Re: Filtr pevných částic u TDCi
Napsal: 17.03.2009 15:46
Auto má najeto 70 000 km.Filtr má životnost 120 000 km.V mém přidadě nefunční čidlo tlaku,proto mi praskla hadice od turba.Auto budu mít asi v patek,pak vědět jak to dopadlo.
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Čo si sa dočítal? Na koľko km teda zvykne pomôcť to vyčistenie DPF?chudas píše: Lebo som čátal na peugeotackych a citroenackych forach, ze tak či tak si to pôjdeš dať vymeniť. Lebo vyčistenie ti nepomôže, to len citujem panov z iných klubov, ktorý majú viac skúseností s DPF.
cital som ze ti to pomôže tak na týždeň, možno dva a zase si to dáš prečistiť a minieš na prečistení potom viac peňazí ako pri výmene.BobTDCi píše:Čo si sa dočítal? Na koľko km teda zvykne pomôcť to vyčistenie DPF?chudas píše: Lebo som čátal na peugeotackych a citroenackych forach, ze tak či tak si to pôjdeš dať vymeniť. Lebo vyčistenie ti nepomôže, to len citujem panov z iných klubov, ktorý majú viac skúseností s DPF.
Mne môj servisák tiež teraz tvrdil, že to pomôže iba na krátku dobu - ak vôbec, lebo nemáš také šance na tak dokonalé vyčistenie ako ten delený dvojdielny DPF z C5.![]()
![]()
Inak, u nás na SR po novom čo som počul, tak 3kodovka bude opravovať všetky auta na trhu, a predpokladám že to budú robiť aj ostatné automobilky, resp. servisy. takže horsa z Focusom do citronuczhawk píše:bubo60: ničeho se neboj, u nás stále platí, že jsme trochu pozadu a v tomto případě je velký rozdíl mezi tím, co zamýšlel výrobce a jak se k celé věci staví autorizovaný prodejce a jeho servis. Takže to, že je motor z PSA ber jako výhodu, protože se můžeš opřít o znalostní databázi citrónů ... Ti už mají dětské nemoci za sebou![]()
![]()
![]()
Jenom jako příklad je cena aditiva ELOYS .... dvě naprosto totožné sady ( kanystr 5 L aditiva + souprava k napuštění ) lišící se pouze nálepkou a tím podstatným - cenou, CITRON-PEUGEOT 3200,-Kč a FORD téměř 6000,-Kč ....chápu, že cena za rozvoz je vysoká
Nakonec i nechat si vyměnit olej a filtr u Forda v SRN je
levnější
než v u nás
( má to svojí logiku, tady je práce fakt drahá
)
Jinak na vývoji fitru pevných částic ( FAP, DPF a podobně ) spolupracovalo s PSA i BMW, které se asi i vzhledem k ceně a k hladině svých zákazníků použilo na keramickém tělese filtru pokovení platinou a filtr je tak komplet bezúdržbový.![]()
bohužel vlastní zkušenost nemám neb na BMW nemám
![]()
![]()
Všetci "DPF-áci" tu - sa tešia na tvoje správy a dúfajú, že ti bude dĺĺĺĺĺho slúžiť - aby sme mali optimistické výhľady do budúcna.petik01 píše:Auto už mám zpátky, najezdil jsem přes víkend 600 km spotřeba 5.8 na 100km
Filtr pevných častíc byl rozřezán vyčištěn,svařen a namontován.Další km ukažou.......
Odmočiť v čom? nevystriekali to horúcou wapkou? Alebo to vypaľovali plameňom?petik01 píše:Nevím co přesně použily, ale říkali, že oddělili katalyzátor od filtru pevných částic nechali to odmočit přes noc. Vysušily a svařily do hromady.
Cena 3000 dali jsme si to z prodejce na pul. No uvidíme….
nejsem si jistej ale podle mě C-max 2,0Tdci nemá filtr, jenom 1,6 ne?chudas píše:Čaute, tak keď si to tak zhrnieme a pôjdem do autorizovaného servisu ked mi bude treba vymeniť filter. Čo to bude stáť? Lebo som čátal na peugeotackych a citroenackych forach, ze tak či tak si to pôjdeš dať vymeniť. Lebo vyčistenie ti nepomôže, to len citujem panov z iných klubov, ktorý majú viac skúseností s DPF.foki píše:regenerace jde jen na diagnostice , pokud se ji nekolikrat nepodari udelat tak je v haji filtr . kolik to ma najeto ?
tak teraz som z toho magouuuu:))) maju 2,0 TDCI filter alebo nie. MYslim že Foki by nás mohol všetkých viviiesť z omylu. Niekto hovoril, že keď máš DPF, tak nemáš tlmič výfuku. Ja tlmič mám, ked pridám nič nedými. Neviem....BobTDCi píše:"nejsem si jistej ale podle mě C-max 2,0Tdci nemá filtr, jenom 1,6 ne?"
No to ti zistí každý kto má microcat - ak mu dáš VIN - alebo samozrejme ak zavoláš/či navštíviš/ Ford servis a nadiktuješ im ho - tak ti to povedia.