŘJ p*čoviny a ta je zmatená, velmi zjednodušená teorie. Zaparkoval jsem tedy vůz z kopce, aby se sám rozjel, nechal jej vychladnout a zkoušel. Nastartoval motor, bez dotyku plynu, jen s odbržděním se rozjel a pomalu sjel celý kopec. Motor nechcípl, nešel pod 950ot. Po krátkém silném sešlápnutí plynu vyletěl motor na 2000ot. a při návratu na volnoběh se propadl na 700ot., pak vylezl na 900ot. Pokud jsem přidával pomalu tak propad nenastal. Jsme doma, je to TPS... Chyba lávky! Dnes jsem opět zaparkoval z kopce dolů, opět nechal vůz vychladnout a sjel kopec poněkud rychleji, ledy povolily tak to šlo. Vůbec jsem nemusel šlapat na brzdu ani na plyn, prostě nic, ten krám se začne dusit jen co se auto samovolně trochu rychleji rozjede, převaluje se na 200ot. za minutu. Tentokrát jsem nezkoušel situaci zachránit, takže se na oněch otáčkách stabilně převaloval asi 10 vteřin, nepřidával, neubíral, prostě si točil 200ot. Řídící jednotku to asi vůbec nezajímalo, jediná svítící kontrolka bylo dobíjení. Pak se srovnal. Nikde žádný chybový kód, nic, asi to kluci ve Fordu považují za standartní situaci, a tak to ŘJ ignoruje. Jen tak zkusmo jsem vzal notebook a udělal přes ForDiag servisní testy, bez motoru jen P1000, s motorem P1000 a P1650(PSP), což je vtipný, protože při sjíždění kopce jsem volantem netočil.
Jak to mají zvláštně vymyšlené. Motor je viditelně v pr*eli, nedokáže normálně fungovat, ale řídící jednotka se tváří že je všechno v pohodě
A když není, tak servo špatný! Takovej typicky výmluvnej přístup k průseru.
Dostal jsem od jednoho z místních tip na TPS. Řekl že jemu taky vůz chcípal, a že na vině bylo překvapivě TPS. Mohlo by to sedět, po sešlápnutí plynu TPS hlásí do ŘJ p*čoviny a ta je zmatená, velmi zjednodušená teorie. Zaparkoval jsem tedy vůz z kopce, aby se sám rozjel, nechal jej vychladnout a zkoušel. Nastartoval motor, bez dotyku plynu, jen s odbržděním se rozjel a pomalu sjel celý kopec. Motor nechcípl, nešel pod 950ot. Po krátkém silném sešlápnutí plynu vyletěl motor na 2000ot. a při návratu na volnoběh se propadl na 700ot., pak vylezl na 900ot. Pokud jsem přidával pomalu tak propad nenastal. Jsme doma, je to TPS... Chyba lávky! Dnes jsem opět zaparkoval z kopce dolů, opět nechal vůz vychladnout a sjel kopec poněkud rychleji, ledy povolily tak to šlo. Vůbec jsem nemusel šlapat na brzdu ani na plyn, prostě nic, ten krám se začne dusit jen co se auto samovolně trochu rychleji rozjede, převaluje se na 200ot. za minutu. Tentokrát jsem nezkoušel situaci zachránit, takže se na oněch otáčkách stabilně převaloval asi 10 vteřin, nepřidával, neubíral, prostě si točil 200ot. Řídící jednotku to asi vůbec nezajímalo, jediná svítící kontrolka bylo dobíjení. Pak se srovnal. Nikde žádný chybový kód, nic, asi to kluci ve Fordu považují za standartní situaci, a tak to ŘJ ignoruje. Jen tak zkusmo jsem vzal notebook a udělal přes ForDiag servisní testy, bez motoru jen P1000, s motorem P1000 a P1650(PSP), což je vtipný, protože při sjíždění kopce jsem volantem netočil.
Jak to mají zvláštně vymyšlené. Motor je viditelně v pr*eli, nedokáže normálně fungovat, ale řídící jednotka se tváří že je všechno v pohodě

NeumímStudenýVolnoběh kombi mk1, 2.0i r. v. 99
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti